Papyr #38910
Už minimálne v tom, že vidno na vašich vozidlách že majú údržbu, v Košiciach je údržba akurát keď sa niečo totálne dodžube. Ďalej je to finančná situácia. Náš DP dĺži firme OutClaim sumu 49 000 000 sk. To sú základné veci.
Papyr #38911
Ste na tom lepšie všetky mestá na Slovensku.. Nikto nemá take dĺžoby ako Košice. Všetci majú lepšiu údržbu. No zlato je Prešov, kupujú si vozidlá z vlastných financií, a nie z peňazí Európskej únie. Vy tam buďte radi, že máte aj nejakú SAD Zvolen.
Už minimálne v tom, že vidno na vašich vozidlách že majú údržbu, v Košiciach je údržba akurát keď sa niečo totálne dodžube. Ďalej je to finančná situácia. Náš DP dĺži firme OutClaim sumu 49 000 000 sk. To sú základné veci.
Papyr #38911
Ste na tom lepšie všetky mestá na Slovensku.. Nikto nemá take dĺžoby ako Košice. Všetci majú lepšiu údržbu. No zlato je Prešov, kupujú si vozidlá z vlastných financií, a nie z peňazí Európskej únie. Vy tam buďte radi, že máte aj nejakú SAD Zvolen.
Keď máš ruku na okienku alebo na palubáku, stále venuješ pozornosť riadeniu vozidla, čo pri telefonovaní alebo SMSkovaní nerobíš. Z tohto dôvodu sú zakázané (niektorí dopravcovia internými predpismi dokonca zakázali hands-free či iné "slúchadlové" sady).
Petik
Ked som bol pred 3 rokmi v Kyjeve, tak tam jazdili povacsine nizkopodlazne autobusy LAZ, designovo myslim vydarenejsie ako Agory.
Keby si chcel zamenit Ukrajinu za Rumunsko, tak tiez pozor. V Bucuresti su takmer vyhradne nizkopodlazne KLIMATIZOVANE Mercedesy.
Naopak vraj na vychode, ked chcu niekoho urazit, tak uz hovoria "ak sa ti nepaci chod do Banskej Bystrice".