- toho Horehronca sa spomínané obmedzenie týka len v úseku BB - KE a späť. Inak v smere do BB bude mať ako R 371 Horehronec východziu stanicu Břeclav.
- Ex Hron je vedený ako vlak IC
- na trati 150 je uvádzaný nový pár vlakov medzi BB a BA - R 838/839, avšak na trati 170 R 838 nie je, kým 839 áno, no majú v tom hokej...
- situáciu ako nevyužívať vlaky vyrobili na trati BB - BR v pracovné dni, kde vo štvrtok ide vlak 8:37 a potom až 14:21 (v pondelok - streda ide aj o 10:32 a v piatok Horehronec o 10:15)
- posledný vlak v úseku Červená Skala - Brezno by mal ísť vo štvrtok o 12:51 (pondelok - streda dokonca ešte jeden navyše o 16:17)
- v pracovné dni v úseku BR - BB ide vo štvrtok vlak 15:53 a potom 19:14 (pondelok - streda dokonca navyše o 17:14, v piatok Horehronec o 18:03)
- celé je to od veci - každý deň to pomaly ide nejako inak >> znova len jednoznačne cesta, ako zrušiť železnicu pre jej nemožnosť použitia a aj následného nevyužívania
- našiel som aj poznámky, ktoré boli uvedené pod jednou tabuľkou a mali dve rôzne vysvetlenia...
Súhlasím s tým "prázdnym dojmom", pretože keď by človek chcel niekam ísť vlakom, tak sa už nikam ani nedostane, nieto ešte že by sa tam potreboval dostať aspoň približne v nejakú časť dňa.
Aj keď teraz je horúca téma - trolejbusy a zmena CP, tak trocha odbočím ku železnici. ZSSK zverejnila návrh GVD 2012. Pokiaľ by to niekoho zaujímalo, tak podľa návrhu:
- R Horehronec vedený už iba v piatok, sobotu a nedeľu
- Ex Detvan prekategorizovaný na EC
- EX Leoš Janáček nahradený Zr Gader (Zvolen - Žilina)
- stále nepochopím, dokedy budú ŽSR uvádzať už dávno zrušenú zastávku "Budča", po ktorej už niet ani stopy - podobne platí aj pre zastávku Ľubietová
- inak ten CP 2012 pôsobí na mňa dosť prázdnym dojmom, asi to bude tým, že stále mám zafixovaný GVD z 90. rokoch, ktorý vyzeral celkom odlišne... ?
Úplne posledný spoj linky č. 102 pred malou chvíľou opustil zastávku Garbanka, ktorá v tejto chvíli odchádza do bohatej histórie. Pripomeňme, že zastávka Garbanka bola v prevádzke od 12. apríla 2008 do 30. júna 2011.
? ?
Pomaly bratu! Vidim to asi nasledovne:
2006: MHD v podani Bryndzalines
2011: intervalove cestovne poriadky
2016: vyznacene nizkopodlazne spoje v CP
2021: skoordinovane CP tak, ze budu zaistene prestupy
2026: MHD zrusena pre nedostatok zaujmu cestujucich
2031: Spasitelia z Bryndzalines slavnostne obnovuju MHD so specialnym cestovnym a jednym spojom zo Sasovej rano a jednym opacnym smerom poopoludni
z pohľadu bežného cestujúceho žiadna zmena, 4 dvere zostali, akurát vozidlo je o 6 m kratšie s nižšou kapacitou. Tiež si pamätám na reči pána Nemca o tom, ako treba nástup všetkými dvermi a podobné táraniny, ktoré dnes už akosi pojalo. Človeka dojme aj údaj o ušetrených tonách emisií - keby sa za trolejbusy nepustili autobusy, neviem aký by bol rozdiel - žeby 0? Okrem tej nízkopodlažnosti a samozrejme výhod plynúcich so záruky tých výhod teda viac nevidím. A keď vezmeme nevýhody, nie je to žiadna taká sláva - takže radšej preto asi "oslavovali" len za bránou garáže a občanov s tými "nezaťažovali", ako keď nové Citelisy po námestí špacírovali. Veď to boli trolejbusy čo "vizerajú" ako autobusy. Aj náterom - kde je schéma DPM? Asi zostala spolu s odchádzajúcou kvalitou na nefunkčnom transparente BB-352BJ a rozpálili ju ako #1507...
A ked uz sa nastupuje len 2 dvermi, tak sa mohlo nastupovat prvymi a tretimi. Chcelo by sa asi spytat, aku ulohu malo pri verejnej sutazi kriterium poctu dveri, ked sa v nastupuje iba 2.
A ešte by som dal do pozornosti jednu vec - spočítajte si, nad koľkými dverami vozidiel je nalepená nálepka "NÁSTUP" a potom si spomeňte na niekoľko opakovaných sľubov o nástupe všetkými dverami!
Hádam si nečakal, že zavolajú aj občanov mesta, resp. cestujúcu verejnosť - tí sú v BB zásadne nepodtstaní. Stačí, keď si spravia hlupáčikovia sami pre seba akciu a ukážu sa pred novimármi a ešte sa aj menej zožerie ?
Ale zaujímalo by ma, aké duchaplnosti mohol tak o tých hrozných trolejbusoch rozprávať taký zmrd, ako je AP.
Faktom je, ze keby sa posunul odchod poslednej 6 o 5 minut, tak by Baska stihal spojenie na Foncordu kombinaciou liniek 20+6. Takto vsak posledna 6 odchadza od Lenina 4 min pred prichodom poslednej 20.
Preklady uz bryndziari zvladli, nabuduce budu musiet popracovat este na navaznostiach:)
hoci môže ktokoľvek vyjadriť súhlas či nesúhlas s tvojím duchaplne písaným obsahom, nemôžem si odpustiť to, čo už uviedol irizar:
- pri registrácii si si prečítal koho je tento web? Ak je odpoveď kladná, tak neviem čo ten príspevok mal znamenať. Ak je odpoveď negatívna, tak NIE JE ŽIADNEHO DOPRAVCU a preto si láskavo svoje požiadavky písal dotknutým subjektom DPMBB a SADZV resp. Mesto BB a zbytočne nás ostatných neosočaval ako "špiny" a podobne. Dement ? ?
A ja si zase myslím že aj dementné autistické detičky by si pri registrácií vedeli prečítať a hlavne pochopiť že toto NIE JE stránka dopravného podniku mesta BB. Vy očividne nie.
maximálna ale maximálna nespokojnosť s MHD v Banskej Bystrici.
zvýšenie taríf cestovného potichu zvýšia... a my si to máme z prsta vycucať. niekto kto nemá internet si to ako pozrie? a aj tu je to zašité maximálne.
vďaka MHD v BB zrejme prídem o prácu, lebo sa zo sásovej nemám ako dostať domov, lebo zrušili od 1.júla autobus č. 26 zo Starohorská rázcestie cez pracovný deň... ( jedná sa o posledný autobus smer Fončorda)
a sľúbený nočný spoj????? si ho strčne za klobúk... jednosmerný aj to len do sásovej... sásová nie je pupok banskej bystrice... sú tu aj iné sídliská.... a za 1,10??? toľko ma ani do BR cesta nestojí.... sa všetci môžete hanbiť!!! špiny....
týmto by som titulovala MHD v BB za dementnú a myslím, že autistické detičky majú viac rozumu ako vy všetci dokopy.
môžete nás viete čo....
rada by som bola, keby si tento príspevok prečítal aj riaditeľ DPMBB !!!! ak by to bolo možné....
(ne)ďakujem....
NESPOKOJNÝ OBČAN!!!
"Od začiatku júla budú v banskobystrickej mestskej verejnej osobnej doprave platiť aj nové cestovné poriadky, vychádzajúce z dohody Dopravného podniku mesta Banská Bystrica (DPMBB) ako prevádzkovateľa trolejbusových a minibusových liniek, a firmy SAD Zvolen ako prevádzkovateľa autobusových liniek (a zároveň majoritného akcionára DPMBB). Ako dopravcovia deklarujú, cieľom zmien je eliminácia súbehov spojov a úprava intervalov súbežných liniek tak, aby odchody spojov boli v pravidelných prekladoch." - by ma zaujímalo, podľa akej dohody o eliminácii súbehov budú napr. cez víkend jazdiť celý deň spoje L34 v smere zo ŽST v zhodnom čase so spojmi L1, t. j. H: 45??
a presne o to ide. Dopravca dostane úhradu stary vo verejnom záujme, aj keby jazdil s prázdnymi vozmi a milión prejazdmi. Tu je ten najdôležitejší faktor: pôsobnosť obce/mesta: tu sa šafári s našimi prostriedkami a preto ak mesto toleruje brodel, nevykonáva kontrolu a nedáva za porušenia sankcie, nehrozí pri opätovnom porušení povinností dopravcu ukončením zmluvy (t.j. všetko na čo sa serie i v BB), potom je dopravca v kľude. A je jedno či ním bude SAD Balkán alebo TC Ltd.
Jedinou hrozbou je potom trestné oznámenie pre porušovanie povinností pri správe cudzieho majetku, apelácie v prípade nečinnosti kotnrolného orgánu a dozor prokurátora. A to môže každý občan - ale úprimne, kto by toto obehal? V prvom rade štatutár mesta by mal mať záujem na svojom znovuzvolení, na blahu mesta atď ako doteraz deklaroval každý kandidát (a potom robil opak). Potom by sa nestalo, že ZV-490BC a ZV-486BC jazdia mesiace s nefunkčným transparentom, že sa linky označujú raz ako L1 raz ako L11, že zastávky sú de facto na znamenie, že sa jazdí ako sa chce, že sú zhluky busov a diery...čo si mesto objedná, to sa odjazdí. Ak si mesto neskontroluje, zapaltí - a z čoho? Z našich peňazí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu
Nové nízkopodlažné trolejbusy v Banskej Bystrici
http://www.banskabystrica.sk/?program=51&module_action__0__id_ci=13665