Reakcia na: PIT #44858:
Na tej ŽST je to dosť prehustené busmi, sa to tam riadne nasekalo. Zoberme si L 20 (cez víkend po novom iba zo/po ŽST, v "x" prechádza), L 28 (predtým iba zachádzka L 26, teraz skrátená varianta L 28 zo/po ŽST), L 33 tiež nemá dlhé trvanie (krátky čas cez Nábrežie, 2-3 spoje z THK/Senice sú ukončené/začínajú na ŽST), podlavické linky (34+35+36), po novom L 41 3 spoje z Iliaša doobeda ukončené na ŽST, 1 začína poobede do Senice, L 43 zachádza z Uhliska opäť obojsmerne cez ŽST (raz áno, raz nie je), tiež 80 už nechodí smer Uhlisko cez NSL (ale obojsmerne cez ŽST, 2 "c"-čkové spoje iba zo/po ŽST), citybus 101, jedine nočák L 97 00:20a a raňajšia L 20 s príchodom 4:18 to majú prázdne ? . Ako keby trolejbusy boli už v menšine, v záplave busov (aj keď tam všetky okrem L 3+5 Roos.nem.-Kráľová majú konečnú). A to som zvedavý, kde prestávkujú spoje L 601451 začínajúce/končiace na NSL...
BB-Schuhu
Ale úprimne mám povedať, to že na železničnú stanicu jazdí veľký počet autobusových liniek, nepovažujem za problém. Určite je to lepšie riešenie, ako keď väčšina liniek MHD predtým začínala na Uhlisku. Teraz cestujúci vystúpi z vlaku a rovnako prejde do MHD. Predtým sa človek musel aj s batožinou premiestniť na Park. Mičinská a odtiaľ buď do Podlavíc alebo Sásovej.
Riešenie vidím v tom, že sa prebuduje súčasné priestranstvo (využitie voľnej plochy medzi ŽST a plotom AS). V každom prípade najideálnejším riešením by bola výstavba nového autobusového terminálu, prepojeného s ŽST, v rámci ktorého by mala dostatočný priestor aj MHD. Lenže toto je hudba budúcnosti...