Reakcia na: S499.1023 #51481:
Samozrejme, da sa na to pozerat aj takto, ale tam potom napadame samotnu existenciu vlakov vo verejnom zaujme na linkach kde niekto jazdi komercne. Pretoze ak je "nekalou konkurenciou" dotovanie bezplatnej prepravy, tak uz rovnako lahko tam moze spadnu aj dotovanie lacnejsieho cestovneho pre dospelych - cena pre cestujuceho je na linkach vo verejnom zaujme z podstaty veci vzdy podnakladova, ci uz ide o "vlaky zadarmo", alebo bezne cestovne. A otazka potom znie, ako by sa taketo problemy riesili. Zrusenim dotovanych vlakov na danej trase? A co potom s cestujucimi ktorych komercne vlaky neobsluzia? Pripadne ich obsluzia za viac penazi?Pretoze cela podstata objednavania vykonov vo verejnom zaujme je zabezpecit obsluhu, ktoru by nemalo zmysel prevadzkovat komercne (ci uz rozsahom dopravy, alebo cenovou dostupnostou).
PIT
Reálne sa zatiaľ len odpratáva bordel z okolia budovy.
Za strojom je zbúraných niekoľko prekladov pôvodného prekrytia plochy nástupíšť, ktorých zbytky sú na zemi za strojom.
Naľavo od stroja vidieť chýbajúcu časť prekladov zbúraných pravdepodobne špeciálne na to, aby sa dalo povedať, že sa niečo už začalo búrať.