Citujem "Audit preukázal, že firma riadi činnosti v súlade s týmito normami a politikou spoločnosti. Hlavnými cieľmi riadenia kvality sú zvyšovanie úrovne poskytovaných služieb, bezpečnosť a kvalita vozidlového parku, školenie personálu a predovšetkým spokojnosť cestujúceho," zdôraznil Modranský.
Takže NEOZNAČOVANIE väčšiny busov /zboku či zozadu/, predčasné odchody, NEZNALOSŤ konečnej na Sásovej, nezastavovanie na zastávkach, to je tá vytúžená cesta? Aha, zabudol som na neaktuálne CP, vylepované pre istotu aj na zastávkach, kde linka nechodí. Označníky sú už kapitola sama osebe.
Áno, stáva sa to aj lepším, ale nie pravidelne a netrvá roky, kým sa niečo urobí. Naviac, nasadiť do MHD prímestské vozidlá, keď mestské sa vozia na linkách PAL je ozaj skvelá vizitka riadenia. ?
Takže NEOZNAČOVANIE väčšiny busov /zboku či zozadu/, predčasné odchody, NEZNALOSŤ konečnej na Sásovej, nezastavovanie na zastávkach, to je tá vytúžená cesta? Aha, zabudol som na neaktuálne CP, vylepované pre istotu aj na zastávkach, kde linka nechodí. Označníky sú už kapitola sama osebe.
Áno, stáva sa to aj lepším, ale nie pravidelne a netrvá roky, kým sa niečo urobí. Naviac, nasadiť do MHD prímestské vozidlá, keď mestské sa vozia na linkách PAL je ozaj skvelá vizitka riadenia. ?
Schuhu
V smere na Internátnu ide prvá X7, za ňou 7, v skutočnosti bola X7 plná a v trolejbuse bolo pár ľudí.
Naopak, v smere do mesta išiel prvý trolejbus a za ním X7, v skutočnosti bol (kĺbový!) trolejbus relatívne plný a v autobuse bolo zopár ľudí.
Nechcem tu na jednom prípade zakladať nejakú teóriu, ale naozaj vo väčšine prípadov platí, čo príde prvé, tam nastúpia ľudia (samozrejme, nie všetci). A teraz o to viac, keď sa zvýšilo cestovné na X-linkách, hoci stále sú lacnejšie.
Ďalšia vec čo som si všimol, je dopravná značka na Parkovisku MsÚ, ktorá zakazuje vjazd autobusom, pričom žiadna výnimka MHD tam nie je. Neviem, či to bude mať nejaký vplyv na citybusy, ale môj názor je taký, že zachádzka citybusov na toto parkovisko je častokrát problematická.
1. V pracovných dňoch často nesprávne zaparkované autá blokujú plynulý prejazd citybusov.
2. V čase špičky je problematické odbočenie od Nám. slobody v smere ku Prioru na vedľ. cestu, kde musia dať prednosť idúcim vozidlám v opačnom smere po hlavnej od Partizánskej.
3. V krátkej budúcnosti sa tu plánuje výstavba polyfunkčnej budovy, čo tak-či tak prinúti riešiť túto otázku.
Body 1. a 2. majú značný podiel na vzniku častých meškaní L103 a 104.