Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pfm10 #30196:
Ale kdeže. Ikarus ?
Reakcia na: Patriot #30194:
Noo.. Daku LC736 ? ? ?
Reakcia na: Patriot #30194:
A ako chces stiahnut Karosy z BA? Su tam pozicane, je za to zaplatene (resp. zaplati sa to), nie je mozne aby ich potom z nicoho nic stiahli..
Reakcia na: Schuhu #30190:
No SADZV toho už tooooolko naslubovala ? ale tento sľub by splniť mohli teda:D

A myslím že keby aj odišli, ak by DPMBB stiahol busy z BA a možno požičal dáke Karosy od BBDS nebol by s tým ani najmenší problém...
Reakcia na: Schuhu #30189:
Aj mne pošleš? ?
Reakcia na: Schuhu #30190:
Konecne dobra sprava! Na zastavenie MHD v podani SADZV tu vsetci cakame uz 2 roky!
Pozor! Najnovšie sa Polóny vyhráža zastavením verejnej dopravy a vyzýva občanov, že na MHD sa nebudú môcť spoľahnúť. Toto je už obsahom ďalšieho článku, tentoraz v Pravde.

Pod týmto tlakom chce donútiť Mesto platiť dopravcovi navyše (zrejme aj za X-linky). Toto už vrcholí s výpalníctvom..
Reakcia na: Bystrican. #30188:
Môžem. Akú máš adresu?
Reakcia na: Schuhu #30185:
Ahoj a nemozes nejak poskytnut ten clanok zoskenovat napr.? dakujem ?
Reakcia na: N/A #30186:
No to zasa môj prípad je ten, že chodím s ním každé ráno do školy a zo školy o 14:12 ? ? ?
Reakcia na: quark1408 #30180:
občas s ním idem keď naňho náhodou natrafím...na L26 zriedka cez víkend...sem-tam cez týždeň...ale väčšinu na L25 zo školy...ale to tiež tak raz-dvakrát za mesiac...
Nedá mi nepripomenúť si, ako sa SAD ZV spolu s VÚC snažia zlikvidovať trolejbusy:

1. Vydanie licencie (po 4 mesiacoch) s nelogickými obmedzeniami - neúspešné
2. Neskolaudovanie objazdu - neúspešné
3. Podnet SAD ZV na preverenie výkonu na TD dráhe - neúspešné
4. Vyhrážky v podobe žaloby na základe fiktívnych argumentoch - je jasné, že tie peniaze nedostanú, pretože nie je dôvod. Takže aj v tomto prípade ide Adrián do vopred prehraného boja.

Bol by som rád, keby Adrián Polóny verejne uviedol ŠPZ údajných 50 autobusov pre MHD BB. Som zvedavý, ako by začal menovať značky prímestkých C954E ktoré jazdia kade-tade na prímeste vo VK, DT a s MHD BB nemajú nič spoločné. Ak tu bude platiť niekto mastnú pokutu, tak by to mal byť....
Pre zmenu, v dnešnom BB Žurnále je reč o DPM BB. Tento článok je ladený úplne v inej atmosfére. Citujem: "pripravuje sa letný CP trolejbusov a zmeny v doprave na sídlisku v Sásovej". Viem čo to znamená, tak prajem DPM veľa úspechov do ďalších plánov a už teraz ďakujem za všetko to čo doposiaľ spravili. Takto si to predstavujem, pružné zmeny, nie ako SAD ZV - raz zmení CP (2006) a potom 6 rokov nepripustí akýkoľvek zásah. Podobná ideológia tejto spoločnosti vládne bohužiaľ aj vo ZV.

V druhom článku sa hovorí o príprave prechodu DPM na EURO.
Reakcia na: 810zssk #30182:
Z diskusie jasne vyplynulo, že to, čo si videl (diery v strope) nebolo to, čo si TVRDIL, že si videl (diery po BUSE). Bodka.
Reakcia na: S499.1023 #30171:
Tym ze poviem co som videl? Zvlastna logika 😃
Tak zrazu sa pán Polňonyiyj vyjadruje k "dodržiavaniu zmlúv? Neviem, kto tu 2 roky kašlal na "pacta sunt servanda" a robil si z toho cochcárnu. Taktiež platí, že omeškania sa nemôže dovolávať ten, kto je sám v omeškaní...a to s nákupom nových busov, dodržiavaním CP, označovaním busov a zastávok, a inými neduhmi.

Takže ako oplátku by som zase pokutoval každé jedno jediné porušenie zmluvy o preprave vo verejnom záujme tak, že 1 zle označený bu=1 pokuta, atď. Za opakované samozrejme vyššie. Neoprávnené použitie mestských vozov tu bolo tiež, tuším ešte aj dačo "visia" balkónci dopravnému podniku.

Takže kto z koho? Hľa, ako kope okolo seba, keď ide chcípnuť... zrazu aj 500 miliónov straty. ? ? ? ?
? ? ? ❗ ?
Reakcia na: N/A #30170:
Necestuješ aj ty s tým autobusom, keď vieš o koho ide? ? Možno sme sa videli ☺
Vyjadrenia Polónyho kolujú už aj v rádiách, vodič kyvadla sa na tom zrejme dobre zabával, keď to počúval...

Podľa toho čo tvrdí SAD ZV mi vychádza jedno, a to že SAD ZV musí prevádzkovať všetky linky 6 rokov (mienka SAD ZV). Ja mám opačný názor, pokiaľ sa nejaká linka stane nepotrebnou v priebehu 6 rokov, to akože mesto si ju nemôže zrušiť? Napr. povedzme (čistý príklad), mesto povie že nechceme napr. L32, mesto si ju neobjedná a zato bude SAD ZV vydierať pol miliardy??? Je to normálne??? A ako to funguje v iných mestách, tam tiež sa dopravca vyhráža pol miliardou, keď objednávateľ už linku nechce??? Asi ťažko!!!

SAD ZV by sa mohla uvedomiť. Na druhej strane, tie vyhlásenia o pol miliardy, to mi už tak vyznieva, ako keby tam účtovali všetky náklady na MHD BB * 2. Tak za tú sumu by ich mesto mohlo vyraziť z celej MHD. Za tie peniaze by sa vystavala možno aj celá trolejbusová sieť v BB. Rozhodne nie aby si Adrián nabalil vrecká.

Držím palce mestu BB, je vhodná príležitosť na to, aby sa veci konali rázne a stroho. Už nie je na čo čakať.. A kde sú zrazu tie reči, v nových autobusoch sa vám bude lepšie voziť ako v 20 ročných trolejbusoch? Tak teraz máme v podaní na výber 20 ročné autobusy poväčšine v omnoho horšom stave (aj keď netvrdím, že trolejbusy sú na tom najlepšie).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.