Najskôr by som počítal s tým, že to bude obyčajná linka s klasickou výškou cestovného, lebo bezplatná jazda by sa realizovať nedala. Pritom je ale možné mať zvýhodnené cestovné napr. zo zastávky Tesco.
By ma strasne zaujimalo ako to chcu vyriesit s nastupovanim do toho tescotroleja- ved on nemoze ostatne tbusy predbiehat!!! A bude zakazdym cakat na odchod trolejbusu pred nim?! Vsak asi bude obsluhovat len par zastavok. To je chore! Som velmi zvedavy ako si to vyriesia. Alebo--uz viem ponatahuju paralelne dalsie droty na stanicu! Ze mi to hned nenapadlo. A budu expres trolejbusy!!! ?
Zamer - co, kde, ako
Rozhodnutie o umiestneni stavby - uz sa spracuva projekt (PD) a zasiela na vyjadrenie ucastnikom konania a dotknutym organom
Stavebne povolenie - tu je PD povinna a musi mat zapracovane pripomienky
este mozno poziadat o zmenu stavby pred dokoncenim
definitivna je az kolaudacia.
Luk klud ja nie som priamo na stavbe! Informacie mam z druhej ruky a viacerych zdrojov a tak prinasam co vypatram. Snazim sa aby to bolo objektivne. Ak ti vadi ze sem pisem tak povedz prestanem.
Luk a Pit zmena planov. LINKA PREDSA KU BAUMAXU NEPOJDE, LEBO USUDILI ZE BY TO BOLO TECHNICKY NAROCNE RIESIT. BAUMAX SA ALE BUDE SPOLUPODIELAT NA VYSTAVBE A PREVADZKE. VYPLIVA Z TOHO TO ZE LINKA BUDE KONCIT PRI NAY ELEKTRO.
Tak som sa bol včera večer ešte pozrieť na miesto činu - k Tescu. Nová prepojovacia komunikácia sa na Sládkovičovu ul. napája priamo cez čerpaciu stanicu JET a potom pokračuje priamo na doteraz slepé vyústenie cesty idúcej pomedzi Tesco a NAY (mimochodom tam sú už od počiatku vybudované zastávkové niky, čo nasvedčuje tomu, že táto stavba bola naplánovaná už možno priamo pri výstavbe Tesca). Medzi JET a Tescom už je na vykolíkovanej trase novej cesty stiahnutá ornica a vyrúbané kríky, ktoré rástli v brehu za Tescom pri spomínanom slepom vyústení cesty. Od tohto miesta ďalej smerom k Tescu už sú v plnom prúde výkopy pre stĺpy (mnoho už s vybetónovaným základom). Trasa ďalej pokračuje zákrutou doľava cez križovatku pred čerpacou stanicou ESSO na zastávku L98, 99 a potom sa hneď vracia paralelne späť cez parkovisko medzi budovou Tesca a zastávkou L98, 99. Včera som nenašiel žiadne stopy po nejakej odbočke v smere na Baumax, pričom si NEVIEM ani minimálne PREDSTAVIŤ ROZUMNÚ trasu, ktorá by išla cez Baumax i súčasnú zastávku L98, 99, kde už základy pre stĺpy robia (zatiaľ to vyzerá na minimálne 55 stĺpov). Znamená to, že po kúzelnom pripojení Baumaxu sa trolejbus bude krútiť hore-dole a v porovnaní so súčasnou dobou jazdy L99 na Nám. slobody 7/9 min sa táto predĺži minimálne o 7 min do a o 5 min z Tesca. Takže opäť horšia kvalita a o 5 Sk drahšie.
Z uvedeného vyplýva, že prípadné skrátenie spojov L2 po Tesco by sa týkalo obvodov zastávok ZVT, pivovar a TD, teda okrem zastávky Podháj, ktorá je ešte križovatkou s JET.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Z uvedeného vyplýva, že prípadné skrátenie spojov L2 po Tesco by sa týkalo obvodov zastávok ZVT, pivovar a TD, teda okrem zastávky Podháj, ktorá je ešte križovatkou s JET.