Chcem sa spýtať, prečo na 30Tr je číslo vozidla vzadu nad tým priestorom, ktorý má byť pre EČ. To, že ten priestor tam je, je blbosť výrobu, keďže trolíky EČ nemajú, ale keď už tam je, mohol mať zmysluplnejšie využitie a ak sú tam žiarovky, mohlo byť číslo vozidla osvetlené. ?
mám jednu prosbu... je to trošku off-topik tak snáď sa správca nenahnevá... zháňam fotky autobusov z Banskej Štiavnice a Žarnovice ale nie novšie než z roku 2009...vie mi niekto helfnúť? ďakujem
Doprava do Podlavíc by sa mala systematicky zmeniť - od cestovného poriadku až po zaradenie kĺbových autobusov v prípade, že skutočne dôjde k prebytočnému počtu B961 (nakoľko dopyt je tu veľký). Úplne prvá vec je nevhodné a nerovnomerné rozloženie počtu spojov na linke 34 a 35+36. Napr. víkendový cyklus vyzerá takto 34-34-35-36-34, atď. Teda idú za sebou 2 spoje cez Jesenský vŕšok a potom po sebe niekoľko L34. Ďalšia vec je nedostatočný počet spojov (spôsobený redukciou z 08/2006) v špičke. Takže buď nové spoje, alebo kĺbové vozidlá na L34. Ideálne by bolo, keby bolo možné linky končiace pri Rooseveltovej nemocnici využiť pre obsluhu Podlavíc. Kým to tak nie je (a v dohľadnej dobe ani nebude, keďže toto mesto nie je schopné postaviť ani niekoľkometrovú cestu na Graniar - v roku 2010 odložená na rok 2011 a pred pár dňami opäť odložená na rok 2012), musíme si vystačiť s takýmito "provizórnymi" a "dočasnými" riešeniami (dočasný = s dĺžkou trvania aspoň 20 rokov v BB podmienkach).
toto je z dôvodovej správy o úprave tarify: "Predpokladom pre zvýšenie atraktivity mestskej hromadnej dopravy ako takej a udržanie súčasného počtu cestujúcich je podľa našich skúseností vhodné zamerať sa na najmodernejšie modely autobusov a už v roku 2011 zaradiť min. 4 ks nových ekologických nízkopodlažných autobusov s pohonom na zemný plyn. Ich zaradenie navrhujeme na najzaťaženejšie linky po celom území mesta tak, aby obyvatelia každej mestskej časti mali možnosť nimi cestovať."
12. decembra 2004 bola zrušená MHD do obcí Sliač, Kováčová, Lieskovec a miestnej časti Zvolen - Lukové. Nahradená bola prímestkými spojmi, ale v obmedzenom rozsahu. To je hlavný rozdiel s linkami 601451-601456, ktoré nahradili doterajšie linky MHD (od 19. februára 2006) podľa pôvodných cestovných poriadkov.
K novým vozom. Ak sa podarí, tak tohto roku pribudne do MHD Banská Bystrica 14 kusov kĺbových autobusov CNG a do MHD ZV 4 kusy sólo autobusy CNG. Čo sa bude diať s voľnými B961, to predpokladám zatiaľ nikto ešte nevie.
Niečo OT k linke MHD 5 v ZH: Od 1. 2. 2005 je zrušená MHD do našej obce (Lutila). Doprava je riešená prostredníctvom prímestských liniek Žiar nad Hronom – Janova Lehota , ktoré zachádzajú aj cez IBV. K tomuto stavu došlo po tom čo obecné zastupiteľstvo neschválilo dotáciu vo výške 250 tis. Sk na vykrytie straty v MHD.
určite to je racionálny záver, nejak tak som uvažoval tiež. Kĺb by mohli už len max. 1ks do BR využiť, inak snáď asi nikde...to čo je v ZH ani MHD nemožno nazývať.
no... kĺbaky vo Zvolene podľa mňa budú, otázka je či nové... Keď si vezmeme že sa ide kupovať 18 kĺbakov citelisov, drvivá väčšina ak nie všetky skončia v BB. Len zas čo tam nahradia? Ok, máme tam 3 harmoniky ex-Hr. Králové, tie podľa mňa isto vyradia, sú tam nejaké B732, tie by mali ísť tiež do prdele, ale okrem citelisov čo tam už sú čo tam je? Deviatkové karosy a to pochybujem že sa bude vyraďovať resp. predávať. Nejaké možno ostanú ako záložáky a čo s ostatnými? Na všetky linky sa harmoniky nedajú nasadiť takže nejaké B952 a B961 ostanú voľné. B952 môžu poslať hocikam ale B961 - mimo Zvolena neviem či budú mať niekde využitie keďže mhd mimo BB a ZV je už iba v BR a ZH
Na autobusových zastávkach som zaregistroval oznam o neobsluhovaní zastávok Nám. H. Vajanského - Kapitulská linkami č. 101 a 102. Ak som dobre videl, tak tam bol nejaký februárový dátum. Neviem či to vyvesili niekedy teraz, alebo to tam visí ešte od zimy. Nech je to akokoľvek, bol by som najradšej, keby pri zmene CP od 1.7 definitívne presmerovali minibusy po nábreží obojsmerne. Aspoň by sa zlegalizoval súčasný stav a bol by koniec otázkam typu "a prečo ten vodič neodbočil, ale ide rovno...?"
Slovenská autobusová doprava Zvolen, akciová spoločnosť
Balkán 53, 960 95 Zvolen
Slovenská republika
Predmetom zákazky je vzdelávanie zamestnancov Slovenskej autobusovej dopravy. Predmet zákazky pozostáva z 8 častí, aktivít:
a/ Marketing obchodnej firmy
b/ Manažment a vedenie ľudí
c/ Práca s PC
d/ Zvládnutie stresu a konfliktných situácii
e/ Rozvoj asertívneho správania
f/ Manažment stresu
g/ Rozvoj komunikačných zručností
h/ Tímová práca.
Takže dnes na L21+22 jazdí kĺbak SOR NBG 18M a mám taký pocit, že jazdí presne na tom istom poradí, kde jazdil v marci TEDOM (teda namiesto ZV-317BI).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter