A teraz vrchol amaterizmu a smiechu: Na zast. Sládkovičova Nást.1 sa na výveske od 1.9.2011 do kolónky Zvolen,AS dostali spoje zo SIAFu Pieninská-Zvolen: 9:16, 10:16, 11:16, 12:16, 14:16, 15:16, 16:16, 17:16 vedené medzi ostatnými spojmi L 601458 ako denné spoje ? (nielen, že t-ide 27./28.8.), zobrazené po funuse, žiadam prerobiť vývesku (ešte aj zle priradená BB,Roos.nem. 6:22a je prelepená správnym Badín Vŕšok, či dvojité zobrazovanie spoja 7:26a 7:26a Zvolen AS a chýba dĺžeň na Kováčovú), už to začína ?
Začala sa obnova vývesiek ? L 601463 na zast. Pršianska terasa Mosadzná a Medená, Pršianska cesta I. v MHD formáte spolu s MHD L 13 (v tom menšom, kde sa zmestia 4 vývesky do riadku), na zast. Sládkovičova smer AS (Nást.2) dokonca v tom väčšom formáte, ako aj v riadkovej výveske (tam už netrebalo kolonky BB,AS a BB,Štef.nábr.), na smer Pršany je iba riadková (zmenená od 1.9.), na MHD typ už asi neostal priestor ?, hlásim na nej nezmenené znamienko "c" na "x", napr. 14:13c a 14:44c (správne 14:13x, 14:44x), toto editori nejak nepostrehli pri málo avizovanej zmene znamienka (mal by ísť aj cez prázdniny, výveska DPM BB dobre).
Na zast. Podháj SZU smer mesto L 90 s jedným spojom 15:13x ?, v smere do Kremničky nie je stále (od júla) vyvesený CP L 601458/15 Zvolen AS cez Kováčovú NRC o 6:34x (namiesto info o dopytovom otváraní dverí, alebo zákazu fajčenia tam má figurovať CP) ?
škoda, že ten web info@dpmbb.eu je asi ignorovaný ako píše kvorka, hlavne že aj vláčik cez víkend ho má nacapený na zadku. Tomu sa hovorí služba a infomovanie cestujúceho.
DPM BB len pripomenul túto skutočnosť pravdepodobne z očakávaného zvýšeného dopytu po návštívení predajného miesta dopravcu z dôvodu začiatku nového školského roka.
1. júna 2011 bolo zrušené predajné miesto DPMBB a.s.
na Námestí slobody.
Žiadame cestujúcich MHD v Banskej Bystrici aby využili predajné miesto SAD Zvolen a.s. na ulici 29. augusta č. 24, telefónne číslo
048 4143992
Zdroj: dpmbb
Výborná správa☺ Inak uvediem zaujímavosť, že úplná 5-ročná absencia v okolí Zvolena nebola, z Popradu sem schádzal jeden obeh do r. 2009 http://www.vlaky.net/upload/images/obehy/ZSSK_2010/POPRAD//TS_889a.pdf , ja som sa ním nacestoval vyše roka na trase Radvaň-Zvolen 7:02x-7:25x /konkuroval Crossu ZV-342-BY ? o 6:58x zo Zvolenská cesta TESCO - mohol som si vybrať z komfortov ? /, späť 14:59x-15:28x, potom z BB do ZV o 16:11x, pričom zašiel aj do Lučenca, vo ZV na nákl.st. a naspäť do Vrútok sa vrátil o 18:54 cez Kremnicu
http://korzar.sme.sk/c/6034285/moderne-vlaky-chcu-pod-tatrami-nahradit-starsimi.html
Dôvodom presunu je nízke využitie vlakov. Pravdepodobný presun vlakov typu 840 z tratí smerujúcich do Popradu nám na železnici potvrdili. Presunúť ich chcú do depa vo Zvolene. „Áno, naša spoločnosť o tom uvažuje z dôvodu nízkeho prevádzkového využitia. Prevádzkové náklady by sa mali v Zvolene zoptimalizovať,“ povedal Alexander Buzinkay zo ZSSK. Podľa neho však definitívu sťahovania súprav ešte musí prerokovať a schváliť predstavenstvo železníc.
To je skvelá správa, aj ja si myslím že na vozebných ramenách v našej oblasti budú tieto jednotky lepšie využité než na "cigánčisku" pod Tatrami. :lol: Ono tu aj 840-ky pôvodne boli a začínali vlastne vo Zvolene, ale v roku 2006 ich z dôvodu "akéhosi čudného" rozhodnutia vedenia ZSSK odlifrovali do PP. Nevadí, hlavne že sa od nového GVD vrátia späť a ja len spreňujem že vraj ich novým domovským pôsobiskom nebude Zvolen, ale depo Fiľakovo. Čo taktiež nevadí, aj tak by to znamenalo, že by sa znovu objavili na vozebných ramenách asi až po Čadcu, popr. Červenú Skalu a iné (Levice, ..), čiže v tom prípade by sme ich často mali v BB a ešte viac vo Zvolene, kde by im asi ako predtým robili aj servis a údržbu
Mne to pripadalo pritiahnuté za vlasy, v našom meste by to doničili vandali aj na hlavných zastávkach (potrebný obsiahlejší kamerový systém), ja som za nové technológie (GPRS, údaje o spojoch priamo prenášané do systému, wifi internet na skoro každej zastávke). Budem rád, ak budú v poriadku klasické označníky (aktuálny názov zastávky /zjednotenie názvov bolo dokonané/, čísla SKUTOČNÝCH zastavujúcich liniek po zmenách, CP hlavne prímestských liniek na označníkoch MHD majú nedostatky). Tieto vyhlásenia boli spred obdobia 1.3.2011, kedy bol formát MHD vývesky ešte starý zo zbytočnosťami a chybami (zlé poznámky, dlhý názov mesta BB, chyby v tlači, vo vylepovaní), dnes je prehľadný, štandardný, presklený formát DPM BB s minimom chýb, ktoré netreba zakrývať podobnými vyhláseniami, neviem, či to nesúvisí s týmto...Možno by to vyzeralo asi takto: http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=9089&secid=7
Riešenie by sa dalo nájsť, aby sa aj Slota nažral, aj koza ostala celá. Zazmluvnené výkony autobusákom previesť na taktové autobusové spojenia nesúbažné so železnicou. Lenže by sa moselo do systému nasypať viac peňazí ako dnes.
Slotelssie povedal: "Bolo by v záujme župy nájsť také spojenia, aby na jednej strane nebol stratový dopravca a na druhej strane, aby boli spokojní ľudia."
Inymi slovami: Bolo by dobre zrusit zeleznicu subeznu s nasimi autobusmi.
Ak mám dobré oko, na ilustračnom obrázku je žst. Štrba, pred dvomi týždňami som bol na Štrbskom (zubačkou oslavujúcou 115 rokov), Popradskom a V.Hincovom pl. a na Kôprovskom štíte ? ?
Vodiči liniek č. 20 a 28 odchádzajú zo Železničnej stanice opakovane niekedy až s 5 minútovým meškaním. Pochopil by som to jedine vtedy, keď by naozaj CP bol nastavený tak, žeby vodiči museli vyčkávať na zastávkach. Ibaže po zrušení pauzy na Starohorskej, rázc. to už celkom neplatí. Preto častokrát ak vodič odíde zo ŽST s 5 minútovým meškaním, tak príchod do Sásovej je taktiež 5 minút zmeškaný a niekedy dôjde aj k zväčšeniu meškaniu (týka sa to hlavne L28). To naozaj nie je schopný dopravca prinútiť jazdiť vodičov podľa CP??
Urobte si obraz sami - jeden konkrétny príklad.
Linka č. 2
plánovaný odchod o 17:04, vodič pristaví už o 17:01, zastávku opustí presne o 17:04
Linka č. 28
plánovaný odchod o 17:05, vodič o 17:08 nastupuje do autobusu, o 17:09 priastavuje na zastávku, o 17:11 (s meškaním 6 minút z východzej zastávky!) opúšťa zastávku, zdrží sa ešte na semaforoch, takže na Námestie slobody prichádza o 17:15 a na zastávku Rudohorská, pošta prichádza o 17:33 (podľa CP 17:27 - meškanie 6 minút).
Je mi nepríjemné stále sa na niečo sťažovať a nerobím to rád, ale tento problém sa opakuje so železnou pravidelnosťou každú hodinu. Človeka to dosť nahnevá, keď čaká na autobus 20 minút a ešte aj ten vytúžený bus mešká ďalších 5 minút. Za tých celkovo 25 minút čakania by som zaručene v Sásovej bol aj peši... Lenže toto je cieľ verejnej dopravy - vyhnať ľudí z MHD??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fragma