Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: brefos #39009:
Áno, podľa platnosti by tá linka mala premávať už od tohto pondelka. Ide o naväzujúce spojenie z Bratislavy (priamo až do Liptovského Jána). Troška mi to pripomína niekdajšiu linku Bratislava - Tále s tým rozdielom, že toto pôjde zo severnej časti Nízkych Tatier.

Mne ako cestujúcemu v BB veľmi prekáža, že posledný spoj z Ružomberka do BB ide o 17:30. Potom ide myslím ešte o 17:50 bus z NO a to je všetko. Zdá sa mi to dosť skoro, nie? SAD BB začala od 2.1.2006 jazdiť v "x" aj večer, ale postupne sa to zrušilo a teraz nejazdí opäť nič.
Hríbik má novú zaujímavú linku Banská Bystrica - Liptovský Ján
http://portal.cp.sk/Data/L601514_091123_26511.pdf ?
Reakcia na: vladis888 #38997:
čistý tunel ?
Prečítajte si toto dosť zaujímave. http://doprava.host.sk/
myslím že autobusy by mali mať od 15.11 zimné pneumatiky, alebo nie? ak hej tak dakto na to....
Reakcia na: mimi #39004:
Mysli citybus pretože agory sa v niečom líšilo vieš !.
Reakcia na: kvorka #39002:
Citybus myslis Renault Agora?
Reakcia na: draxter #39001:
No ale ked to tak vezmeš tak DPMBB jazdia teraz momentálne 4 autobusy u SAD ZV .. Srágory a tie 932/E čo im dali Zvoleenci
Ja mám zopár otázok, vedia mi (najmä bývalí funkcionári DPM) odpovedať:
- kto vlastní CityBusy? (kto ich prevádzkuje viem)
- kto rozhodol o prevode/prevádzke iným subjektom a za akú protihodnotu?
- dokedy sú BB-kĺby prenajaté v BA (vieme síce asi všetci že už navždy, ale predsa)
Diky
Reakcia na: DADORIUS #38998:
len to nemá logiku, ak mi stoja na dvore desiatky autobusov, asi by mi ďlšie 3 boli na nič. Ale taký vklad v podobe dvoch generálkovaných trolejbusov by bol isto užitočnejší.
Dal by som takú malú bodku za týmito ekologickými diskusiami:
- je zbytočné sa v Bb baviť o tom, kde po ceste k výrobe elektrickej energie sú znečisťujúce prvky, pretože BB ako takej sa týka len koncové dopravné zariadenie: autobus alebo trolejbus. A preto nejdem rozoberať ani výrobu jedného či druhého, len koncový efekt: znečisťuje ovzdušie v BB idúci autobus? áno. Znečisťuje ovzdušie idúci trolejbus? nie. Toľko vcelku ľahké a jednoduché porovnanie ?

Takže pre Bystricu a Bystričanov sú trolejbusy jasná voľba, a pre iné mesta len to čo im zostáva - autobus (okrem BA,ZA,PO, KE a Vysokých Tatier či TrenčianskoTeplicka).
BB-515DK a BB-516DK presli od 1.11.09 z Allianzu do Komunalnej, teda do rovnakej ako vozy DPMBB.
Reakcia na: vladis888 #38997:
A to ti je málo ? 😃 Tie vozy su sgeneralkovane a k tomu DPM BB vlastni dva trolejbusy 4 či kolko rozheganých rakiev a hrdzavejuce autobusy ktore viac stoja ako jazdia 😃
Reakcia na: pfm10 #38996:
To akože od SAD ZV bol vklad 3 autobusy a to tiež nie ich?
Reakcia na: kocurik #38995:
Karosy B932/E BB-515DK a BB-516DK. Nie, žiadna výmena nebola, to je len akýsi "vklad" do DPMBB.
kolko je zvolenskych busov z bb znackami ??? zatial som videl 3 (nemce,hronsek,molca/neboli nahodou len vymenene za irisbusy medzi DPMBBa SADZV ???,
Reakcia na: expresbb #38993:
ja som len potvrdil ze ma pravdu , a neviem komu to adresovat ,ja tu z fora nikoho nepoznam
Reakcia na: jamal1 #38992:
to si si vybral toho pravého na túto diskusiu. Papyr pochádza z Prešova a je zástancom elektrickej trakcie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.