Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fragma #53055:
A Zvolen 5:15 dať von, medzi mestami Banská Bystrica a Zvolen sa neprepravuje. Je to 611506/6 a nie 611506/8 (chybné označenie). Niektoré spoje 503402 mohli byť doplnené aj v náväznej linke do Námestova.
Reakcia na: Jeffko #53054:
Neviem, čo je so spojmi do ČR, ale v prevažnej väčšine zatiaľ chýbajú vo výpisku SAD ZV a ktoré nástupištia majú? Z N.1 neodchádza nič (nefunkčný odkaz)?

-chýba kolónka Brno ÚAN Zvonařka (iná ako Benešova tř. 9:35t - spoj 601903/44 zrušený): 6:00(1)(2)(3)(4)(5)(7) 601710/1, nový spoj 7:45(63) 601903/42 ide 28.9. a 17.11... (ale vnútroštátku má linka 601903 povolenú bez mriežky, iba tento spoj neberie po Zvolen), 17:35(7) 603703/3

-chýba kolónka Plzeň,CAN: 22:40(4)(7) 603703/1

-v kolónke Praha ÚAN Florenc chýbajú vyobrazené všetky ďalšie spoje liniek 606705, 601701, 802702, 601711, okrem spoja 12:00(7) linky 601903 so zdupľovanými riadkami; 5:00 606705/2, 6:50(1)(4)(5)(7) 601701/12, 10:50 802702/1, spoj 601903/16 11:30t5 je zrušený (nepôjde 28.9.), 12:00(1)(2)(3)(4)(5)(7) 606705/4, 12:00(7) 601903/6 zostáva, 15:45(7)18 ide od 29.10. (presun 601903/8 z Prahy,hl.n. 15:45t4 a úprava znamienka a neg.značiek), 21:30 601711/2, 23:20 802702/3
-v kolónke Praha,hl.n. chýba 13:28(7) 603702/6; pribudnú občasné medzisviatkové spoje po celoštátnej zmene CP 601903/2 7:45(67), 601903/4 9:45(62), 601903/96 13:45(68))

-chýba kolónka Staré Město, žel.st. 8:00(1)(2)(3)(4)(5) 601712/2, 8:00(6)(7) 601712/4

-MAL teda chýbajú i v opačnom smere - Košice: 1:25 802702/4, 14:40 802702/2, Brezno: 6:50(2)(6) 603703/2, 12:45(1) 603703/4, 19:15(6)16 nejde 30.9. a 18.11.; Donovaly 15:15(6)16 ide od 28.10. 601903/1 (po presunutí spoja 601903/41 15:10(30) a úprava znamienka a neg.značiek), Harmanec: spoje 601903/35(33) a 601903/15(35) sú zrušené, spoj 601903/5 22:00(5) pôjde tiež 27.9. (z vývesiek sa nestihneme dozvedieť) a 16.11., keďže nepôjde 29.9. a 17.11.; po celoštátnej zmene CP pribudnú občasné medzisviatkové spoje 601903/15 22:00(61), 601903/95 22:00(64), 601903/45 22:00(64), 601903/7 3:45(65)+1 deň (prechádza polnocou so zmenou dátumov);

Warszawa je hádam odchod 3:30(6), prečo vidím 4:30(6)?

Načo sa zobrazujú zaniknuté spoje "n", "79", "f...", zbytočné zavádzanie, bardejovské nočáky 701501 2:00/2:20 už nechodia, ani spoj 15:30, načo mŕtva linka 404502 a kolónka Štúrovo, alebo 3 spoje v Šahách, či mýliaci zaniknutý spoj 9:25 do Ružomberku? Senica 15:20 tiež už od celoštátnej zmeny nechodí.

Načo sa vyobrazujú medzinárodné spoje s mriežkou smer Humenné 702802, 702803, 702805, keď cieľovú zastávku majú na našom území a z BB je vnútroštátna preprava zakázaná? To sú nie odchody, ale možné orientačné príchody (pre čakajúcich niekoho z tých spojov?, veď sem zájdu len dopytovo). To isté je aj v Brezne,žel.st. na "tisoveckej" výveske, zbytočne zhutnené riadky nepoužiteľných spojov...

Človek sa nedozvie pri niektorých cieľoch do dedín zachádzky (cez Riečku, Králiky/Kordíky, Moštenicu), Pohr.Bukovec cez víkend tam oddeľujú posledný spoj cez Hiadeľ a Moštenicu, veď aj tie 2 pred ním idú cez ne a okrem toho aj cez Podkonice. Vzdialenejšia konečná Trstená, (príp. Zákamenné.rázc.Novoť) neexistujú, niektoré spoje z 503402 nie sú doplnené.

Spoje 611404 14:20x Zvolen cez Vlkanovú by som uvádzal aj v kolónkach Krupina a Dudince (aj na výveskách na Zvolenskej ceste). Spoj 17:50(7) Hontianske Nemce dáva cez Zvolen, kde končí jedna linka, ale že to ide cez Banskú Štiavnicu prechádzajúc na Hont druhou, to sa už nedozvieme.

Od 1.10. budú ďalšie zmeny na 3-4 DAL linkách + MHD na AS, tak čakám doplnenia.
Reakcia na: Jeffko #52979:
Výveska v podaní SAD ZV:
http://web.sadzv.sk/old/pages/BB_AS/index_bb.htm
Súhrnný prehľad odchodov tu:
http://web.sadzv.sk/old/pages/BB_AS/oV_BBAS_ALL.pdf
Tak kto to spravil lepšie SAD ZV alebo DPM BB? ?
Reakcia na: PIT #53045:
SAD ZV dvíha platy zamestnancom, tak snáď aj tým, ktorí tvoria cestovné poriadky a taktiež oznamy a títo ľudia si konečne povedia- je čas napísať aj niečo súvislé a vyprodukovať niečo múdre vo výške môjho platu...
Reakcia na: PIT #53045:
čo čakáš od SADZV? Hádam len nie splnenie si zákonnej povinnosti? Veď to tu predvádzajú už 12 rokov, že dopravu robiť nevedia...
Reakcia na: BB-Schuhu #53036:
nebude, lebo bus MHD teraz urobí vnútri AS dve kolečká nameisto pôvodne plánoveného jedného (v dsôledku absolútne nevhodnej zmeny presunu stanovísť MHD na výstupisko PAL a DAL). Takže možno to bude oveľa dlhšia (časovo) zachádzka ?
Reakcia na: PIT #53047:
Ak sa nemýlim, terminál postavil súkromný investor, lebo mesto na to nemalo a mesto za to nakoniec aj tak zaplatí. Nieto teda divu, že investor postavil terminál tak, aby prehnal čo najviac ľudí obchodmi, dopravná funkcia je len sekundárna.
Správny postup mal byť, že by mesto ponúklo investorovi pozemok zadarmo ale s tým, že postaví terminál s dopravnou funkciou podľa želania mesta.
Po tom ako Terminal Vlak-Bus-Shopping pobavil cele slovensko predsa museli aj niekoh nastvat. Zial odniesli si to najme sasovcania. Rychly prestup z MHD do vlaku a spat uz nebude mozny. Najme pri meskani nasich socialnych vlakov ZSSK. Jedina dobra vec je ze ta zastavka sa vola Banska Bystrica, AS pretoze ak by to dali na Terminal Vlak-Bus-Shopping tak by smiech niektori nevedeli udrzat.

Najlepsie riesenie pre sasovcanov by bola zmena 28 - konecna na žel. stanici bez zachadzania do terminalu.
Mimochodom, ocenujem pouzivanie nazvu "Banska Bystrica, AS" v CP MHD, pre pripad ze by cestujuci zabudli v akom meste sa nachadzaju ?
Reakcia na: 810zssk #53042:
Keby AS bola postavená tak, aby spĺňala primárnu dopravnú funkcia a bola skutočne prestupným terminálom VHOD, tak by dopravná časť bola logicky situovaná čo najbližšie k ŽST a autobusové linky MHD mali byť ukončené na nej podľa možností všetky (tie, ktoré by mali mať v okolí konečnú). Pred ŽST by bola konečná trolejbusovej dráhy + prípadne priebežná zastávka pre autobusy, pre ktoré by to bolo vhodné a na AS, hneď vedľa, nie o 250 m popri/a cez/okolo obchodného centra. Ale o tom sme snívali 30 rokov a teraz už môžeme do konca života.
Samotné OC tam samozrejme, nielen vzhľadom na vlastnícke pomery, musí byť, ale je pre cestujúcich do určitej miery aj účelné. AS však vôbec integrovane prepojená so ŽST a mestskou dráhou nie je a navyše keď som si to tak viackrát prechádzal, tak nikoho nezaujímalo to, že okrem potreby prehnať ľudí cez OC, aby tam urobili biznis, skutočne pri dopravnej stavbe je podstatné, aby umožňovala aj čo najrýchlejší a najjednoduchší presun a prestup cestujúcich medzi jednotlivými dopravnými systémami. Tomu zodpovedá aj zatiaľ nedostatočná navigácia cestujúcich od ŽST do miesta vybavenosti AS, zastávky MHD na AS a obdobne tak od AS v smere na ŽST a k MHD pred ňou. Celkovo, keď v BB či už na ŽST alebo na novej AS človek vystúpi, ďalšia navigácia a odporúčanie využitia MHD je nulová.
Reakcia na: 810zssk #53043:
Máš veľkú pravdu, zbytočné komplikovanie aktuálnej dopravnej tepny ktorou je Železničná stanica, zo ŽST sa po novom dostanem stále skvele do Podlavíc, na Fončordu a do Radvane všetkými linkami doteraz sem premávajúcimi. Zatiaľ čo spojenie zo Sásovou sa nejako intergalakticky zrušilo ?

Linku 97 nejdem ani komentovať, celkovo KATASTROFA.

A nakoniec je zaujímavé to že na Terminál sa dostanem zo Sásovej "perfecto" a z iných mestských častí
ani len jednou linkou ?? (neberem do úvahy L97, ktorá ja takmer nevyužiteľná ? ).

Napokon musíme poďakovať činnosti pána Modranského a "pracovnej skupiny pre MHD" za rozvážnu a veľmi účelnú robotu na týchto zmenách ktoré tento spolok navrhoval už od apríla tohto roka ? ?
Reakcia na: BB-Schuhu #53038:
Po nekonečný raz zase super oznam - čo ním chcel autor povedať? Zjavne len skopírovali text, čo došiel mailom a hotovo. Čo z toho vyplýva pre cestujúcich, pre ktorých ten oznam od dopravcu je určený? Budú jazdiť po nábreží a vynechajú zastávku Bellušova alebo ju nevynechajú a pôjdu len obchádzkou po paralelných uliciach? Dozvedeli sme sa dôvod, ale nie dôsledok, pre ktorý ten oznam vlastne malo byť podstatné ho zverejniť. Sakra to sa fakt v tej firme za skoro 12 rokov nenašiel jeden človek, čo by bol schopný napísať niečo súvislé a s odbornou starostlivosťou tak, ako to má byť?
Reakcia na: BB-Schuhu #53036:
Áno, je to najmodernejšie zbabraná stanica na Slovensku. Žiadne výstupište, žiadne stojisko ani len pre krátkodobé státie, nevhodne umiestnená zastávka MHD a nemožnosť ukončiť tu jej linky, takisto vodiči nezískali lepšie zázemie na konečnej zastávke, keďže na nej vozidlo nemôžu odstaviť. Však okrem toho, že je to nové (teda objektívne bez pochýb i krajšie zariadené) a doplnené elektronikou, objekt žiaľ nedostatočne poskytuje to, čo sa od neho vyžaduje po dopravnej stránke (prípadné poznámky o tom, že aj inde to tak je, sú irelevantné - treba si vybrať za vzor to, kde sú veci lepšie, nie horšie).
Ďalšie veľké množstvo nedostatkov je aj zbytočné vypisovať - viaceré vychádzajú i z toho, že objekt bol nezodpovedne spustený do prevádzky pre verejnosť napriek tomu, že vôbec nebol dokončený a plne funkčný (teda v podstate tam na 100 % toho funguje minimum) a ťažko vedieť, čo sa ešte vlastne má dorábať. A tak vlastne každý deň sa tam môže objaviť niečo, čo ešte včera nebolo. Skrátka zase politický marketing a ľúbivosť vyhrali nad profesionálnym prístupom.
Je paradoxom, keď primátor teraz na facebooku vyzýva, aby mu tam ľudia písali názory na AS (názor laickej verejnosti je pritom skutočne relevantný, ale len pre politika) - to sa radšej mal pýtať predtým, ako to tak hlúpo postavili, navyše keď im dopredu aj architekti dávali stanovisko o nevhodnosti dispozičného riešenia, tak to ignorovali. A takto sa tu robí všetko - však dávajte veci pripomienkovať dopredu a skutočne si z pripomienok aj zoberte lepšie a hlavne odborné riešenia. Nie že potom, keď je už neskoro, tak radšej budú všetci, ktorí vidia nedostatky, len demagogicky označovaní za zlých, proti niečomu, čo samozrejme vôbec nie je tak. No škoda, premrhali sme jedinú možnosť a pozitívne je len to, že v porovnaní s inými mestami to ešte veľmi dlho bude aspoň vyzerať výrazne lepšie, aj keď už to bude stále len nepodarok, ktorý namiesto autobusovej stanice je vlastne len moderne upravenou autobusovou zastávkou s diferencovanými nástupišťami. A kto by videl ako riešenie odstavovať autobusy na "parkovisku Mičinská" - stále treba pripomínať, že drvivá väčšina celej tej plochy je v správe Lesov SR a je teda dosť humorné, keď niekto odporúča parkovať na cudzom pozemku.
Reakcia na: Agent007 #53041:
Hovoril som o skomplikovani prestupu (nutnost presunu medzi zastavkami), nie strate moznosti prestupit.
Reakcia na: fonzo #53040:
Nie, moja predstava je taka, ze MHD by nadalej mala byt smerovana do zastavky Zeleznicna stanica, ktora lezi idealne na "namesti" medzi autobusovou a zeleznicnou stanicou. MHD podla mna do Terminalu jazdit vobec nemala.
Reakcia na: 810zssk #53039:
z ktorej linky na ktoru stratis prestup touto zmenou?
Reakcia na: 810zssk #53039:
čím vlastne dávaš za pravdu SJT.1 že kludne mohli byt nastupišta primestskych liniek kludne pokope s MHD a vlakmi a obchody mohli byt na druhej strane, tento problem by tym odpadol. s tymto sa stotožnujem, tak ako s tvojim tvrdenim
Reakcia na: BB-Schuhu #53036:
Zhrnutie: V mene naplnenia politickej poziadavky aby "nieco jazdilo na AS" dojde k skomplikovaniu prestupov medzi linkami MHD a tiez medzi MHD a nosnou zeleznicnou dopravou, bez nejakeho relevantneho benefitu. Nadherne, tlieskam, Banska Bystrica to opat dala...
Reakcia na: BB-Schuhu #53036:
To beriem, len ma prekvapilo to, že absolútne sa nezmenili odchody z AS... Osobne sa priznám neviem koľko to trvá prejsť z vlakovej stanice cez Terminal na nástupište MHD na AS. Už teraz boli v prípade 2-3 minútového meškania vlaku tie časy pritiahnuté za vlasy, teraz si to neviem celkom reálne predstaviť... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.