Leasing by to bol v pripade ze by si nasledne to vozidlo MUSELI kupit / nechat. Tato moznost sa zvazuje. Ak by sa BA nahodou (velmi nepravdepodobne) dostala do stavu ze nebude mat ziadne vozy po zivotnosti tak by tie vozy nekupovali.
Najom autobusov na 8 rokov je jednoznacne financny leasing, pretoze doba trvania dohody se rovna alebo je vyssia nez 75% ekonomickeho zivota majetku [US GAAP] / trva vetsinu zivota majetku [IFRS]. Pravdepodobne bude naplnene aj dalsie kriterium (pritom staci splnenie len jedneho) - sucasna hodnota splatok sa rovna alebo je vyssia nez 90 % realnej hodnoty majetku [US GAAP] / sa v podstate rovna realnej hodnote majetku [IFRS].
prikladom moze byt BA. Klbove troliky jazdia na Kramare a Dlhe diely. Kym na Kramaroch jazdia tak ako sola, na Dlhych dieloch mali problemy.
Re #29231 Papyr: to vidno na solach. Klbak s 2 hnacimi napravami ma vyhodu, ale len po urcity moment. Fyzika nepusti.
V kazdom pripade, pohon 2 naprav by privitali (skoro) vsetky nase trolejbusove prevadzky.
Re #29227 pfm10: tak tak, na Hlavnom rinku pri morovom stlpe.
nejde mi o lad - to nezvlada ani autobus, ide mi o sneh na vozovke - s tym v BB troliky (najma klby) vacsi propblem v kopcoch nemaju, narozdiel od busov
Lenze trolejbus ako taky nezvlada poladovicu na ceste ani na rovine, je to dane vlastnostami elektromotoru. Trolejbus je na stupanie dobry, ale na suchom povrchu alebo na snehu. Nie na lade.
nejde ani tak o to, ci to zvladne v lete, ale hlavne v zime, nakolko v zime maju klbaky aj v sasovej dost velke problemy, ked nasnezi. Sice uz 2 roky nebola normalna zima, ale zo skusenosti je to tak. Na foncorde sa to nikdy tak neprejavilo, nakolko 15 Tr-ky s 2 hnanymi napravami to v podstate zvladali skoro vzdy - az na cisty lad na vozovke ...
Predpokladam, ze si myslel stupanie po trase linky 25. Kedze som sa tou trasou kedysi viezol Karosou 961 a zvladla to, tak si myslim, ze aj 25Tr to zvladne. Pod Salgovikom ma stupanie okolo 12,5 %.
Dočítal, neboj. ? Aj porovnanie s kĺbovou Karosou, a tie samozrejme jazdia v mnou spomenutých úsekoch, ale nedá sa zas povedať, že by to nejak "ľahko tadiaľ vybehli". Ešte chcem dodať, že prešovské stúpanie na Šalgovík nepoznám, ale zároveň nie som si istý, či Ty vieš o akom stúpaní k Starej nemocnici som písal ja..? Nemal si Ty takto náhodou na mysli stúpanie za Plážovým kúpaliskom smerom do Roosveltky??
P+R bude mat zmysel v momente ked bude kvalitna MHD. Potom moze byt kvalita pre niekoho dovodom presadnut. Namiesto stresovania sa v zapche sa proste viest. LENZE musi byt poskytnuty urcity komfort..
Co som pisal o 25Tr v porovnani s klbovou Karosou? Zda sa mi, ze si ma nedocital poriadne. Okrem toho, nezda sa mi, ze by vas kopec k nemocnici bol strmsi, nez nas k Salgoviku. A po tom nasom 25Tr-ky JAZDIA a to tak, ze BEZ PROBLEMOV.
Re #29214 Radek: Velmi presne. MHD ma byt v prvom rade pouzitelna pre ludi z daneho mesta, aby ani auto vytahovat nemuseli.
Hlásenie o odrieknutí vlaku.
Štiavnica pre pracovné dôvody bude odrieknutá bez náhrady.
Koniec hlásenia.
HABIBI: Dúfam, že už začínate pripravovať autobus a šoférov na NAD. (možno apríl, možno máj)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk