Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
neviete mi povedat ci zajtra na Kaliky v prilezitosti psich zaprahoch bude premvat nejaka kyvadlovka? Ak ano odkial a kedy?
Reakcia na: neoBB #46575:
Bola to 36ka ? .
prca videjko jak roztlacaju cestujuci 26tku
Reakcia na: milan001 #46573:
Povedzme ze to bude nehmotna sucast mojej sotozbierky ?
Reakcia na: 810zssk #46572:
To nemáš na čo iné vyhadzovať peniaze? Radšej by som ich pláchol v hajzli, aspoň by som vedel, ako je s nimi naložené...
Reakcia na: fragma #46571:
Tak toto vyskusam. Mat listok na neexistujuce spoje to je cool 😃
Reakcia na: Danny #46569:
a 810 zssk: a tento poznáte (neskúšať) ?
Dátum 15/02/2012 00:39
Správa SAD ZV, a.s.
Nocny celosietovy prestupny SMS CL
Cena 1,10 EUR
Platnost od 15-02-2012 00:39 do 01:24 hod.
947hh5ne
od 1133

Ono to funguje ? (nemal byť SMS výpadok do 04:00?), len nočnej dopravy akosi niet od 11.12.2011, a to bola streda, pričom u nás bola nočná doprava posledne len cez víkend, kde 1 spoj bol celou linkou (celá sieť, prestupovať nešlo). Tak DPM BB, či SAD ZV?

http://www.o2.sk/pre-vas/sluzby-a-podpora/doplnkove-sluzby/sluzby-mobilnej-zabavy/sms-listok-mhd#banskabystrica
INFO
SAD ZV, a.s.
Prestupny SMS CL pre nocne spoje MHD BB na 45 min. ziskate zaslanim prazdnej SMS na c.1133 v case 00:00 az 03:00 hod. Cena listka je 1,10 EUR. Do nocnych spojov MHD BB vstupujte len s platnym SMS listkom. Pri kontrole ste povinny predlozit platny SMS CL. Viac info na 0910234050, www.sadzv.sk ?
Vedeli ste, ze na nocnu dopravu sa mal dat pouzit SMS listok? Ja som len tak ziiiiral 🙂

http://www.o2.sk/download/cenniky/Cennik_O2Fer_20120201.pdf

-je to uvedene na str. 20
Reakcia na: fonzo #46566:
"už neviem ako vtedy chodili autobusy a všesci vravia že ešte za BBDS to bolo sto krát lepšie."
Tak tu treba objasniť, ktoré obdobie máme na mysli. Ak porovnáme súčasný stav so stavom v rokoch 1999-2005, tak v súčasnosti je počet spojov na uvedenej linke vyšší a k tomu nové autobusy. Ak by sme to porovnali so stavom pred rokom 1998, tak vtedy bolo viac spojov ako dnes a boli aj víkendové spoje na Tajovskú chatu (rovnako aj Moštenickú Kyslú).
Reakcia na: brefos #46565:
Nič iné sa nedalo čakať ? . A k tomu predošlému príspevku, dačo s prímestkej dopravy nemáš? najlepšie do Kordík a do Tureckej. ja už neviem ako vtedy chodili autobusy a všesci vravia že ešte za BBDS to bolo sto krát lepšie.
Pre zaujímavosť, ako vypadala doprava v roku 2001 na linkách 28,31,100 http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=672465.jpg&httpref=2484/71852 ?
Reakcia na: fragma #46562:
áno, oficiálny prích. 14:15, v skutočnosti sme prišli 14:20, teda v čase ochodu ďalšieho spoja.
Reakcia na: BB-Schuhu #46560:
ak myslíš 613415/22 http://portal.cp.sk/Data/L613415_111211_34554.pdf tak príchod píšu 14:15aZp, ak nemeškal, mala tam mať tých 5 minút na "prestup" k spoju do Jastrabej cez Ihráč 613412/22 http://portal.cp.sk/Data/L613412_111211_34551.pdf Obidve linky majú svoje čísla spojov paradoxne rovnako očíslované ?
Reakcia na: BB-Schuhu #46560:
stačilo by v CP označiť, že spoj pokračuje na linke do Ihráča, keď už sú takéto obehy
Napíšem jednu príhodu, čo sa nestáva často a na takéto veci treba dať riadny pozor.
Išiel som autobusom z Krahúľ (odchod 14:00) do Kremnice (prích. 14:20). Ja som potom prestupoval o 14:25 ďalším spojom do Žiaru nad Hronom, ale to už nie je podstatné. V autobuse z Krahúľ cestovala jedna dievčina, ktorá chcela pokračovať z Kremnice ďalším spojom (odchod 14:20) do Ihráča. A čo sa nestalo..? Autobus z Krahúľ pristavil na aut. st. v Kremnici (nástupištia a výstupištia tu nie sú nejako odlíšené), cestujúci z autobusu vystúpili (vrátane tej dievčiny), za ten čas vodič prehodil tabuľku na spoj do Ihráča a odišiel. Dievčina ale ostala na AS a až potom sa zistilo, že to pokračuje ten istý autobus čo išiel z Krahúľ a teda že jej spoj práve odišiel.
Táto situácia je trochu paradoxná. Náhodného cestujúceho nemusí napadnúť že to môže robiť ten istý autobus.. Ale zase ak by to aj robil iný autobus, spoliehať sa na prestup, kde rozdiel medzi príchodom a odchodom je 0 minút, je taktiež riskantné.. Zaujímavá situácia.. ?
Reakcia na: Vallo #46556:
K tomu číslovaniu, pre predstavu, kód Banskobystrického kraja je 600, prvé trojčíslo (601-613) vyjadruje kód okresu podľa abecedy: 601-BB, 602-BS, 603-BR, 604-DT, 605-KA, (606-LC, 607-PT, 608-RA, 609-RS), 610-VK, 611-ZV, 612-ZC, 613-ZH. Štvrté číslo vyjadruje, o akú linku sa jedná, 1-MHD, 4-PAL, 5-DAL, 7-do CZ, 8,9-medzinárodné, tak nejako. Potom číslujeme.

BB PAL linka sa teda začína: 601 451 - 601 471 (v zozname licencií aj s medzerou práve za kódom okresu 601, inokedy bez, čísluje sa od 50, od nuly to mal niekto iný), teda to zvýraznenie 451 je "odseknutie" kódu okresu s ponechaním čísla pre PAL "4" (teda tú "štyristopäťdesiatjednotku" volaj skôr "prímestská 51", bez kódu okresu ale zhodná s detvianskymi 451, 454, 455, 456, 457-táto posledná by sa vo Zvolene stretla s hriňovskou 604457), pričom linky MHD boli štvrtým číslom s jednotkou 601151-601156 (dopravca SAD Zvolen to z VÚC "náhľadu" chvíľu vyobrazoval celým šesťčíslím aj pre cestujúcich) http://web.sadzv.sk/pages/mhdbb_now/Zoznam.htm pričom tá jednotka na rozlíšenie MHD sa nevyobrazuje pre info cestujúcich (preto sme to volali /mestská/ "päťdesiatjednotka", na čo sme si zvykli, ja tiež badínskemu spoju inak, ako "päťdesiatpäťka" nepoviem). PAL dvojčísla (51-71) tvoria v číslovaní MHD liniek taký včlenený predel (do č. 43 MHD, potom PAL 51-71 /v súčasnosti prvé štyri "päťdesiatkové" 51, 54, 55, 56 s tarifou MHD+ešte jedna "šesťdesiatková" 63/ no a ešte MHD solitéry 80, 90, 97, 100 /či ex 101-105/), že či by bolo jednoznačne jasné cestujúcim, o aký typ linky podľa čísla sa jedná.

601101 je BB MHD jednotka 1, nie 01, ani 101 (obdobne napr. 120), ako to istého času "odsekol" (bez kódu 601) dopravca SAD Zvolen (keď zmiešal identifikátor MHD 1 s číslovaním, čím vyšla stovková rada, 1-tka bola 101-tkou /veď ju máte, čo sa ozývate ?/ atď. Pri MHD linkách nad "100" som zaznamenal v url tvar: 601201 (101) atď. so symbolom "2".

611120 je ZV MHD č.20 http://web.sadzv.sk/pages/mhd_zv_now/mhd_zv_0901/pdf/611120_0201.pdf tu to zabudli upraviť (nemám to rád), v url sa to často udáva (na jednoznačnú identifikáciu dobré), 601120 je BB MHD č.20, líšia sa paradoxne iba v jednom čísle 0-1 pred ďalšími dvomi jednotkami, dosť neprehľadné, ako aj okres DT s tromi štvorkami zaradom PAL 604440-...). PAL ZV 611 402, tam je po 4-ke jednociferná 2-ka (02), tam by sa to mohlo mýliť s inými PAL 402 (BS, KA, VK, ZC, ZH), ako aj s inými MHD (číslo 2 je skoro všade), tam treba celým šesťčíslím...

A poznáme aj nezvyčajné tvary 022, 026, či 340 však? Alebo 6014511 (x1), 6014552 (x2), 6014553 (resp. "3/601455", x3), 60144559 (x9), 6014517 (x7), X-linky so siedmym (MHD autobusovým číslom za trolejbusy) za číslom PAL linky (601451, 601455, skratkovo "x", ?), do ktorej boli pohltené.
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.