Lenže ak dovnútra papieruješ správne, tak to musí byť vidieť aj vonku, inak by to znamenalo, že na papieroch sú klamstvá, resp. sa nariadenia v nich uvedené porušujú.
Skúste mi niekto povedať, čo sú to za ISO normy, ktorým stačí, keď základom spôsobu činnosti certifikovaného subjektu môže byť chronické hrubé porušovanie zákonov a extrémne nízka kvalita poskytovaných služieb?! Tá renomovaná certifikačná spoločnosť z Holandska a jej partneri zjavne frčia minimálne na tráve. Ale však v dnešnej dobe sa dá kúpiť vlastne všetko...
Dakujem... ? No aj podla mna MHD neexistuje, alebo jej ja dávam iný názov ? Ked bude stretko, tak určite prídem, prisahám... Len ak by sa velmi nedalo.... ? Len nech ma vtedy zasa choroba (ako teraz) nechytí...
Ale zase ak vieš o tom kvetnato písať /teda o kvalite nekvalitých busov/ a vyplníš asi 333 tabuliek podľa vopred schváleného overeného certifikátu tak cestujúci budú len tak ochkať radosťou, že fičí na ISO jediné na Slovensku ?
to že je to naprd, to vidno. Ale tým dovetkom som skôr myslel to, či mesto samo nenájde nejaké zdroje, veď primátor veľkohubo vyhlasoval zatrolejovanie Sásovej, DPM je 100% dcéra mesta, vo vedení samý poslanec (aj keď ako vidno, žiadna sláva).
Takže napriamo: z fondov padla...a čo iné zdroje? (vlastné...atď), čo tak granty (rakúšania a švajčiari majú rôzne), čo tak aspoň nejaký plán, časový horizont atď. Veď ani tie 15TrM tu nebudú večne, zvyšok sa čochvíľa začne ponášať na konkurenčné samozdochy obyčajné.
Myslím si, že celá vec akosi znovuspustením trolejbusov zhasla. Žiadne ďalšie veci sa nechystajú? Nikde sa ani lístok nepohne v tomto smere.
Jasné, že tebe inak teší ma každý kto má zmysel pre humor a to bez rozdielu veku a pohlavia!!Ono vieš je pre mňa zábavné čítajúc príspevky na tomto fóre , lebo ja som zistila a konzultovala FAKT , že v BB už MHD neexistuje..po mojom je to paškvil a to čo nám tu predvádzajú dopravcovia dáko neviem pomenovať inak..hej sem tu sa smejem cez slzy, ale vo svojej "hlúposti" len ticho žasnem no smiech ten môžem...a ak prídeš na stretko prisahám ti tú klbásku kúpim ?
isteze, obnova je nutna. Otazkou je, ako cestou sa vybrat - Skoda, SOR, Solaris, ... V kazdom pripade, pre SR je zatial ako drahove vozidlo homologizovana jedine skodovka. Zaujimave je tiez pozriet sa na parametre, lebo pokial viem, tak 25 Tr existuje vo vyhotoveni s pohonom len jednej napravy, co je pre BB velkym minusom a to najma v zime. Druhou otazkou su ako vzdy peniaze. Nejake moznosti sa rysuju z operacneho programu zivotne prostredie, ochrana ovzdusia, ale ako som uz povedal, takato pomoc je viac na smiech ako serioznym zaujmom statu pomoct verejnej doprave.
"Je potrebné posilniť systém verejnej hromadnej dopravy a vytvárať predpoklady pre princíp „zaparkuj a jazdi“ (park and ride). " To je názor Ľ. Kelemana v článku: http://www.archinet.sk/Magazine/Clanok.asp?ClanokID=3&VydanieKOD=82&Magazine=forum Dobré sci-fi... Aby sme mali vôbec čo posilniť, mal by tu aspoň nejaký systém VHD fungovať. Budovať P+R to je už čerešnička na dobre fungujúcom systéme, my musíme vybudovať systém. ? Pri súčasnom prístupe vedenia mesta to však vidím dosť nereálne. Ako som sa mohol neraz presvedčiť, vedenie mesta nechce robiť systémové zmeny, pretože sa bojí ohlasu verejnosti, ono radšej prihodí pár miliónov na absurdity, len aby boli ľudia spokojní a ticho. Čo je však horšie, toto sa donekonečna robiť nedá. Uvidíme, dokedy bude vedeniu mesta táto taktika vychádzať...
Ono "dost miesta na sedenie" vacsinou znamena menej miesta celkom. Ale ja by som skor bral SOR NB12 / 18, kedze to je novsia verzia existujuca aj v klbovom prevedeni. Mas pravdu, ze stvordverovy nie je pre Bystricu vyhodny AVSAK len v pripade ze nebude zavedeny nastup vsetkymi dverami. V takom pripade je jednoznacne lepsie kupit stvordverovu variantu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Habibi