Len sa mi to zda, alebo je ta sviatocna uprava dost zmatocna? Lebo mne to pride, ze tie spoje co este vecer jazdia na seba vobec nenadvazuju a pokial vam zrovna nejde priamy spoj tak sa vlastne cestovat velmi neda...
Vari jazdí jedno smer Poltár a druhé Divín? Viem že jazdilo aspoň jedno na Fiľakovo, tuším Radzovce, Čakanovce a tak. Možno až do Šiatorskej Bukovinky (pretým Šiatorošskej Bukovinky). No ja som kĺb v Divíne alebo Ružinej nikdy nevidel. Tak to si musím spraviť výlet. ☺
Inak ma zaujalo ohľadne SAD LC, ktorý má v prevádzke LC dva kĺbové C744 po GO (a veľmi vydarenej). Prevádzka LC má dbe kĺbové poradia, jedno smer Poltár a druhé smer Divín. Oba busy zbierajú najmä školákov a prcujúcich po zastávkach na ich trasách. Horšie je, ak jedno z vozidiel vypadne, adekvátna záloha nie je (čo sa snáď často nestáva). Tieto poradia sólo autobsuy nezvládnu, preto si myslím, že tieto "harmoniky" sa ešte dočkajú aj svojich nástupcov.
PS: bdue sa otvárať nová autobusová stanica v LC, priestory pre cestujúcich sú vynikajúce, kaviareň, prevádzky...jednoducho keby také niečo máme v BB, úplne by stačilo.
Úpravy prevádzky MHD B.Bystrica dňa 24.12.2010
Na základe rozhodnutia Magistrátu Mesta Banská Bystrica bude dňa 24.12.2010 upravená prevádzka MHD v meste Banská Bystrica podľa upresnenia, ktoré si môžete pozrieť TU !
Úprava bude realizovaná na linkách č. 20, 21, 22, 24, 25, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 42, 43 http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_09/Zmeny_241210.htm
Otváracie hodiny počas vianočných sviatkov:
Predajné meisto na Námestí slobody bude mať počas sviatkov
otvorené v pracovné dni nasledovne:
22. - 28.12. 2010 7:00 - 17:00
29.12.2010 6:00 - 18:00
30.12.2010 7:00 - 17:00
31.12.2010 7:00 - 13:00
www.dpmbb.eu
Neviem, čo ostatné máš na mysli, avšak ignorácia časových PCL (keď v časti siete fungujú), či nabíjaj si koľko chceš, je tvrdošijná politika SAD ZV, ako aj ďalšie zverstvá, ktoré spáchali v MHD v BB. A keďže ja mám pamäť ešte lepšiu, tak viem, že nástup druhými dverami (aj to s oneskorením) je len výsmech nástupu všetkými dverami, ktoré nasľubovali, keď chceli oblbnúť poslancov (inak ten nakoniec sľubovala v tom čase už aj BBDS, čiže nič výnimočné, akurát realita úplne niekde inde), rovnako sľuby o jazdnom výkone na úrovni roku 2004 (čo bolo uvedené aj v zmluve) a šetreniu peňazí na MHD, z ktorých sa takisto neudialo ani jedno, ba dokonca v oboch prípadoch je to ešte horšie a dalo by sa pokračovať ďalej a ďalej.
Dúfam, že v čo najkratšom čase ich to po 5 rokoch prejde a už začnú robiť dopravu ako treba, keď už dostali mestský majetok pod kontrolu a okupujú skoro všetko, čo sa dá, resp. ich niekto kopne smerom, ktorým treba (teda s výnimkou mulového riešenia, keďže ich sa zbaviť už v podstate dá len ťažko).
Taký Mgr. Modranský toho stihol nasľubovať tiež - ešte aj veci, ktoré sami zrušili, či im bránia normálne fungovať, by ako poslanec zrazu vedel zrealizovať a ako ho trápi problém každého obyvateľa a že všetky požiadavky končia na jeho stole a že ako poslanec môže "pomôcť" viac. Inak to mi je nesmiernou záhadou, ako je možné, že tej jeho demagogickej megakampani pred komunálnymi voľbami, kedy olepil aj vozidlá DPM svojimi nálepkami ako vianočné stromčeky, sa tu nedotkol nikto a to sa tu bežne rozoberajú iné sprostosti...
Ak mi pamäť dobre slúži, tak v tomto jedinú debilitu vniesla SAD CCC dobíjaním kariet u vodiča (pričom pre zmenu zaviedla nástup druhými dverami). Všetko ostatné spáchala ČSAD SAD BBDS BB.
Neviem, v čom mu to akože malo zobrať nadhľad. Len napísal poznámku smerom k jednoznačnému stavu, že keď debilná SAD ZV dotiahla do BB ďalší zo "zlepšovákov" predaja čohokoľvek za akýchkoľvek podmienok u vodiča, čo sa následne muselo aplikovať v celej sieti, tak potom je dôsledkom to, že ľudia svojím uvažovaním a spôsobom realizácie "nakupovania" vo vozidlách zbytočne zdržiavajú a znižujú cestovnú rýchlosť. A je úplne jedno, že podľa zákona je možné platiť tým, či oným - však aké IQ potrebuje človek mať, aby mu bolo jasné, že sa nemôže rozčulovať, keď chce zaplatiť napr. 0,60 € nominálom napr. 100 eur na prvom spoji a pod. Keby radšej fungovali predplatné časové lístky v celej sieti, ktoré by sa nabíjali výlučne tak ako teraz na predajnom mieste dopravcu a nikto by nemohol nabíjať kredit na ČK s vkladom napr. pod 4 eurá (teda aby si nanabíjal kredit napr. dva ryzy za týždeň).
Nikdy by som si nepomyslel, že budem nesúhlasiť s LUK-om ale máš úplnú pravdu. Bohužiaľ, aj brigádnické vykonávanie práce vodiča berie človeku potrebný nadhľad. Pamatám si to aj zo seba.
tak pardón, cestujúci sú vinní za meškania, keď platia v hotovosti hoci aj drobnými centovými mincami? A čo tak nezmyselnosť súčasného odbavovacieho systému? (dobíjanie kariet u vodiča nezdržuje??)
Na tieto duchaplnosti, čo si tu dnes popísal si prišiel sám, či ťa nimi kŕmia samotní vodiči?
K tvojim zdôvodneniam predčasného odchodu, ako napr. v príspevku #42846 - ak sa takáto situácia vyskytuje, potom je to chyba autora CP, ktorý absolútne nezohľadnil prevádzkové pomery na linke, ale zároveň to nedáva právo vodičovi nedodržiavať CP.
A pochop aj rozdiel medzi náskokom a meškaním - kým to prvé je v civilizovanej prevádzke neprípustné a za porušenie sú vodiči sankcionovaní, meškanie, pokiaľ za to môžu objektívne dôvody, je akceptovateľné. Naopak to ale rozhodne neplatí, ako sa to tu snažíš vykresliť a ako si to vysvetľujú možno aj vodiči.
Re #42835 kallokallo1: Ako je systém nastavený, tak ho cestujúci využívajú, tak čo sa čuduješ? Kde si môže cestujúci, ktorý nemá ČK, zakúpiť lístok? Len u vodiča. Aj nabíjanie ČK u vodiča a najlepšie za 2€, považujem za nezmysel. Celkom by ma zaujímalo, aký dopad na zrýchlenie vybavovania cestujúcich bude mať zavedenie nástupu všetkými dverami po dodaní nových trolejbusov (ak to ešte platí). Dnes nie výnimkou stav, že kým pri vodičovi si cestujúci dobíjajú ČK za 2€, pri ďalších dverách už nikto nenastupuje - čiže aj po zavedení nástupu všetkými dverami ma bude limitovať čas vybavenia pri vodičovi. Alebo sa robil prieskum a tento argument je nepravdivý?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos