keby nebol ten clanok v pluske, ani tu by nic nebolo. Dolezite je, aby sme nezabudli na august. To je uloha pre DP, aby pripravil dostojnu oslavu. Dufajme ze nebude mat ine starosti ...
Ja osobne nepovazume vcerajsie "vyrocie" za velmi dolezite, za omnoho podstatnejsi povazujem 28. august kedy zacala pravidelna premavka na trase Kremnicka - Nemocnica..
Ved prave preto je tam ta zatvorka na konci Ale zas ber to tak ze keby si mal teren ako napr. v Sasovej, autobusy/trolejbusy v intervale 4 minuty na hlavnych tahoch a stale by to nestacilo.. Elektricka? Stupanie by mohlo robit problem. Lanovka? Pomale. Zubacka? Pomale. Metro? Neskutocne drahe. Tak ako by si to v takom pripade inak riesil? Vtedy ten system moze byt dobry. Ale pokial sa da, tak na takych tahoch je lepsia elektricka.
"A proste vela nedostatkov.." Vieš uviesť nejaké konkrétne nedostatky? Celkom by ma zaujímali, keď ich je veľa.
Re #35003 810zssk: "Taketo riesenia su dobrymi rieseniami len vtedy ak uz je extremne husty interval a stale to nestaci (a mozno ani vtedy)." Podľa mňa ani vtedy. V takomto prípade je rozumnejšie uvažovať o koľajovom dopravnom systéme ako o dvojkĺbových autobusoch na zvýšenie kapacity.
V tomto pre Sasovu nevidim vobec riesenie. Taketo riesenia su dobrymi rieseniami len vtedy ak uz je extremne husty interval a stale to nestaci (a mozno ani vtedy). Do Sasovej treba (v casoch kedy je nedostatocna kapacita) zahustovat spoje a nie vymyslat taketo haluze.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk