Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Škoda, že táto fotografia http://img40.imageshack.us/img40/5459/19122011021.jpg nie je vo väčšom rozlíšení a priblížení, aby sme aj rozlíšili nejaké tie detaily ako č. linky, atp. Ale je zjavné, že na zastávke pred bývalou reštauráciou Hradec (neskôr Fatra) stojí Ikarus 280 a pred Kemov zas ŠM 11. ?
Reakcia na: mirkobb #46146:
Hlavne ak tam bola potrebna linka, preco tam nejaku nepresmerovali? Naco sa musela vytvarat nova linka takmer identicka s existujucimi linkami?
Preco sa tam napr z Uhliska nepresmerovala linka 20?

Pamatam sa, ako tu nenavideny Snopko v roku 2005 este vo farbach BBDS hovoril: "pozrite sa na MHD vo Zvolene - ake tam maju linkove vedenie a cestovne poriadky. Toto bude aj v BB".
Zial mal pravdu, aj ked medzitym prezliekol dres.
Ad #46146 mirkobb: Pardon za preklepy resp. vynechané slová, budem to musieť v budúcnosti po sebe viac editovať aby to nebolo niekomu nezrozumiteľné. ? Takže dodatočne iba dodám, že tie dotazy od ľudí, že čo je to za spoj a kam ide sa opakovali na všetkých zastávkach medzi NS a Huštákom, čiže na zastávkach Námestie Slobody, Štefánikovo nábrežie, Národná a aj Štadlerovo nábrežie kde som vystúpil, všade tie isté dotazy. ?
Ešte ma napadla jedna otázka na ktorú som sa chcel už dávnejšie opýtať. Pre koho, resp. pre aké firmy sa v súčasnosti vykonáva zmluvná preprava na území mesta? Viem o firme Doka a Roco, vie niekto ešte aj o ďaľších..? ?
Môj dnešný postreh z prevádzky linky 97. Nastúpil som do uvedenej linky na Partizánskej ceste a v autobuse bola až 1 osoba.., teda so mnou už dve. ? Na Námestí Slobody pristúpili ďalší dvaja, jeden pán cez stredné dvere a pani cez predné, ale to sa najprv spytovala niečo "v tom zmysle slova", že či je to "regulérny" a či ide naozaj na Tulskú..? Na zastávke pristúpili ďaľšie dve osoby prednými dverami, ale taktiež až po podobne formulovanej otázke, že či ten autobus je MHD a či ide na Fončordu. To isté sa opakovalo zase aj na Huštáku kde som už ale vystupoval a na zastávke Štadlerovo nábrežie sa znovu pýtali dve staršie panie (po tom čo si najprv chvíľu vyobzerali celý autobus), že či ozaj ide na Tulskú ako má napísané na tabuli (transparente). Čiže skoro na každej zastávke z tých čo som prešiel s touto linkou sa niekto vypytoval, že čo je to za autobus a akm ide, až potom sa odvážil nastúpiť a zviesť sa. Zaujímavosťou určite bude, že koľkí to boli z tých čo čakali trebárs v tom čase na bežne zaužívané linky na Tulskú,aby nabrali odvahu sa spýtať, pretože určite väčšie percento ľudí vsadilo radšej na osvedčené linky, a nepýtali sa radšej nič. To sa mi aj potvrdilo de facto, keď po odchode L97 zo zastávky Štadlerovo nábrežie asi o 2 minúty prišiel trolejbus L6 a doň sa vovalilo asi zo 10-12 ľudí, pričom sa dá s istotou predpokladať že väčšina z nic tam už stála aj v čase keď tam bola pristavená predtým L97. Takisto sa dá predpokladať, že sa tak dialo aj na iných zastávkach predtým a aj následne ďalej, ľudia len očumovali, že čo je to za autobus asi iba čo sa týka jeho atypického vonkajšieho vzhľadu ale bez akéhokoľvek záujmu sa s ním zviesť, radšej vsadili počkať si na osvedčené vo farbách ako sú obvyklé v MHD BB. Tu je namieste úvaha, že či aj tá CVR nepoôsobí na ľudí takým dojmom, že sa nejedná o bežnú linku, ale o nejakú zmluvnú dopravu..? ? V každom prípade, táto linka sice aj keď iba krátko fungujúca si zatiaľ nenašla "svojich prívržencov" a uvidíme ako to sňou bude aj v budúcnosti, ale môj osobný dojem je, že bude vysoko stratová a vzhľadom na nie "najštastnejší" navrhnutý výber trasy akou premáva, ale takisto asi aj tou CVR na voze, keď ľudia nevedia, že či ide o bežnú linku. Možno sa malo so zriadením takejto linky ešte počkať a potreby pre zamestancov firmy Orange riešiť trebárs zmluvnou dopravou. Táto linka mi príde ako veľmi účelovo zriadená bez patričného vyťaženia! Ale ktovie čo všetko sa za tým skrýva..? Možno vrcholový manažment SAD ZV vrátane ich rodinných príslušníkov dostal zadarmo doživotné paušály v sieti Orange..? ? ?
Reakcia na: BB-Schuhu #46144:
a nevieš kedy ich daju do premávky ???
Reakcia na: hawkeye #46143:
Celkovo by ich malo byť 11 (7 pre Banskú Bystricu a 4 pre Zvolen). Dalo sa čakať, že dôjdu v bielom nátere rovnako ako aj ostatatné nové autobusy (Crosswaye, Arwaye) pre prímestskú dopravu. A tie 4 mestské Citelisy pre MHD ZV nemajú ešte EČV?
Citelisy už prišli: na dvore som stretol 3 a po ceste som napočítal ďalších 5, ale to nemusí byť konečný počet... CNG 2-dveráky pre prímesto a myslím že im môžme hovoriť "sneholisy" :mrgreen: sú čisto biele
Informácie o skibuse na Králiky:
http://skikraliky.sk/index.php?page=skibus

Podľa tohto to ale vypadá tak, že skibus bude prevádzkovaný iba počas prázdnin (zimných, polročných a jarných, pravda ak bude sneh). Večerné lyžovanie pochopím, že počas školského roka to jazdilo prázdne, ale však víkendové spoje na dennú lyžovačku by ozaj mohli jazdiť aj mimo prázdnin... ❓
Prevádzka počas Vianoc a Silvestra 2011+Pokojné prežitie Vianoc a veľa zdravia,
šťastia a úspechov v roku 2012 s novým motívom na stránke http://www.dpmbb.eu/

Vážení cestujúci, vzhľadom na očakávaný nižší počet cestujúcich
v období vianočných a novoročných sviatkov bude upravený rozsah služieb MHD nasledovne:
http://www.dpmbb.eu/documents/oznam%20cestuj%FAcim%20sviatky%20111213.pdf
Reakcia na: brefos #46134:
☺ CP pdf sa na webe nahodili ?
chýba ešte 603425 BB-jasenie/Osrblie
Reakcia na: fragma #46138:
občania nad 70 rokov 0.10-0.10€ toto podľa medializovaných info má platiť len v januári a februári, potom má ísť hotovosť na 0.20€, a či? Ostatné tarifné podmienky - CHYBA 404 ?
Reakcia na: brefos #46136:
asi ťažko, čo to zabudli zmazať, ušetrili by 2 stĺpce ❗ ? osobitné bolo 1.20, čo vyjadrovalo dvojnásobok hotovosti, teraz by to vychádzalo, keby to pretrvalo 0.70*2=1.40€ amen tma ?
Nové plyňáky vraj ešte nedorazili. Však mali už minulý týždeň. ?
Reakcia na: brefos #46133:
Inak ostalo tu aj osobitné cestovné, hotovosť 1,20e a čipovka 1,10e, žeby sa navrátila nočná doprava? ?
Reakcia na: brefos #46134:
čítaš mi myšlienky, práve som to odoslal na 4 adresy (aj na vucbb) ? , že keď už tarify nahadzujú, nech aj cp doplnia, z htm si kilometre (a cenu nevypočítaš) ?
Dávam to ešte raz, možno si to aj všimnú. Na stránke SAD Zvolen sú stále nefunkčné tieto cestovné poriadky v PDF:
703501 Kežmarok-Brezno-Bratislava
601469 B.Bystrica-Ružomberok
603425 Osrblie-B.Bystrica
603438 Brezno-L.Mikuláš
604440 Detva-ZV-B.Bystrica
613418 ZH-Levice
613419 ZH-Z.Moravce
a úplne celý okres Zvolen http://web.sadzv.sk/pages/cest_pal/pal_zv_12/index.htm
hádam si to niekto prečíta a opravia to ešte do vianoc. ❗
Reakcia na: PIT #46131:
Veru pokus-omyl, s obrovskou vervou samotného "zavedenia" čohokoľvek, časté nekoncepčné zmeny a úpravy vlastných "hlúpostí" na "pokusných králikoch"...

Čo sa týka toho zavedenia nabíjania, už keď funguje v takomto režime, nemalo by sa rozlišovať, či si zákazník nabíja za 2€ alebo za 20€ a viac (ten už má mať mesačník), keď to systém umožňuje a nezakazuje, iba ak ten systém zmeniť, upraviť, obmedziť (zas nie ako v TN). Je rozdiel medzi provokačnými nabíjaniami za 2€ a "nutnými", z "núdze okolností". Vysvetlím. Predstavme si, že niekto vlastní čipovú kartu (niekoľko rokov), zaobstaral si ju, lebo denne cestoval. No počase sa mu zmenili okolnosti (prácu ne/má blízko domu-pešo, alebo je v zahraničí a doma je výnimočne, resp. kombinuje druhy dopráv, či jazdí IAD) a MHD-čkou s ostávajúcou kartou chodí výnimočne (voľný čas, PAL...). Čo má robiť? Nabiť si za 2€ v predpredajných miestach (keď fungoval Úsvit /NSL/, to bola katastrofa, tam človeku nedokázali vydať, teraz je kancelária v smere na ŽST na 29.augusta, čo ak tade nemám cestu?...Platiť vždy hotovosť? Nie vždy vyskladá 0.60€ (po novom 0.70€), v extrémnom prípade môže mať veľmi drobné centy, resp. do 0.59€ (po novom 0.69€) a potom už len 2€urovú mincu. Čo s ňou, brať u vodiča za hotovosť (a čakať na vydanie 1.30-1.40€), alebo si za túto hodnotu (bez vydávania) nabiť kartu a využiť prípadný prestup 0.10€ platný len z karty (pričom po novom jazda+prestup=0.60e, čo je o 10 centov menej ako jednorazová hotovosť ❗). Tak asi vieme, čo pohodlný človek urobí, čo sa mu od 1.1. ešte viac oplatí, aj na PAL bude väčší rozdiel (a to nemusí vodič hádzať pohľady alebo zjapať na celý bus, že niekto nabíja za 2€-veď je to neslušné, niekto ráta každý cent). Toto isté sa môže stať pri náhodnom minutí kreditu (nie vždy každý nosí vysokú hotovosť v peňaženke, resp. nemá záujem ju minúť na tento účel). na túto rovinu som sa pozrel...

Nie je náhodou výročie 6. ❓ (2005)

Zvládal by systém "čítačky" pri ostatných dverách ❓
Reakcia na: brefos #46121:
Mňna raz fascinuje, keď "odborníci" na Mestskom úrade, či v inej galaxii, všetko, čo je úplne dopredu jasné aj bez toho, aby sa to skúsilo v praxi, zakaždým objavia s obrovským prekvapením až potom, čo hlúposť najprv zrealizujú.

Najlepšie je, že snahou má byť akože zrýchlenie, keďže dokonca objavili zdržiavanie pri predaji CL u vodiča, avšak vôbec im nevadia ďalšie skutočnosti, ktoré priamo napomáhajú zdržovať, resp. sa nesplnilo to, čo malo zrýchľovať:
- gratulujem tomu, čo vymyslel dobíjanie kreditu na karty u vodiča, čo je síce pre cestujúcich praktické, avšak je presným opakom zrýchľovania hlavne v smrteľnej kombinácii s tým, keď ten pako stanoví minimálny limit dobíjania 2 eurá (čiže nabíjanie bežne po 4, resp. 8 jazdách),
- teraz sa súčasne zvýšením cestovného v hotovosti má vytvoriť tlak na používania kariet vo väčšom rozsahu, čo znásobí zdržanie podľa predchdázajúceho bodu,
- práve bolo 7. výročie sľubu pána Adriána Intergalaktického o nástupe všetkými dverami do vozidiel, z ktorého sa nezrealizovalo rovnako nič, ako zo všetkých zásadných vecí, ktoré sa premietli do zmluvy s diablom - čiže ani cena (dotácie na MHD ako celok sú v súčasnosti 4-násobné), ani rozsah výkonov (ten je výrazne nižší, pričom nesystematickosť organizácie intergalaktickej dopravy je zarážajúca) a o kvalite nehovoriac,
- ďalším sľubom bolo aj nastupovanie všetkými dverami do nových trolejbusov, ktoré zostalo opäť len ďalším prázdym KLAMSTVOM a skončilo namontovaním čítacích zariadení aj k tretím dverám, ktoré sú nefunkčné pol roka - kto za to dostane poriadnu pecku po hlave?!

Inak predpokladám, že v DPMBB si žiadnu kartu nikto nevybaví a bude to realizovať v dopravnej kancelárii SAD ZV.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.