Reakcia na: wizard112 #32306:
tak tak. Mne vadí len jedno: prečo za každú cenu "platiť a platiť" pri prestupoch. Ak môže občan cestovať z Rakytoviec na Sásovú, tak by mohol aj občan prestupujúci zo Sásovej na Zvolenskú ísť jedným busom (pr. 22 po NSL a potom 41* - príklad). Ja to vidím v BB najmä na problém nedostavanej trolejbusovej trate. V meste sú potrebné najmä 4 dlhé priame linky: A Sásová - Radvaň, B Sásová - Podlavice (FDR), C Sásová - Fončorda a D Podlavice - ŽST. Ostatné trasy (okrem trolejbusov samozrejme) by mali mať interval prispôsobený prestupom a frekvencii cestujúcich. Keďže však L2 musí skončiť na NSL/ŽST a nemôže pokračovať na Sásovú, je potrebné L22, ktorá by mala kapacitne na L2 nadväzovať. Ostatné priame linky trolejbusom nevadia L34,L24, a L25. Pokiaľ sa teda nadáva na predlhú L26, ideálne by bolo, ak by na L6 nadväzovala na stanici a odtiaľ by šla L26 na Sásovú. Samozrejme s prestupom gratis. A to by sa dalo aj v našich prachom zapadnutých pomeroch, keď nie je dostavané trolejová sieť a autobusy duplikujú trolejbusy.
wizard112