Reakcia na predošlé príspevky: Ani toto pridanie zastávky 29. augusta pre prímestské linky 601470 a 601471 nehodnotím pozitívne. neviem kto a ako na to prišiel že to bude zo zastávok na síslisku práve ta najlepšia. jedna vec je tá že tieto linky chodili po hlavnej ceste takže im to výrazne bude predlžovať jazdnú dobu, ale kvôli presunutej stanici aj tak k tomu muselo prísť. ja si myslím že lepšia voľba by bola námestie slobody, a to nielen pre breznianske linky ale pre všetky prímestské. nástupište by sa tam určite muselo predlžovať tiež, ale investícia na zastávke smerom na part. cestu by bola presne rovnaká ako na 29. augusta, a na opačnej strane na stanicu by predlžovať nebolo treba, slúžila by primárne na výstup pre tieto linky predsa. prípadne by smerom ľupča, brezno mohli byť 2 nástupištia, ako napríklad teraz na štadlerovom nábreží. zároveň by sa odlahčila zastávka na mýte týmto opatrením. a prestup MHD - PAL by bol z týchto smerov tým pádom takmer dokonalý kedže z námestia slobody je momentalne uzol aj pre MHD (resp. bolo to tak asi aj odjakživa ? ). ešte dodam argument že všetky autobusy stojace na mýte cez námestie slobody už chodia (kratšia trasa), akurat tam nestoja.
PIT
Neviem, či je to zrovna najšťastnejšie, keďže okrem toho, že je to ďalší nesystematický krok (PAL stojí "za rohom" na Mýte; tam to síce tiež stojí "za to", keď sa tam stretne naraz viac spojov PAL), je zrejmé riziko upchávania frekventovanej zastávky MHD 29. augusta v smere do centra v pracovných dňoch - nie je tam veľa miesta medzi parkujúcimi autami a ešte ak si náhodou osvojí viac ľudí nastupovať práve tam, tak môžu tieto spoje vyslovene zavadzať na zastávke a narúšať plynulosť premávky MHD a možno aj všeobecne premávky (tak ako je tomu už v súčasnosti na iných zastávkach MHD, na ktorých stoja spoje PAL). Nie je teda vždy všetko zlato, čo sa bliští.
Inak keď teraz vidím, ako enormne veľa spojov do BR na tej linke jazdí, tak to je skutočná "integrácia dopravy" (samozrejme s ignorovaním zákonom nariadenej prednosti železničnej dopravy) v tomto našom Kotlebovom superkraji (teda aspoň taký som mal pocit, keď sme minule dostali jeho plátok Náš kraj popisujúci nekonečné "úspechy" - no teda vo VHOD neurobil absolútne nič a to bolo rečíííí). Inak to je jednoduchšie sa dostať z BB do BR, ako do viacerých (ak sa zaráta aj železnica a DAL, tak do väčšiny) častí mesta samotného. V tejto krajine sa tak nenormálne plytvá a súčasne je veľký nedostatok, až z toho rozum zastáva rovnako ako tým, ktorým už zastal a navyše za tento stav zodpovedajú. Evidentne rozdelenie (ne)kompetentnosti, (ne)organizácie a objednávania výkonov na obce, kraje a štát prináša len totálnu nezmyselnosť, plytvanie a znižovanie konkurencieschopnosti VHOD a kým sa to nezmení na úrovni štátu, aby minimálne tieto kompetencie vykonávali kvalitní koordinátori IDS, bude to stále len horšie.
Pozn. obdobná situácia je samozrejme aj v smere ZV.