Ja síce nie som dobrý príklad originálneho Bystričana, ale L6 skúsim:
ŽELEZNIČNÁ STANICA, Sídlisko, Srdiečko, Nám. slobody, Kapitulská, Národná, Hušták, Úsvit, Wolkerova, Nové Kalište, Kyjevské nám., Boneta, U Kucbela, Nad Tulskou, Nad Moskovskou, Orenburská, Kyjevské nám., atď.
V porovnaní so súčasným stavom úplne iná trasa...
ŽELEZNIČNÁ STANICA, Sídlisko, Srdiečko, Nám. slobody, Kapitulská, Národná, Hušták, Úsvit, Wolkerova, Nové Kalište, Kyjevské nám., Boneta, U Kucbela, Nad Tulskou, Nad Moskovskou, Orenburská, Kyjevské nám., atď.
V porovnaní so súčasným stavom úplne iná trasa...
PIT
02.09. L6 vozidlo 1504 zo zastávky Partizánska cesta (smer žel. stanica) - odchod 7:49:02 - meškanie +8:02,
14.09. L6 zo zastávky Tulská II. - odchod 16:54:28 - meškanie +8:28,
15.09. L6 vozidlo 1002 zo žel. stanice - odchod 21:17:00 - meškanie z východzej zastávky +4:00; pritom na spiatočnej ceste išiel zo žel. stanice-mesto už o -2:35 skôr (ako posledný spoj z mesta prišiel na Tulskú v poriadku) ,
15.09. L55 zo zastávky Štadlerovo nábr. (smer Uhlisko) - odchod 21:47:10 - skôr o -3:50.
A nakoniec čerešnička na torte:
15.09. L6 Štadlerovo nábr. (smer Tulská) - odchod 21:48:36 - skôr o -3:24; na spiatočnej ceste prechádzal cez križovatku pod Krajským úradom o 22:03:13, pričom odchod zo zastávky Úsvit mal mať až o 22:11 - išiel skôr o viac ako 8 min!!!