Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Z Námestia slobody ide posledný nočný spoj do Sásovej cez týždeň okolo 23:05 a cez víkend myslím, že 23:18. Ešte by sa tam zišlo pridať aspoň 1 spoj okolo 23:50, napr. ja by som ten prípadný spoj 23:50 vedel využiť, najlacnejší taxík vyjde človeka 2,50 EUR.
Reakcia na: BB-Schuhu #52001:
utorok 14.6.2016, spoj 25/22:05 z Rooseveltovej nemocnice prešlo (preletelo) zastávkou Sásovská cesta o 22:13 s náskokom 7 minút. Vozidlo malo byť v tomto čase na Lazovnej ul.
Ďakujeme pán vodič, že sa takto predvádzate. Ale netešte sa dlho. ❗
Reakcia na: Spirito #52005:
je to o tom, že niekto si nevie robiť poriadne svoju robotu za naše peniaze. Jednoducho sa CP schváli a basta. V BR sa museli zamestnanci MsÚ voziť celý deň, počítať ľudí a podobne. U nás by nevedeli ani linky správne trafiť.
BUSFEST 25.6.2016 - zraz historických autobusov v Banskej Bystrici a vo Zvolene
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=498898123648850&set=gm.532756640249928&type=3&theater
Reakcia na: PeterBB #52003:
Neviem preco maju linky 21 a 22 rozdielne casy medzi zastavkami hlavne po 20 tej hodine,kto toto vymyslal tak to nedomyslel. Jedny maju so zastavky - stadlerko narodna stefanikovo po minute a stihaju to v pohode aj s nabratim par ludi a linka c21 ktora chodi 21:48 s Rakytovca ma uplne nezmyselne po dve minuty na tychto zastavkach a to uz nejdu ani semafory a nastupuje 4 az 6 ludi aj to len obcas v narodnej. Potom vodici zbytocne stoja na zastavkach aj dve, tri minuty, to iste zastavky od razcestia rudlova na pieninsku- po dve minuty,naco a pre koho to ma byt v noci uzitocne? Asi len pre autobus ze oddychuje na zastavkach 🙂
Reakcia na: PeterBB #52003:
"Posledné nočné spoje..." ? ? ?
Reakcia na: BB-Schuhu #52002:
Posledné nočné spoje už chodia častokrát s predstihom, ja som si to všimol už dávnejšie. Málo ľudí už cestuje a tým pádom sa cesta značne zrýchli...2, 3 minúty s predstihom sú pri posledných nočných spojoch v Saske bežné...
Reakcia na: BB-Schuhu #52001:
oprava - Karpatská (podľa CP 22:22, samozrejme nie 22:12)
To sa mi snáď len sníva. Toto čo si teraz prečítate, je historický rekord náskoku na L25 čo som kedy videl.
Pondelok, 13.6.2016
Linka č. 25, spoj 22:05 z Rooseveltovej nemocnice
zastávka Sásová, ihrisko: 22:12 (podľa CP 22:19) - náskok 7 minút
zastávka Karpatská: 22:14 (podľa CP 22:12) - náskok 8 minút
Ako je možné, že vozidlo, ktoré má práve opúšťať zastávku Strieborné námestie, je už v Sásovej?
❗ ❗ ❗
Reakcia na: BB-Schuhu #51999:
áno je to on, neviem ako to môže robiť a ešte sa aj ponáhľa s meškaním
Reakcia na: davidmik555@gmai #51998:
ak sa nemýlim, dnes to keruje vodič 80136 (ak sa mýlim, prosím, oprav ma). Toto pôjde na oficiálnu sťažnosť, ktorej však bude predchádzať veľmi dôsledný monitoring dodržiavania cestovného poriadku. Pán vodič, máte sa na čo tešiť. Ďakujeme, že nám dlhoročne robíte holubník z našej dopravy, ale tomuto bude koniec.
Reakcia na: BB-Schuhu #51997:
A to nie len na večerných !! na L80 celú cestu na spoji z Uhliska 16:25 dnes 7 minút !!!! náskok + rýchla jazda, a potom po 10 minútovej prestávke naschvál z FDR s 5 minútovým meškaním !!!
Tak pohár trpezlivosti práve pretiekol! Večerné spoje L25/xx:05 z poradia 80/1 aj dnes s náskokom 5 minút (dokonca predčasný odchod aj z takej dôležitej zastávky, ako je Strieborné námestie), absolútne nezastavovanie na zastávkach vôbec nikde a rýchla jazda miestami prekročenou maximálnou rýchlosťou. Ted chlap za volantom pre mňa nie je pán vodič, je to úplný magor. Nič teda, riešenie preberám do vlastných rúk. Ako človeku, ktorému záleží na kvalite dopravy, nemôžem ďalej takéto niečo tolerovať. A týka sa to aj ostatných večerných spojov. Kde nie je zodpovednosť, tam začnú prísne kontroly a represia. Už čoskoro. ❗
Oni sú pojazdné ale majú Blavácke strojčeky tak neviem....
Reakcia na: davidmik555@gmai #51994:
asi jediná radosť, inak BB-716BE je pojazdná? a čo zvyšok blavákov, nejak ich cez plot neviem identifikovať. Ten skelet som videl v nedeľu aj ja, čo to je?
viem len to že certifikovať trolejbusový kurz môže len nejaký ujko z BL a najskôr mal objednanú Žilinu a Prešov kde má zaučiť šoférov tak musíme čakať, viem aj to že majú dorobený kurz minimálne do polovice, a veď berte to tak že si môžeme ešte užiť aj autobusy staré kým nám neodídu navždy?
Samozrejme keď dokončia kurz budú jazdiť na trolejoch
Autobusy jazdia z toho dôvodu že máme dvoch nových šoférov ktorý i zatiaľ len robia trolejbusový kurz, automaticky musia vykonávať službu a tak zatiaľ jazdia na autobusoch
Reakcia na: BB-Schuhu #51990:
s tou #1501 to chápem, kľudne nech jazdí kedy-tedy, len je smutné, že na linke do nemocnice, to by bolo lepšie na nejakom inom smere (2,6,7). Veď práve linka 1 je najnosnejšou celej MHD a súčasný počet vozov by mal byť garanciou, že na nej okrem mimoriadneho výpadku a hradenia ZV budú len NP vozy. Čo sa týka jazdy autobusov, toto ozaj nechápem: kĺbak BB-997BS by som pochopil, ak by napr. zlyhala nejaká 31Tr, tak sa ako záloha vypraví rovnako kapacitné vozidlo, aby sa napojilo na trase, ale od ďalšieho kola by mala ísť potom nejaká 15Tr. Celodenné jazdenie busov je však mrhanie peniazmi i ekológiou. A cez víkend to už ozaj vôbec nechápem, zo žiadneho hľadiska, vo vozovni je toľko NP vozov, až hrôza...

PS: videl som dnes ráno, že tam, kde stávajú busy (BB-997BS a BB-561DK) je skelet dákej 14Tr alebo prednej časti 15Tr, nevie niekto o čo ide?
Re: draxter (z dispečerského fóra)
Na toto nie je priamočiara odpoveď. Za jazdením 1501-ky vidím dôvod inde. Na sobotu 25.6. si skupina nadšencov objednala fotojazdu týmto vozidlom, a teda pochopiteľne je v záujme dopravcu otestovať tento voz v premávke, aby náhodou nezlyhal priamo v akcii.

Aj autobusy jazdia podľa mňa (najmä) preto, lebo musia jazdiť z nejakých dôvodov. Teda nemusí to byť automaticky neschopnosť nových 30Tr/31Tr, i keď určite aj toto sa stáva.

No pokiaľ ide o spoľahlivosť, myslím si, že trolejbusy sú na tom v porovnaní s autobusmi relatívne dobre. T.č. máme napr. zase dlhodobo odstavený Citelis ZV-169CA (nejazdí 3 mesiace), naviac s reklamou Fresenius (neviem ako si budú riešiť túto vec, keďže voz so zaplatenou reklamou nejazdí), no ale občasné výpadky sú neustále. Taktiež aj niektoré B952 (nielen Citelisy) začínajú vyzerať zúfalo, nakoľko opravy z rokov 2014-2015 sa akosi zastavili a tie vozy už majú cez 10 rokov bez väčšej opravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.