Reakcia na: Sarko #3665:
Pretože stavba takéhoto charakteru je za súčasných podmienok rozloženia trolejbusovej siete úplne irelevantná a u mňa by opodstatnenie našla až v časti kozmetických úprav po rozšírení o Sásovú (cez Rudlovskú cestu i Karlovo) a napojením Tajovského ulice + prepojka Strieborné nám. - Hušták. Čudujem sa mestu, že sa nájdu poslanci, ktorí podporia takýto nezmysel mestskými peniazmi (v akejkoľvek výške) namiesto toho, aby výrazne ovplyvňovali výstavbu iným smerom. Ale lobovanie silného je vždy viac, ako zdravý rozum.Teraz je to už jedno, ak sa stavba začala. Akurát by som nechcel bývať v obslužnosti zastávok Podháj - depo, kam určite zredukujú L2 a prípadne i L3, ktorej niektoré spoje by mohli takisto končiť pri jazde z nemocnice len v Tescu, pre zrýchlenie obehu v špičke, čím by ušetrili nejaké to vozidlo a jazdný výkon. Nechajme sa prekvapiť ?
Ale výsledne možno len konštatovať, že sa opäť do reality dostane absolútne nesystémové riešenie.
Petik: rýchlo zabudni na nejaké výhody v tarife. Také veci fungujú tak v Prahe, kde nemajú problém mať už možno 5 rokov cenu prestupného cestovného lístka na 60 min (v pracovných dňoch od 20.00 večer do 5.00 ráno a v sobotu a v nedeľu celodenne na 90 min od označenia CL) len 12 Kč.
LUK