To niekto fakt chodil dialkacmi SAD ZV? Ja odkedy som raz videl v Bratislave jeden vrak s tabulou "DIALKOVA LINKA" a logom SAD ZV sa snazim Bryndziarom na dialkacoch vyvarovat...
Inak paradoxom intergalaktickej je, že ešte cca týždeň - dva dozadu konečne obnovovali niekoľko mesiacov zničené CP a to v čase, keď už vedeli, že to robia zbytočne. Čo urobiť treba, neurobia a čo je zbytočné, na to ich je...
POZOR! Práve sa vyliepajú na zastávky nové CP platné od 1.9.2008.
Jediné, čo zatiaľ viem. Linka č. 23 má doplnené 2. poradie (len v režime "c"), čiže interval 20min-40min-atď. Spolu s L21+22 interval v špičke 10 minút (okrem jednej výnimky, kedy je 20 minút). Linka č. 23 je zároveň predĺžená po zastávku Majer, Paneláreň. CP som videl len v smere z mesta. V opačnom smere zatiaľ neviem (ešte nebol nalapený), neviem tiež, či každý spoj ide až do Majera. Tiež neviem, či sa niečo posilňuje aj v smere na Tajovského. Idem zisťovať...
cestou A-čkom do Sásovej som videl zvolenského vylepovača cestovných poriadkov - na zastávke Rudohorská, kde som vystúpil, bola prelepená len linka 23 ? (či sa na nej niečo zmenilo oproti predprázdninovému stavu posúdiť neviem, ale snáď sa tu na fóre k tomu niekto vyjadrí)
Akurát dnes som sa aj pozastavil nad tým, že či toto mesto robí tie uzávierky tak, že si hodí kockou, alebo je v tom hlbší (ne)zmysel... Vcelku zaujímavé je uzavrieť Námestie slobody týždeň pred začiatkom škol. roku. To sa môže stať len v Kocúrkove. Potom Strieborné námestie. To bude ešte väčšia zábava, ako Námestie slobody. Je to tam tak geniálne rozkopané, že keď stoja autobusy na zastávkach v oboch smeroch, je prejazdný jeden pruh. Teraz boli prázdniny, málo áut, málo ľudí, nuž ale neviem si predstaviť tento bod budúci týždeň v rannej špičke, to chodci tam budú asi lietať, lebo prechod v podstate neexistuje. Ďalej som zvedavý, že čo sa sleduje tým, že sa dal asfalt na Ul. J. Kráľa len v polovici úseku? Alebo sa bude dávať v rannej špičke niektorý deň? To isté Rudohorská. Celé leto neboli schopný položiť nový koberec. Asi sa čaká na viac áut s príchodom škol. roka. Ďalšia kapitola je doprava v okolí ESC, čo je horšie, to nie je vplyvom rozkopávky, ale idiotského riešenia, za ktoré je zodpovedný aj KocÚ. No a toto je len vrchol ľadovca. ?
áno, chlapi v dielni na balkóne už dokončili lak - taký bude aj na dodávke 20 nových Citelisov 18M, ktoré sa práve vracajú z technických skúšok v Teheráne: oranžovo-červená ako symbol EURO 4 a vyššie. ?
No to mi je gól: zrušia sa X-files (okej) a zruší sa kyvadlo pred začiatkom školského roku. A posilnenie MHD na Sásovú nikde? Tak to ešte že nebývam na tom bohom zabudnutom sídlisku. Počas prázdnin nám tu jazdia busy-nebusy, X, kyvadlo, MHD vcelku slušne vyťažené a teraz, keď sa nápor maximálne zvýši, kyvadlo nebude. Ak by sa posilnila L21/22/23 nepoviem ani slovo, ale takto...nevie niekto, či náhodou SAD ZV nenakúpil Ikarusy 293?
Dlhsie som tu nebol, ale ako to tu citam, asi zostanem verny svojmu priblizovadlu.
Niekto tu spominal myslienku peticie. Balkonci zmluvu este nedostali, aj ked je to uz takmer iste.
Ved nech len zrusia kyvadla od septembra, na zastavku sa 2.9. postavit s tlacivami a neverim, ze by sa nenaslo par stoviek podpisov. Pravdaze treba do textu jasne napisat, ake zakony boli porusene zo strany SAD ZV a ktore body zmluvy vo verejnom zaujme.
Ked mesto nebude mat zaujem, existuju miesta, ktore su vyssie. MDPT, Brusel... Ved na druhu stranu, ak mam porovnat utrpenie do roku 2018 s podanim zaloby na europsky sud, tak je to zhruba 1:1. Ak by bol pomer aj iny, urcite by bolo co do zloby prve cislo vyssie. Lenze to moze urobit iba vymenene vedenie spravnych organov. To, co tam sedi teraz dochadza z balkona a je to vidiet na vsetkom, co sa v meste deje. Zanedbane cesty, stavebne prace na nich trvaju mesiace, uzavery, cesta otvorena, ked este nie je dokoncena, nefunkcna doprava s vynimkou tych, ktori maju svoje vlastne prostriedky...jednoducho absolutny nezaujem, dokonca niekedy mi to pripada tak, ako by si fakt niekto potreboval mindrak poliecit.
Pritom nebolo by tazke vybudovat prestupny (mozno aj casovy) system, s centralnymi terminalmi na Namesti Slobody ana Narodnej (neviem, co tam stale vrtaju, ale ked uz navrtali, mohli by urobit podchod). Namestie slobody je dobrou vstupnou branou na stanice ako aj k starej nemocnici a na Partizansku cestu. Na Narodnej je zas Opera, centrum, mala vlakova stanica. Mensie prestupisko by mohlo byt pri Slovenke, Tajovskeho - THK (kruhac), v sasovej na krizovatke Dumbierska (pravdaze by to chcelo diametralne odlisne riesenie tejto krizovatky, idealne mimourovnove, s podchodmi) - podobne mensie prestupisko na Rudohorskej pred obchodnou pasazou.Ak to niekoho zaujima, mozem sa pokusit navrhnut nejake trasovanie liniek.
Osobne som rozhodne daleko viac nakloneny prestupnemu systemu s hustymi intervalmi a kratkymi linkami, ako vyhliadkovej vozbe typu L26, pretoze na Namesti Slobody by sa dalo lahko prestupit (konecne by bolo vhodne aj tam zrusit prechody pre chodcov a vybudovat podchody, co by znamenalo rychlejsiu a bezpecnejsiu dopravu).
Vsimol som si, ze niektori zadubeni ludia sa zvyknu stazovat na to, ze musia prestupovat, ale existuju aj ludia, byvajuci v takej Dubravke (sidlisko v BA), ktori dochadzaju do Metra v Ivanke Pri Dunaji (dedina na uplne opacnom konci BA) a po asi hodinovej jazde elektrickou este prestupit na vlak, pripadne primestsky bus. Ak nahodou elektricka nejde (vikendy a podobne, Metro to nezaujima), potom prestupuju aj na viackrat. Ale vzdy lepsie, ako trasovat jeden bus skrz cele mesto.
No, ale ked citam o tomto vraj meste, ktore uz davno predbehlo Kocurkovo o peknych par konskych dlzok a este je na to aj hrde a potom, ako som videl konecne samotneho Andera, je mi jasne, ze vsetci budeme slintat a tesit sa na novy obchvat, ako datum kupy vlastneho tatosa, aj ked to bude znamenat este peknych par rokov.
rast cien sa dal ocakavat, horsie je ze ludia si to asi budu vysvetlovat zavedenim eura.....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT