Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #40285:
... a stáť spolu s autobusom v zápche. Nie som proti. Možno sa začnú dožadovať vlakových spojení a prestupovania aj tam, kde je autobus rýchlejší ?
A v medziregionálnej autobusovej preprave, nech sa postaví aj neviemaká rýchlostná cesta R257, autobus bude stále obmedzený maximálnou rýchlosťou 100 km/h, kým vlak "teoreticky" horný limit nemá.

Tragédiou Slovenska je mizerná medziregionálna vlaková doprava (trať buď chýba, alebo je na nej biedna traťová rýchlosť). Príklad: spojenie krajských miest Banská Bystrica - Nitra, Nitra - Trnava, Nitra - Banská Bystrica. Mne je vždy na zaplakanie, keď v Nitre ráno vidím plné autobusy nemenovaného "žltého" dopravcu. Som zvedavý, či a kedy sa vybuduje spojenie Nitra - Šaľa, ktoré je zakreslené v územnom pláne NSK. Hlavne, že za stámilióny korún sa plánuje elektrifikovať úsek Nitra - Leopoldov, čo má údajne zlepšiť pripojenie NR - BA ?!
Reakcia na: vladis888 #40295:
vieš ty vlastne čo chceš? sóla ti nestačia, ale pri skrátenom intervale vraj nemáš koho voziť... tak ako to je??? ?
Reakcia na: vladis888 #40288:
neviem kde si prišiel na rovnicu 2 sólo = 1 kĺb... neplatí to o cene, ani o spotrebe, ani o kapacite
Reakcia na: vladis888 #40299:
Nie, treba sa rozhodnut ci su peniaze na rozumny interval so solom, alebo radsej sa bude jazdit menej s klbom, ktory to kapacitne zvladne podobne. Potom su samozrejme linky kde je jednoznacne solo s vysokym intervalom, lebo je tam prilis nizky dopyt.
Reakcia na: 810zssk #40298:
Ako to mám napísať. Treba najprv spraviť poriadny CP a potom do toho nakúpiť dopravné prostriedky
Reakcia na: vladis888 #40295:
Je nezmysel aby na spoji raz za 15 minut siel klbak. Mimochodom, keby v BB bolo normalne linkovanie tak by boli mozne lepsie intervaly.
Reakcia na: Solider #40293:
Ja viem, ako som napisal, nie je to o cene.
Reakcia na: vladis888 #40295:
Oprava každých 15 min mi chceš povedať že je málo
Reakcia na: 810zssk #40292:
To mi chceš povedať, že každých 15 min je veľa aby išiel spoj z okraja mesta. Iba jeden spoj. Keď prídeš do mesta idú autobusy za sebou čo by bolo keby chodil každých 5 minút. A treba aj rozmýšľať koho by si vozil, pri takom krátkom intervale. 2 alebo 5 cestujúcich tak ako je to teraz v kremničke, že stade ide toľko autobusov, že keď sa to prepočíta na počet obyvateľov tak v každom spoji ide asi 5 ľudí. Ako som už napísal, najprv treba spraviť dobrý CP a do toho nakúpiť prostriedky.
Reakcia na: brefos #40282:
Odvtedy sa aj demografické a rôzne iné podmienky zmenili, takže nevidím dôvod zachovávať trať, ktorá v posledných rokoch dožívala a dokonca pred pádom socializmu bola stopnutá nákladná preprava.
Reakcia na: 810zssk #40292:
To vieš, sólo trolejbusy v intervale 7,5 minút pohltia viac vodičov, ako kĺbak každých 15 minút ?
Reakcia na: vladis888 #40288:
Paneboze, ja nehovorim o cene. Hovorim o tom ze je dopravny nezmysel mat klbak iduci raz za 15 minut.. Ak nechcete kvalitnu MHD, tak si kupte trojclankovy voz, jazdite si s nim raz za 30 minut a budte happy ze ste usetrili.
Reakcia na: vladis888 #40287:
"Dnes z každej jednej dediny ide autobus do mesta. úplne zbytočné to je." - Vies co je zbytocne? Platit vlak co vezie 60 ludi raz za dve hodiny.
Reakcia na: vladis888 #40289:
Najlepšie by asi bolo zrušiť aj železničnú aj autobusovú dopravu nech si každý kúpi auto a bude pokoj.
Ešte k tým tratiam. Niektorý tu rozmýšľajú dosť čunde. Zrušiť existujúce trate. To je dačo také ako keď podaktorý chcú zrušiť trolejbusy a ich vybudovanú infraštruktúru. Miesto penazí čo sa dávajú na autobusovú dopravu by sa mali dať do železníc aby ľudia začali viac využívať železnice. Akože to v iných krajinách funguje stačí sa pozrieť do Rakúska, tam aj regionálne trate majú dosť veľký význam.
Reakcia na: 810zssk #40284:
Čo vravíš je nezmysel. už len nákup solo busov ta vynde drahšie ako klbu. Myslím to tak že dva sola sú určite drahšie ako 1 kĺb. Dalšia vec keď v BB nepotrebujeme kĺby a stačia nám krátke tak potom v mestách ako je Zvolen by stačili asi minibusy a v takej Skalici MHD vôbec nepotrebujú. Kĺbové T-busy terba možno nie toľko ako ich je teraz. Prvá vec je mať dobrý CP a podla toho nakupovať dopravné prostriedky. Nie len tak od buka, že kúpme poviem 30 trolejbusov a polovica bude stáť.
Reakcia na: S499.1023 #40270:
No a. Ved kedysi to tak bývalo. Z Moštenice išiel autobus do lučatína a tam ľudia nastúpili na vlak a išli do mesta. Dnes z každej jednej dediny ide autobus do mesta. úplne zbytočné to je.
Reakcia na: brefos #40282:
Nic sa trhat nemusi, ale platit udrzbu toho je financny nezmysel. Vies si predstavit ako by sa mohla rozvijat infrastruktura ZMYSLUPLNYCH trati (koridor, elektrickove trate v Bratislave a Kosiciach, alebo aj trolejbusove trate inde na Slovensku) keby sa usestrilo na nezmyselnych lokalkach (a bola by vola tie peniaze vratit do VHD)?
Reakcia na: Robo #40280:
Nie, zmenilo sa to ze ludia maju auta a ked ich budes nutit chodit sukafonom a potom este prestupovat tak ti do tych aut budu utekat este rychlejsie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.