Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Včera
L3: 1515, 1509
Dnes
L1: 1002
L2: 1007, 1521/1529
L3: 1006, 1003
L22: 034BM, 695AR, 091AG
L24: 516AI
L34: 092AG
L55: 026AV

ad 034BM - voliéru už so sebou nevozí:-), veľmi príjemne ma prekvapil svojím stavom. Na to, že je 7 rokov po GO, tak je na tom dosť dobre.:-)

Na Uhlisku na parkovisku je nový označník. Ale ten, ktorý ho tam montoval, pri tom zrejme 'myslel' a primontoval ho kolmo na kraj chodníka, takže keď si chce niekto pozrieť odchody, tak sa musí postaviť na trávnik... 😞

Upozornenie pre dopravcu: označník na zastávke Strieborné nám. smer park stojí len vďaka tomu, že ho ešte nikto nezvalil! Nejaký zúfalec totiž zrejme potreboval skrutky, ktorým bol prichytený...
Reakcia na: Karosa WRC #4761:
Na základe vlastnej skúsenosti Mercedes Travego.
Reakcia na: Majkl #4762:
Zabezpečovačku. 200 až s ETCS.
tr3mp: krásne fotky z Budapešti! A zvlášť z takej "balkánskej" štrvte, akou je Pesterzsébet... Ja hovorím, že civilizovaný svet končí za stanicou metra Határ út. ?
Ja by som dal hlas Setre Top Class 400.Mal som moznost sa zviest v tej co maju Zeleziarne Podbrezova a je to fakt parada. Este nikdy nezabudnem na vylet v prvom rocniku Zs do Bojnic na staruckej RTO.Sedenie v zadnej casti busu na strunovych sedadlach, bolo ako na lodi spojene z makkym perovanim,perfekny zazitok. 😃
Reakcia na: Karosa WRC #4761:
v tom prípade sa prikláňam k autobusu Scania Irizar.
Reakcia na: Vševedko #4759:
A čo majú za problém Maďari, že ešte nejazdia 200? Veď taurusy už majú (aj keď poväčšine na ECčkach jazdia rakúske) a vozne mali už dávno. Alebo čakajú, že potiahnu Princa Eugena až na Keleti? ?
Dakujem vsetkym za hlasovanie, ale ja som skor myslej autobusy z najluxusnejsej triedy.
Raketa BCA 26-02 je už asi súci do Podbrezovej. Už ho nebolo vidno 2-týždne.
Reakcia na: Majkl #4752:
No, už sa blížime k zhode. Ale aj Poliak má CMK na 200, aj Maďar má Hegyeshalom-Budapest na 200, aj keď ešte toľko nejazdia. Uznávam, že na tých ich plackách je to podstatne jednoduchšie, ale majú.
Direttisimma znamená "najpriamejšia" - je to názov talianskej VRT, v horoloezeckom slovníku zrejme výstup na vrchol najkratšou cestou.
Ja hlasujem za modry Ikarus BCA... Kami porad neviem spz
Reakcia na: LUK #4746:
Tatra banky? To su zas nejaké nové? ?
Karosa WRC ja hlasujem za KAROSA B 941e BB 294 BD a Ikarus BB 006 AG
Reakcia na: Majkl #4752:
nie som si úplne istý ohľadne poľského koridoru CMK, ale tuším, že ten je tiež len na 160...
Karosa WRC: ja pridavam Karosu B 731.00 🙂
Reakcia na: Vševedko #4740:
je mi to jasné, že sa tu len hráme so slovíčkami ?, ale musíš uznať, že na pomery štátov V4 je maximálna rýchlosť (teda už nie na VRT, ale) na koridore 160 km/h...

Možno by ma zaujímalo, čo je to tá "direttissimma"? V horolezeckom slovníku je to totiž najťažší možný výstup na vrchol...
Ad anketa: závisí od toho, v akej kategórii sa hlasuje. Spomedzi normálnepodlažných 18m autobusov je môj výber jednoznačný - IKARUS 435 😛
Reakcia na: Kami #4749:
Podľa mobilu, ale na hodinách vo voze bol identický čas. Podľa neovereného merača by som si to nedovolil tvrdiť.

L98: 542AI
Reakcia na: LUK #4742:
len kvoli korektnosti. Cas si kontroloval podla svojich hodin? Lebo tie v predu nie su smerodajne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.