Dúfam, že postup do extraligy sa rovnako podarí aj basketbalistom ŠKP Banská Bystrica, ktorí sú opäť po rokoch pred poslednými štyrmi zápasmi sezóny v čele tabuľky I. ligy.
"preto sa pytam neboli aj lepsie moznosti kupy podobnych malych autobusov? hlavne kvalitnejsich....tymto davam este 3 roky a budu rozsypane takze uz aby ste sa chystali na obnobu vozoveho parku aj v tomto smere ak chcete poskytovat kvalitnu mhd"
Este ohladom stavu minibusov....ta kazivost je dost casta a najlepsie je ked sa musi na linke objavit starucky zhrdzaveny Vario....i ked kebyze je novy tak pohodlnsot vozenia sa neda porovnat s minibusmi i ked zase nizkopodlaznost chyba co vsak neni ani u minibusov na jednotku ktore su nizkopodlazne ciastocne....preto sa pytam neboli aj lepsie moznosti kupy podobnych malych autobusov? hlavne kvalitnejsich....tymto davam este 3 roky a budu rozsypane takze uz aby ste sa chystali na obnobu vozoveho parku aj v tomto smere ak chcete poskytovat kvalitnu mhd....no v prvom rade sa bude musiet urcite zacat uz co najskor aj u trolejbusov lebo ohradzame sa tu sice ze zvolenskymi vrakosami co je samozrejme nieco priserne a horsie ako trolejbus ale ani tieto troleje poniektore ziadna balada teda.....
neska som daky nasrdeny ale uz ma tento stav poriadne stve a cakam kedy sa to vyriesi konecne lebo je to neunosne....
Chcel by som vediet ake vyhody malo zrusenie liniek cisel 104, 105.....lebo mne to skor pripada ako zneprehladnenie kedze tie trasy sa presunuli a su iba pod 3 linkami. Dakujem
Fotky z prvého dňa prevádzky minibusových liniek so zmenenou trasou: www.mhdbb.tym.sk (bývalý PFM-WEB) , fotogaléria, "Prvý deň prevádzky minibusov so zmenenou trasou (12.4.2008)" ? ?
Historický príbeh pokračuje - tentoraz NETRADIČNÉ JAZDY KĹBOVÝCH AUTOBUSOV (mimo CP)
niekedy v 90-tych rokov išiel I280.08 z Hlbokej (pravdepodobne si skracoval od Sásová, ihrisko) ku zvonici a potom dolu na Ďumbiersku.
niekedy okolo r. 1999/2000 sa pokazila B841 BC-9379 na zast. Karpatská. Vozidlo malo nejaké problémy so vzduchom, ale bolo pojazdné. Vodič jazdu na spoji ukončil a rozhodol sa vrátiť do vozovne - preto zišiel dolu na parkovisko na Javorníckej, kde sa (s kĺbovým vozidlom!) bez problémov otočil a vyšiel na Karpatskú a vrátil sa do vozovne.
29.7.2002 v skorých ranných hodinách prešiel I280.08 z Karpatskej na Javornícku, avšak tentoraz sa Ikarus neotočil, ale pokračoval ďalej Javorníckou (poza polikliniku), kde odbočil smerom dolu na Rudohorskú
3.5.2006
vozidlo ZV-317BI (len 3. deň v premávke!) v poludňajších hodinách na L25 v smere z Tajovského do Sásovej nemohlo prejsť od parku na Strieborné námestie, nakoľko cestu zablokovala dopravná nehoda. Vodič preto zvolil netradičnú obchádzku - pri parku odbočil vpravo smerom na Fortničku, na Fortničke odbočil vľavo (akokeby na Nám. SNP), prešiel po moste ponad Bystričku, hneď za mostom odbočil vľavo na Rázusovu ulicu, keďže v ďalšom úseku je táto ulica jednosmerná z opačného smeru, vodič sa vybral vpravo úzkou cestičkou poza bytovky popri garážach, otočil sa okolo bytoviek a pokračoval Vansovou ul. niekoľkými pravouhlými zákrutami na Strieborné námestie.
Niečo pre Flyinga:
Tvoje slová #29322):
"Staraj sa o svoje: Ako je mozne ze bb 18.. cg, vodic MŠ, jazdi s tabulkou "zrychleny spoj brezno" a pod nou zavesene "Poniky" - cize dve tabulky naraz?? Teda s takouto kvalitou by sme teda dopadli..."
Včera 10.4.2008, 18:49, Štadlerovo nábrežie, vozidlo Karosa C934E č. ZV-224BB.
Na prednom Emteste cieľ Horné Pršany. Na bočnej tabuľke "Banská Bystrica - Tajov - Kordíky"
Povedané tvojimi slovami (mierne upravenými do prítomného času) "Teda s takouto kvalitou sme teda dopadli..." ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos