Sledujem situáciu po zmenách od 1.9 a musím skonštatovať nasledovné. Víkendové spoje linky č. 22 sa nemenili - t.j. jazdia v tých časových polohách ako aj do 31.8. Osobne som rád, lebo to by bolo čosi strašné. Dokonca ani na zastávkach L22 nepreliepali (hoci na L22 sú aj iné zmeny, ako napr. nová zastávka atď.).
Len jedno sa čudujem, odkiaľ nabrali tie hlúposti popísané v CP pre L22, ktorú má na stránke SAD ZV. Touto cestou žiadam dopravcu o urýchlené odstránenie chyby a zjednanie nápravy v CP L22, pretože v ňom uvedené víkendové spoje vôbec nezodpovedajú skutočnosti. Vopred ďakujem! ?
Ako... Wau! ? Krásne časy spravili pre L26 z Tatranskej! ? ŽE 13:02, 13:32 atď... ? To mohli rovno nechať tak ako to bolo pretože aj tak mám tušenie že šoféri budú chodiť buď o celej alebo o pol po prípade päť minút po celej a päť minút po pol... Ako vravím... Wau, zasa sa ukázali! ? Ale ešteže to dali tak skoro vedieť... Idem pozrieť iné zmeny aj keď prepokladám, že veľa sa ich nesnažili urobiť! ?
Cital som clanok o trolejbusoch na Tulsku, a vidim, ze v roku 1994 - pred 15 rokmi - boli lepsie vyvesky ako dnes!!!
Inak spominam si, ako som isiel posledny den premavky autobusov na Tulsku Ikarusom z Kyjevskeho namestia do centra a pod usvitom sme dobehli trolejbus. Autobus sa na neho tak lepil, ze ked trolejbus na krizovatke pribrzdil, tam sme do neho narazili, a "parohy" ktore ma trolejbus vzadu (ktore brania lanu od zberacov, aby presiahli profil vozidla) sa zapichli do celneho skla autobusu a vlastne zostali v kabine vodica.
Treba to jednoducho rovno pomenovať tak, ako to zodpovedá skutočnosti - toto mohol vymyslieť jedine dement. So základnými charakteristikami MHD to už nemá nič spoločné. A to si človek pri každej ich zmene povie, že už to nemôže byť horšie... a predsa to vždy dokážu. Ale prívrženci - tlieskajte im ďalej, je to skutočne "skvelé". Však to aj totálny laik musí vidieť, že toto je úplne choré, čo tu títo hlupáci predvádzajú. A rovnako gratulujem MsÚ, pretože toto je výsledok zdôvodňovania minutia trištvrte milóna korún na taký nezmysel, ako bol výsledok pod honosným názvom PDO i keď je úplne zrejmé, že toto s ním nemá nič spoločné a celé je to len demagogické klamanie zo strany úradu, aby mohol na základe odkazu na PDO fiktívne obhajovať každú debilitu, čo z dôvodu svojej neschopnosti urobí.
Ale keď vezmem linky do Sásovej, tak to je už sila. Bola spomínaná L20, 22 (v preklade s 21). Ďalej na L26 po 11:00 sú odchody zo Starohorskej v rovnakej časovej polohe ako doteraz z Tatranskej (príchod zostáva nezmenený), čo inými slovami znamená, že prestávka na Starohorskej, otoč. sa predlžuje o 2 minúty (namiesto skrátenia) - podľa CP 5 minút v "x", 6 minút v "a", ak však príde bus s náskokom z mesta, tak pauza sa môže vyšplhať až na 8 minút. Obávam sa, že tento nový CP niekto zbúchal na kolene dnes o 12:00 a potom to vyzerá tak ako vyzerá.
až tak brutálne zle tie zmeny CP nevidím...len ma strašne zarazila L20...a ešte viac ma vyviedla z rovnováhy víkendová L22....a ako pozerám ten CP tak sa tam 3 vozidlá poobede fakt nestíhajú točiť...aaa tie spoje hneď za sebou to je naprosto "úchvatné"....doteraz čo bolo... bolo priam geniálne oproti tomuto... (aj keď všetci vieme aký to bolo chaos cez povinné prestávky...)...? ? ...
L613503 ZH-MT-ZA nieje aktualizované od 1.9.09 vôbec
L601460 BB-Baláže starý CP v PDF
L613406 ZH-Prestavlky/Prochoť starý CP v PDF
L604441 DT-Zvolen starý CP v htm
L604444 DT-Dúbravy starý CP v htm
A ešte jeden starý rest
L611702 ZV-Praha je starý CP v htm, má byť od 19.4.09
Inak je zaujímavé že na stránke www.portal.cp.sk niesú linky 604441 a 604444 od 1.9.09, ale SADZV ich má...
Jasné, asi som si omylom pozrel starý CP, takže toto beriem späť. Ale nič to nemení na tom, čo som tu spomenul v predošlých príspevkoch, najmä na L21+22 v "a".
Ešte jedna vec - v oznamoch (v busoch) je uvedené, že zastávka "Kremnička, TWD" sa zavádza aj pre L90, v nových CP ale nič také nevidím. Tak ako to je v skutočnosti.
Snáď sa mi toto všetko len sníva.... ? ?
Myslím, že nový CP bude potrebné riešiť, lebo toto je čosi úžasné.
Vrátim sa k linke č. 20. Bolo by fajn - keby bol apsoň 25 minútový interval, ale teraz je raz 35 minútový interval, potom idú za sebou 2 spoje po 15 minútach. Z pohľadu vodiča to znamená toľko, že po jednom pári spojov má na Mičinskej prestávku 20 minút a po ďalšom 0 minút. Prečo nie je (keď už)
jednotný interval 25 minút - vyrovnaný, aby neboli veľké diery. Stačilo by posunúť tieto spoje (z Park. Mičinská a následne aj v opačnom smere):
7:12 na 7:02
8:52 na 8:42
14:12 na 14:22
Prosím, spravte s tým niečo skôr než to vstúpi do platnosti
...he,he...asi nám tým chcú povedať, že na obed máme obedovať a hodiť si šlofíka do 14 hod.......a nie sa trepať po autobusoch.....a vodiči si tým pádom tiež môžu urobiť "siestu", to je "praktické", nie ?...veď nám chcú len dobre..... ? ?
ako pozerám, tak pozerám, ale tá víkendová L22 mi nijako nejde do hlavy. Ak sa nezmení "a" režím aj na L21, tak to bude riadny chaosl a neviem, ako budú robené preklady vozidiel.
Napr. krásna ukážka, odchody z Pieninskej
CP do 31.8.
Všimnite si prosím, spoje 12:55, hneď za ním 13:07, potom až 14:15, dalej zdvojené spoje 19:40 a 19:59, 20:50 a 20:59, potom 21:45 a 21:59.
Dúfam, že toto je len chyba!!! Nech sa SAD ZV na toto ešte pozrie, dúfam že toto je len chyba - však to je čistý bordel, ktorý si neviem predstaviť v ostrej premávke.
no pre objektivitu treba dodať, že po skrátení trasy L20 od 1.7. mali vozidlá jazdiace na tejto linke príliš dlhé pauzy a teraz sa to opatrilo hustejšími "intervalmi" - čo je v podstate logické, len sa mi nevidí ten chaos ktorý tu opísal Danny (2 spoje za sebou dopoludnia o 9:00, po 17-tej iba 1 spoj za hodinu). Toľko z mojej strany.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT