Jednoduchšie a prehľadnejšie by to bolo s nočnou dopravou, ktorej linky by začali premávať od x-tej (napr. 17.00) hodiny v určitom intervale. Ale to je opať na banskobystrické pomery veľké sci-fi. ?
Priznam sa, ze som stedrovecerne CP nestudoval do hlbky, aj preto nie, ze v ozname su uvedene spoje, ktore zanikaju, nie tie, ktore ostavaju (takze aby som bol v obraze, musel by som si este k nim otvorit klasicky CP a skrtat). U nas v PO to vyriesili elegantnejsie: Jazdi sa podla nedelneho CP do 17.00, potom pojdu uz len doslovne vymenovane spoje piatich dennych liniek, po 22.30 potom zacne normalna premavka nocnych liniek (plus na jednej dennej linke par spojov o 1.30 v noci na odvoz z polnocnej). Tot vsjo, myslim, ze to urobili prehladnejsie, ako v BB.
Hej, lenze
a) to nie je "v pesej dostupnosti", hodina a pol je dost vela
b) si evidentne mlady vitalny clovek - to nie su vsetci... pre starsieho cloveka ist hore kopcom do Sasovej je dost narocne
Kvalitna doprava na Stedry den vecer by sa podla mna dala zabezpecit 3 parmi spojov na 4 linkach (v intervale 90 minut s nadvaznostou medzi linkami) + ak by bolo treba tak posilovka na polnocne.
Včera som videl v BB na PAL linke bus ZV-710CD. Jednak ma napadlo čo tu ten bus robí (ex BB-824BK) a jednak prečo sa menila špz, keď zaradenie busu ostalo BB ?
Vsak preto boli zavedene "dlhe" linky. Lebo v SAD CCC nevedia spravit poriadny CP, a navaznosti uz vobec nie. Vdaka "dlhym" linkam sa aspon od niekial niekam da dostat, hoci len raz za uhorsku hodinu, a aj to kazdu hodinu v inu minutu, ale v ponimani tychto babrakov je aj toto uspech.
MHD BB nemozes pomerovat s BA! To su neporovnatelne mesta. Pozri sa na taku Ladomersku Viesku. A potom vyskakuj, kto ma spatnu MHD!!!
?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cerno