Reakcia na: Patriot #51411:
No žiaľ, ja nie som ten, kto by bolo mimo. Ty si jednoducho nepochopil pointu spočívajúcu v pozastavení sa nad nesystematickým zrušením spoplatnenia parkovania, ktoré malo byť triumfom hokejového klubu a jeho priaznivcov, pričom dôsledkom takéhoto opatrenia je naopak podpora IAD.Tvoj uhoľ pohľadu vychádza z predpokladu, ako keby do zrušenia spoplatnenia nebolo kde parkovať, resp. ako keby zrazu vznikli nejaké nové parkovacie miesta - nevznikli, nič sa nezmenilo, len tie isté autá môžu stáť na tých istých miestach, kde dovtedy, akurát teraz bezodplatne, resp. beztrestne. Teda za to isté, za čo všetci ostatní sú povinní platiť v čase, keď sa nejdú len vo voľnom čase zabávať na hokej, ale keď musia riešiť svoje pracovné, či osobné povinnosti. Ja sa pýtam, prečo by práve v tomto prípade mala existovať takáto výnimka? Je zbytočne vytvárať dojem, že drvivá väčšina parkujúcich áut sú diváci mimo BB objektívne bez možnosti realizácie na/z zápasu prostredníctvom VHOD. Nikto mi myslím nebude tvrdiť, že napriek veľkému bezplatnému parkovisku na Mičinskej ceste tam niekto bežne parkoval pri návšteve hokejového zápasu. Obdobne tak návštevníci plavárne lezú s autom najradšej pomaly do bazéna alebo ŠH, kým na veľkom parkovisku pri Dukle parkuje minimum z nich.
A týmto: "Pointa je v tom, že pred týmto opatrením bola počas hokeja totálne upchatá polovica Uhliska, čo strpčuje život ľuďom na Uhlisku. A po zápase veľká zápcha. Na Uhlisku býva množstvo starších ľudí, čo keby niekto z nich potreboval sanitku a tá sa tam nedostane včas?" len nakoniec potvrdzuješ správnosť môjho pohľadu, keďže sú to negatívne dôsledky, keď musíme žiť pre autá - vodiči si dovolia parkovať hocikde (len aby boli najlepšie s autom rovno na ľadovej ploche alebo nemuseli platiť parkovné i keď vstupné 3 - 5,50 € im platiť problém nie je) a zodpovední si nesplnia povinnosti, aby tomu zabránili, napr. pre prípady ohrozenia bezpečnosti a zdravia. Inde v covilizovanom svete si to ľudia buď nedovolia alebo ich auto odtiahnu a nabudúce si po mastnej pokute rozmyslia, či budú parkovať slušne. Však si už konečne treba uvedomiť, že nie je možné ničiť všetko len kvôli IAD v dôsledku lenivosti a pohodlnosti.
Ja som sa pozastavoval nad tým, že sa niečo rozpráva a pravý opak sa robí. Ďalej uvádzaš niektoré opatrenia smerujúce k zatraktívneniu MHD, avšak jedna vec je, keď by si spravil pozitívne opatrenie jedným smerom a druhá vec je, keď robíš opatrenia ho negujúce, v dôsledku čoho tak akurát zhoršíš ekonomiku MHD a urobíš ešte viac škody. Ja nebránim nikomu parkovať v blízkosti podujatia, avšak ak jednoducho všetci vedia, že je tam miesto pre Y áut, tak tam nemôže parkovať napr. 4Y a preto je potrebná regulácia a zdravý rozum. Pri zvrhlom uvažovaní by sa inak mohli ponúkať ďalšie čotaz stupídnejšie riešenia - napr. zbúrajme domy na Hronskom predmestí a bude miesta na parkovanie habadej. Lenže takto to nejde a preto je potrebné rozmýšľať a brať ohľad na druhých.
Pozn. Dnes si možno na TV Hronka na záver zostrihu zo zasadnutia MsZ pozrieť jednu ženu, ktorá tvrdí, že keďže vykonáva verejnoprospešnú činnosť v občianskom združení pre mesto a musí chodiť denne vybavovať veci do mesta, tak žiada, aby sa našlo riešenie, aby dostala, rovnako tak aj všetci ďalší "aktívni ľudia", bezplatné parkovacie karty. To len dokumentuje, že tu každý chce byť výnimkou, tí ostatní platiť môžu. Skrátka, z nás uvedomelí ľudia nebudú nikdy.
PIT
Ďalej sa podarilo vo vodorovnom značení výstupišťa najbližšieho k vjazdu do stanice hore nohami nastriekať nápis "BUS", no stane sa - niekto kriedou napísal na zem tak, tak sa tak aj zle nastriekalo. Keďže po západe slnka už začínala byť tma, viac som to tam podrobnejšie neobzeral. Čo by som však doplnil, by bolo vo vodorovnom značení priestoru zodpovedajúceho ostrovčekom pre chôdzu cestujúcich nastriekanie šikmých rovnobežných čiar V13 aspoň na začiatku týchto ostrovčekov, keďže je na ploche množstvo čiar, čím by sa aj z hľadiska bezpečnosti viditeľnejšie odlíšila plocha, ktorá nie je určená na jazdu od cesty.
Inak stanica na mňa pôsobila dojmom primeranosti účelu, ktorý má plniť (páčilo sa mi riešenie označníkov s integrovanmi odpadkovými košmi), s výnimkou nedostatočného osvetlenia, ktoré bolo evidentné už tesne po západe slnka, nie to ešte pri úplnej tme. Namiesto tých 4 malých reflektoríkov upevnených na stožiaroch osvetlenia na Mičinskej ceste sa malo radšej ušetriť na 17 hlúpych značkách a dať tam niečo výkonnejšie, resp. dotiahnuť nejaké svetlo aj na opačnú stranu od Hrona, kde je tma ďalej - čítať niečo na označníkoch na nástupištiach bez vlastného zdroja svetla je nemožné.