Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sedemstovka #40601:
nie je, ale aby mohol byt potrebuje nieco najazdit. Nakoniec, Bystrica nie je jedine mesto kde by mohol jazdit.
Reakcia na: kallokallo1 #40599:
Pochybujem, že odbavovací systém, nakoľko vozidlo nie je homologizované na SR a čiže v premávke s cestujúcimi sa ešte nemôže objaviť, jedine tak s nejakými pánmi z URŽD alebo DP ?
Reakcia na: neoBB #40598:
Však už jazdí, videl som ho ale z diaľky, takže neviem na akej linke. ?
Reakcia na: kallokallo1 #40599:
Je ten krám na Slovensku vôbec homologizovaný?
ŠD 11 2040 predáva obec za vynikajúcu cenu ?
http://www.veterany.eu/?p=12812
RE:neo BB
V prvom rade musia ho musia prispôsobiť na podmienky v B.B.-tzn-v B.B.je napájanie 750V(inde väčšinou600),ďalej odbavovací systém atď.A určite na pritiahnutie pozornosti cestujúcej verejnosti ho najprv predstavia na nejakej prezentácii.Takže to chce tiež nejaký čas. ?
kedy bude jazdit ten sor? ak tu vobec je
Reakcia na: Agent007 #40596:
oou diki diki...zaujimava info pre mna ?
Reakcia na: N/A #40595:
aj 611 aj 612 su v Prahe
Reakcia na: Sedemstovka #40590:
V com vidis problem? Neviem ako je to s trolejbusmi, ale autobusy SOR su v Bratislave najspolahlivejsie vozy co tam jazdia, je to na cestovanie celkom pohodlne tak kde je problem?
Reakcia na: Sedemstovka #40590:
A si si istý že tých pár tisíc cestujúcich, ktorý troleje využívajú s tebou tento názor budú zdieľať? Pretože podľa mojich skúseností substrát zaujímajú len dve veci - aby bolo vo voze teplo (v lete chládok) a aby si bolo kam sadnúť. Všetko ostatné je im ukradnuté.
Reakcia na: kallokallo1 #40591:
nie je pravda
RE:neoBB
Už je tu od štvrtku večera
Reakcia na: kallokallo1 #40588:
??? To nech radšej ani nechodí ! Radšej nech tu tie zhnité 14ky a 15ky TR jazdia aj ďalších 20 rokov. ? . Len by ma strašne zaujímalo, ktorá chorá hlava sem tú blvanicu dotrepala/dotrepe...
kallokallo1: vieš aj termín kedy tu príde? ?
RE:Majo,S499..
Za to že tu nie je žiaden príspevok-nemusíte zapĺňať toto fórum dišputom o viedenských a inných električkách,zvlášť keď takýto druh dopravy v bystrici nie je.Lepšie je že pribudne nový trolejbus -SOR-aj keď zatiaľ iba na skúšku. ?
Reakcia na: Majo #40584:
Ešte na jednu výhodu Duewagu oproti T som si spomenul - nebudem ju menovať, či na ňu prídeš ? .
Reakcia na: Majo #40584:
A len tak mimochodom, na T3 je dielom českých rúk akurát tak dezén, že?
Reakcia na: Majo #40584:
Teda, od megašotouša a študenta dopravnej fakulty by som čakal menej nezmyslov:
1) Vozidlo s lepšou akceleráciou je pri odporovej regulácii ÚSPORNEJŠIE, keďže sa na hospodárny stupeň dostane skor a umožní dlhšiu jazdu výbehom.
2) Pri správnej technike jazdy a normálnom stave výzbroje zrýchľovačové vozidlo nešklbe. A pri mnohočlennom riadení doňho nenaráža bezmotorový vlek pripojený primitívnym tanierovým spriahadlom. Nemci aspoň pri pravidelnej prevádzke s vlečnými vozmi používajú Schaku.
3) E-čko má VYŠŠÍ výkon ako T3. Akurát že mizerná adhézna hmotnos, vlekť a primitívna regulácia (u E PRIAMY KONTROLÉR, u E1 a E2 stykačový Simatic) neumožňujúca dostatočne rýchle radenie stupňov mu bráni ho využiť. A práve preto sa málokedy dostane do sklzu.
Duewag má jednu veľkú výhodu oproti PCC ale práve tú si neuviedol - tichšie podvozky.
Inak celá tvoja argumentácia bola len o tom, že E-čko nie je zase o toľko horšie ako T3 😃.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.