Už je to tam pre obrovskú finančnú náročnosť a poruchovosť zrušené, tak sa veľmi neinšpirujte slepými uličkami. Posledné vozidlá dosluhujú v dieselovom móde, nové (ani dieselové) sa nenakupujú.
O dodávke kĺbových "plynáčov" pre BB som počul aj ja ešte koncom starého roku, že majú prísť, ale či je to ešte aktuálne neviem.. Myslím ale, že tie úvahy na ich zadovážení vtedy ale boli skôr v tom kontexte ako náhrada trolejbusov po ich prípadnej likvidácii, takže teraz po avizovaní nákupu nových trolejbusov to už asi aktuálne nebude. Zvolenský prepravca prevádzkovanie liniek kde je potrebné nasadenie kĺbových vozidiel pravdepodobne porieši aj s tým čo majú momentálne k dispozícii, popr. v "prípade núdze" nasadia v spolupráci s DPMBB vrátené kĺby z BA ako spomínal Kami v #40002.
Fakt zaujímavé riešenie. Len som sa spočiatku domnieval, že keď ide ten trolejbus v trase tej koľajovej dráhy, že ten šofér musí byť poriadne zručný viesť to vozidlo doslova "natesno" medzi tými obrubníkmi (a v podzemí aj so zvýšenou hranou nástupišťa) aby to neodniesli pneumatiky a aj disky kolies. Až potom mi došlo, že to asi nie je možné (a stačil by kúsok nepozornosti a bol by malér) a že musí tam mať odspodu aspoň nejaký pomocný vodiaci podvozok aby ho to "vystreďovalo" zhruba v ideálnej stope tej koľajovej dráhy, iba tak si to viem nejak predstaviť, alebo vie niekto bližšie technické riešenie tohto čo som popísal..? ?
Povedzte mi načo je SAD ZV taký veľký vozidlový park. Ved toľko autobusov ani nepotrebujú. Jedine čo by bolo vhodné sú dáke kĺby. Ale aj tak čo z toho že tu bude celkom nový vozový park, keď ten CP je úplne na p...u. MHD nie je iba vo vozidlovom parku. Keby bol poriadny CP z prestupmi tak tu netreba toľko autobusov. Ved teraz ako to je, sa premávajú autobusy z jedného konca na druhý. Zbytočné. Treba poriadny CP.
presne tak, z EU nemozu prist, SAD Zvolen na to peniaze nema, DP ma dost vlastnych B 961 (B 941 by som nechal dojazdit v BA) a mesto tiez take nieco nezaplati.
čo mám ja informácie...tak za pár mesiacov má pribudnúť 15 klbových citelisov do BB a ešte pár busov na prímesto...má to nahradiť B961-tky...ktoré by sa mali rozdeliť namiesto B741-tiek, na zálohu a prírastky do MHD vo Zvolene...ale v každom prípade uvidíme... ?
Zhrňme si to teda, ako to bolo u SAD ZV.
do MHD BB pribudlo v roku 2006 spolu (23+8) 31 nových autobusov (to je proste čistý fakt, nebolo to teda avizovaných 40 alebo 50). V roku 2009 pribudlo ďalších 15 ks, avšak ďalšie 3 boli preradené do prímestskej dopravy. Nerátame ojazdené B732. Správne ako píšeš, teraz máme 31+15-3=43 nových autobusov. Okrem niekoľkých B741 sú všetky vozy nové. Stačilo by 5-7 nových kĺbov a máme na 100% obnovený vozidlový park v autobusovej doprave. Takže v tejto chvíli neviem, kam chcú zaradiť tých nových 18 kĺbakov CNG a zase, vyraďovať nové (voz z roku 2006 považujem za nový) B961E sa mi zdá troška pritiahnuté za vlasy. Celý ten vývoj okolo vozového parku je dosť zaujímavý a som veľmi zvedavý, ako sa to všetko bude vyvíjať.
Inak vozidlá ZV-626BC, ZV-620BC, ZH-100AO a kĺby ZV-636BC, ZV-831AY, ZV-902AY sú už vyradené. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo