Reakcia na: Danny #4506:
Neviem odkiaľ čerpáš informácie o financovaní trolejbusovej dopravy Žiline, ale môžem Ti povedať, že sa hlboko a veľmi hlboko mýliš. Keby som mal možnosť poslať Ti zoskenované materiály by si rozprával ináč. Ale ak sa chceš utvrdzovať v tej myšlienke ako si ju napísal, tak ja Ti ju brať nebudem.
mirkobb
Poznam v tejto suvislosti aj problematiku Ziliny,ked po odcleneni pomerne silnych obci ako Rosina, Visnove,atd.., realne hrozilo,ze sa odcleni napr. aj taka Bytcica,ale to by uz bolo ine "susto",v tejto byvalej obci bola totiz sustredena velka cast zilinskych priemyselnych podnikov,a tak po odcleneni by dane z tychto tiekli do obecnej kasy,no a Zilina..? No neviem,ci by boli este postavili T-siet??
Sumestie BB-ZV nie je vobec nejaka novinka,koncom 60-tych rokov min. storocia uz existovali realne plany,no potom ako letisko Sliac a okolie obsadili na niekolko desatroci "spojenecke" sily,tak to postupne zapadlo prachom. No urcite v tom bola aj neziclivost,ci skor strach bratislavskych centralnych uradov z pripadnej konkurencie..? (Mimo ine,poznate este niekto takto podobne atypicky umiestnene hlavne mesto vnutrozemskeho statu??) Hlavne kvoli polohe BB,a jej obmedzenej moznosti rastu,prichadza v uvahu prave moznost expandovat smerom na ZV. Ostatne,to zlucenie moze nastat na ciste hospodarsko-ekonomickej baze,administrativne mozu zostat samostatne. Prikladom je EU,vytvorenie silneho hospodarsky vyspeleho protipolu hlavne USA,pricom jednotlive staty si zachovaju svoju autonomiu (mozno..?). Teda je nacase,aby BB a ZV zacali vzajomne koordinovat dalsie kroky rozvoja ku prospechu oboch. Majte sa,pekny den: