Reakcia na: Bystrican. #38467:
Tu nejde o to, že ďakujme SAD ZV ako vieme. Tu ide o to, že BB tie autobusy skrátka má bez ohľadu na ďalšie veci. A konečne je to prínos pre cestujúceho. To že sú z fondov EÚ, to nás môže tešiť, pretože sme využili príležitosť. V opačnom prípade by sme o niečom takom mohli iba snívať. Áno, mohli byť aj kĺbové. Ale myslím si že ani 15 sól nie je na zahodenie. Lebo vyznelo to tak, že tých 15 busov je akoby nič. A pritom je šanca, že kĺby budú budúci rok. Ale mám taký pocit, že keď prídu (ak prídu) na rok 18-metrové busy zase bude problém, pretože neviem čo si kto zmyslí...
) ale co tak si to zhrnut SADZV sluboval nakup EURO4 vozidiel uz od roku 2006 samozrejme v urcitom pocte kusov nesplnil ani normu ani pocet... teraz ked prisiel rok 2009 tak zazrakom vzhladom na to ze SADKA nezpaplatila ani korunu tu mozu prist nove busy.... ktovie kto loboval za ten projekt kto ho pomahal vypracovat atd. atd... mne staci fotka tu na imhd
PIT
Čo myslíte, že sa len náhodou úmyselne nevykonávajú poriadne opravy a údržby trolejbusov, ale len toľko, aby nejako ešte jazdili. Však to vidí aj slepý. Lenže cieľ je jasný a prostriedok k ktomu je - urobiť pohľad, že trolejbusy sa rozpadnú a teda ich zničia. Obdobne už v lete po vstupe intergalaktického šialenstva vypovedali nájomnú zmluvu, ktorá má ročnú výpovednú lehotu. Takže asi takto sa tu ťahá ľudí za nos a doslova sa im smeje a pľuje do tváre - je však len obrovská škoda, že väčšine týchto bystrických buľov je to tak, či onak jedno, podaktorí sa kadečomu naivne dokonca tešia i keď si z nich vlastne niekto len stále robí srandu a v konečnom dôsledku im dáva vždy len omrvinky z toho, čo by mali dostať, resp. čo je zmluvne a zákonom stanovené a malo to byť už pred troma rokmi. A to ešte keď si spomeniem na tie kecy ľudí zo SAD ZV spred pár rokov, kedy sa snažili každému narozprávať, že ekologický prínos tolejbusov je zanedbateľný - a teraz, zase pre zmenu idú všetkých rpesviedčať, aký obrovský ekologický prínos majú ICH plynové autobusy, ktoré však nikdy nebudú mať taký prínos, ako trolejbusy. Je to fakt na smiech, ako niekto dokáže takto obllbovať podľa toho, ako sa mu akurát hodí a na plač, že mu to toľkí sú shopní zožrať aj s navijákom.
A to som ešte zvedavý, ako skončia tie nočné spoje (o linkách asi už nemá zmysel rozprávať) - zase nám len ponúknu horšiu kvalitu za viac peňazí a vlastne sa len vráti to, čo kedysi dávnejšie aj bez týchto hlupákov bývalo samozrejmosťou. Predovšetkým ma však bude zaujímať forma, akou bude táto doprava vykonávaná, pretože podľa niektorých z medializovaných opisov, ako by to podľa predstáv "odborníkov" malo vyzerať ako taxislužba a nie pravidelná autobusová doprava. Čo je to už len za nápad ísť ľuďom vtláčať do hlavy niečo také, že si budú mávať na minibus a zastavovať podľa požiadavky - však zákon niečo také nielenže nepripúšťa, ale zakazuje - absolútne by tak nemohla byť naplnená základná charakteristika tejto dopravy. Naviac správny orgán by v zmysle zákona ani nemohol vydať dopravnú licenciu na niečo také - i keď v BB si zo zákona nerobí nikto nič a nieto ešte MsÚ, ktorý porušovaniu zákona minimálne v oblasti dopravy zásadne skôr napomáha.
Náhodne som sa dostal k takémuto textu:
http://www.bystricky-superman.sk/cms/articles.php?article_id=7
Martin Baník chce predložiť správu, v ktorej navrhne, ako a za akých podmienok by nočné spoje fungovať mohli. Medzi polnocou a štvrtou hodinou rannou by mal premávať po meste citybus, ktorý však nebude stáť na normálnych autobusových zastávkach - zastaví všade tam, kde naňho niekto počká, teda na znamenie. Pasažiera odvezie tam, kam dotyčný potrebuje - vodič bude rešpektovať želanie cestujúcich. Cestovné bude vyššie, navrhované je jedno euro, platiť by nemali žiadne zľavy. V citybuse bude namontovaná bezpečnostná kamera, aby nikomu nenapadlo robiť vo vozidle výtržnosti.