A ešte aj toto: "O pár dní prídu rovnaké autobusy aj do používania v MHD Martin."
...a tu stále nič. Ktovie čo napokon bude aj s tými 15 plyňákmi. Fakt som zvedavý.
Jedna perlička z dneška. Kto chce vidieť, ako by nemala fungovať automatická prevodovka, nech sa ide previesť ZV-580BC. Preradenie z 1. st. na 2. st. aj naopak bolo takmer nemožné, kým sa to podarilo, tak sme aj zastali v kopci.
to aj neviem posudit ale ked si tade netrufol tak asi mal dovod. Ono niesom ani vodic a ani som tam nebol takze spekulovat otom ci sa dalo prejst alebo nie nejdem. ja vychadzam z toho co som cital.
Strážcovia zákona síce prakujú v zákaze a ako dementi (na aute majú tuším RZ LC, no tak kto by v Lošonci tušil niečo existencii MHD ? ) ale vodič toho drôtolezu má tiež maslo na hlave, lebo tam by som prešiel úplne, ale úplne v pohode.
SAD ZVOLEN: Na stránke www.sadzv.sk , je niekoľko nedostatkov v Cestovných
Poriadkoch, platných od 14.12.2008.
- okres Krupina, nejde v PDF CP 605402
- okres Brezno, nejde v PDF CP 603425
- diaľkové linky nejde v PDF CP 611501 a 611502
MHD Zvolen.
- stále absentujú CP vo formáte PDF, všetky ostatné linky na stránke to už majú.
- od 5.1.09 otvorenie námestia pre MHD, mal by byť nový CP. Napríklad z AS cez námestie k zastávke CMK, sa nedá už stíhať za 5 minút, treba to všetko prerobiť.
Tých vecí je viac, nikto nevie ako sa bude presne jazdiť, žiadne info na stránke. Hádam sa to do vianoc dá stihnúť...
Počuj neplač a ozaj choď na tie dedinské prístrešky veď nič vo zlom ty predsa za nič nemôžeš ? a moju nespôsobilosť vo vyjadrovaní kľudne ignoruj vôbec sa nebudem hnevať ? takže zavri tie vrátka..
No čo k tomu? Nejako neverím, že nerozumieš, ale nevadí ? už to nebude tak dlho trvať a porozumejú všetci..prachy za trolejbusy..AS..Brezno oj téma na pár kapitol v knihe ? Petik mi dnes určite odpustí bodky, lebo tento krát im už rozumie ?
No ale viem ze pri SL to po prilozeni karty bez vyznania sposobilo problemy. Preto to nefunguje tak ze prilozim kartu (citacka by bola pri palubaku, vodic by ju teda videl rovnako ako kedyis), jemu nech sa tam zobrazuje co chce a potom mi z karty vyda listok.. pre cestujuceho by zostal stary system, pre vodica nech je trebars novy.
v obchode pri platbe kartou to musíš tiež nahlásiť a tam to nevadí... jednoducho nový systém bol stavaný pre vodičov, aby si vedeli ľahšie zistiť údaje o držiteľovi karty (najmä kvôli zľavám na ISIC, ktorá sa hneď vyčíta a zobrazí vodičovi), čo mu umožňuje rýchlejšie vybaviť predmetných cestujúcich. Spôsobilo to trošku nekomfort pre cestujúcich, ale to je tiež otázka pohľadu a zvyku. Staršie systémy s kartou pracovali až na výzvu, nové od okamihu priloženia kontrolujú integritu karty, bezpečnostné protokoly a zobrazujú výsledky týchto protokolov vodičovi. V tom je to iné...
Je to síce pekné, ale ja sa (podobne ako PIT) nejdem predčasne tešiť. Vlani (12/2007) sa hovorilo, že stavba sa začne o 2 týždne a potom nastal veľký boom a nespravilo sa nič, odvtedy prešiel rok a stále nič. Projekt sa pripravuje už 31 rokov a NIČ. Kým neuvidím stavebné mechanizmy v teréne, neuverím...
Nekrič hop, kým neurobíš skok. Samotná stavba sa už po x odkladoch mala začať v septembri 2007 a vidíš, teraz sa tešíš úplne z niečoho iného, čo je podstatne ďalej vzdialené, ako to, čo už malo byť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr