Lepšia je v usporiadaní interiéru. Teda mám pocit, že každé vozidlo je v usporiadaní interiéru lepšie ako Citelis. Výrobca na požiadanie dodá vozidlo aj s menším počtom dverí, v tom problém nehľadaj. Všetky doposiaľ vyrobené trolejbusy SOR sú prototypy, sériová výroba ešte nezačala.
To ešte nie je isté, hoci je to pravdepodobné. Každopádne so svojím šotosnom, že raz uvidím po Tulskej prechádzať Solaris Trollino 18 (resp. 27Tr) som sa už rozlúčil. ? SOR TNB 12 však nie je až taký hrozný. Podľa mňa je komfortnejší ako 24Tr a určite je lepší ako hrbatý TN 12.
Re Majo: ...pričom v Zuerichu nemajú ani len platený vjazd do centra. Je vidieť, že treba hlavne zlepšovať systém VHD a nie nejaké uzatváranie pre IGK a spoplatňovanie. Ale aj tak by ma viac zaujímalo, ako to vyzerá v regionálnej doprave.
Takže predsa len je to Švajčiarsko, ktoré vedie v porovnaní s ostatnými západoeurópskymi krajinami v počte prepravených osôb MHD... A to práve preto, lebo je tam MHD kvalitná...
2009: Wiener legten die meisten Wege mit den Öffis zurück http://bit.ly/bUiFQb
Die Wiener Linien haben 2009 den ersten Platz in der Verkehrsmittelwahl verteidigt: Laut aktuellen Untersuchungen des Instituts Socialdata zum „Modal Split“ wurden auch im Jahr 2009 35 Prozent aller Wege in Wien mit U-Bahn, Bus und Bim zurückgelegt. Die Wiener Linien verweisen damit den Autoverkehr mit 32 Prozent auf den zweiten Platz.
Trochu opustím tú ekologickú tému čo sa tu rozvírila: zasiahnu do premávky už konečne aj kĺby z vozovne DPMK alebo sále bude na vybraných spojoch sardinkáreň v podaní B93(5)2?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka