Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kocurik #28894:
to mas odkial tie udaje? lebo mne to pripada ako by si to pisal z brucha.
Reakcia na: kocurik #28894:
ale MHD nie je ani o prímestských linkách premávajúcich kde kade len preto, že niekto má svokra...
myslim ze dpmbb chce vykrit stratu a zarizovat na kivadlovej doprave do sasovej ... ved 1km stoji cca 25sk do sasovej je cca5km cize naklad je 125sk, na 1 otocku(treba 250sk) priemerne 50 cestujucich na otocku to je 500sk cize za 1otocku zarobi dpmbb 250sk x 10 otociek 2500sk za 1den na autobus . zlozite napisane ale jednoducho vypocitane . JEDNODUCHO SNAZI ZAROBIT CO NAJVIAC ! TO KAZDY PODNIKALTEL TOTO DOKAZE .... KUPIM AUTOBUS a premavat bude od 5-8h 12-17h sasova a. stanica cena 6sk a za chvilu som milionar ale o tom doprava mhd nieje ❓ ci je ? je to ako v kocurkove ... ako u nas v obyvacke !!!
Reakcia na: BZUCO #28890:
Ja poznam odpoved. Pozri si busy SAD ZV, vacsina z nich by urcite nepresla STK a aj tak "zarabaju" 🙂

Ale DPMBB asi takto "zarabat" nechce a ja som len rad.
Reakcia na: BZUCO #28890:
Myslím si, že chcete byť zaujímaví s inf. že 20 autobusov nepreslo STK, ale pri preberaní musela byť nejaká komisia ktorá schválila prebratie
Reakcia na: BZUCO #28890:
predpokladam ze po odstraneni nedostatkov stk prejdu, na srotovisko ich urcite nedaju. A chces povedat ze tie co presli STK vytvorili mestu nejaky zisk?
cena je najdolezitejsia - x-kom chodim len ak nestiham peso, a v lete v pohode na bycikly
Reakcia na: ja #28886:
to myslis tie co po tom ako odborne sa SAD ZV onich staral nepresli STK? Aks a dobre pamatam tak z 34 autobusov nepreslo STK 20/opravte ma ak som nepresny./
Tazke mam na teba otazku:
Ako autobus ktory neprejde STK moze zarabat resp. ako ho moze dopravca pouzit.
Myslimze tovja rada ako toto urobit bude zaujimat aj ludi z DPMBB.

a este ja som sasovcan a troleje + kyvadlovku pouzivam denne. Na casovy listok ma to vynde menej ako by som zaplatil za extra sluzby SAD ZV.
Ak je pre taba jedinym faktorom cena tak si cestuj premna zamna aj furikom mozno ta to vynde lacnejsie.
Reakcia na: wizard112 #28887:
V kazdom pripade, majitel tych busov z nich nic nema. Hrdzaveju v Kremnicke.
Reakcia na: kocurik #28877:
SAD BB nema, lebo ked prevadzkovali MHD, mali 2 NP autobusy od mesta. A z nejakeho divneho dovodu (:D) jeden premaval na linke 80 (vid #28873).

Re #28886 ja: on nielen vyzera, ale aj je, relativne, novy.

Co vidim ako problem SAD ZV je to, ze aj v "domovskych mestach" (si) ako novy autobus predstavuju najma staru Vrakosu s novymi celami.
Reakcia na: ja #28886:
"DPM moze za to ze vratene busy nezarabaju a ze nevozia bystricanov." Jasné, DPM môže aj za začiatok 2. svetovej vojny, aj za dobu ľadovú a určite má prsty aj v globálnom otepľovaní. Za to, že nevozia ľudí, môže mesto, ale nie DPM. Pretože DPM skáče tak, ako mesto píska.
Reakcia na: wizard112 #28883:
Pozri sa, z Badina chodim do prace za 17sk busom co vyzera ako novy, v meste casto este idem x-kom za 5sk obcas aj dost starou vrakosou. Ak mi doplatis na trolejbus, budem chodit trolejom...

DPM moze za to ze vratene busy nezarabaju a ze nevozia bystricanov.
Reakcia na: kocurik #28877:
Na com ficis? Kde sa to da kupit? Berem to na kila! Inak TD doprava je hradena z rozpoctu mesta, ten je tvoreny napriklad aj z dani.

Takze vzdz, ked odvedies dan, tak podporujes TD. Prestan platit dane a spolocne odstavime trolejbusy! Ked ti pride danova kontrola, tak o mne nevies, ok? 🙂
Reakcia na: Agent007 #28882:
Tak tých 5 Sk je aj kompenzácia zato, že niekedy musíš autobus potlačiť, aby naštartoval a bol schopný vykonať spoj. Ako minule na ŽST. ?
Reakcia na: ja #28881:
Samozrejme. Nech každý chodím tým, čím chce.

Aha, takže za to môže zase len DPM, že neprenajal tie autobusy zadarmo. Hádam mu mal ešte DPM aj platiť, že si SAD ZV autobusy vôbec prenajal. Drahý nájom... Ten nájom bol pokiaľ viem vo výške odpisov. Určite to bude tým. No dobre, tak prečo tak nejazdí na všetkých linkách? Ak je problém, že je viazaný cenovým výmerom, nech požiada mesto, že dokáže jazdiť bez dotácie za 3 a 5 Sk. Myslím, že mesto by ZV s radosťou vyhovelo. Som zvedavý na ďalší "dôvod", že prečo nedokázal SAD ZV jazdiť bez dotácie za 3 a 5 Sk predtým, ako tu boli trolejbusy.
Reakcia na: MISIAK693 #28880:
a straty z x-lines zaplatia vsetci obyvatelia zvsk... no problem...

dpmbb dal nizsie cestovne na kyvadlovke ako odskodne za nezverejneny cp...
sad sts ccc ma nizsie cestovne na x-lines ako odskodne za nedodrziavanie cp (na cp kaslu - len aby isli pred tbusom) plus za srotovisko v uliciach (na tu vrakoidnu zbierku ine prirovnanie nepasuje)... preto 5 skk...
Reakcia na: wizard112 #28879:


re1 Ak bude čistý a bude chodiť načas, prečo nie... Alebo aj na fúriku. - Kazdy nech si vyberie, preco vnucujes svoj nazor inym?

re2 Prečo tak najazdil predtým?
Podla mna preto lebo predtym musel sadzv platit drahy prenajom za busy dpmbb? a stale ho vraj cely nesplatil. Teraz ma lacne a funkcne "vrakosy", vzdy ma odviezli kam som isiel.
Reakcia na: wizard112 #28879:
e #28879 wizard112 To nieje len, problém SAD ZV ale aj DPMBB, ci by jazdil do sasovej za 10 a 5, keby tu nebol SAD ZV?z hladiska cestujúceho je to len dobre, lenže si neuvedomuje to, že stratu z kyvadlovej, alebo trolejbususovej dopravy musí niekto zaplatiť a zaplatí ju danový poplatca mesta.
Reakcia na: kocurik #28877:
Predstavuješ typický názor bežného obyvateľa nášho mesta. Však potom nech nás vozia aj na prívese za traktorom, ak to bude ešte lacnejšie, no nie? Ak bude čistý a bude chodiť načas, prečo nie... Alebo aj na fúriku. Ešte by ma zaujímalo, prečo porovnávaš počet nízkopodlažných vozov s SAD BB, ktorá už istý čas MHD v BB nerobí. Jasné, keď nemá SAD BB, nemusí mať ani ZV. Tá spoľahlivosť starších typov autobusov je neskutočná... Len minulý týždeň som videl tri vykapané Vrakosy. ? K tej konkurencií. Položím ti jednu hypotetickú otázku. Čo myslíš, koľko by jazdil SAD ZV na "x" linkách bez dotácie za toto "akciové" cestovné, keby tu nebol DPM? Prečo tak najazdil predtým? Či si nebodaj taký naivný a veríš, že to všetko kvôli tomu, aby pomohli obyvateľom Kremničky a Rakytoviec? Som rád, že si sa s týmto názorom s nami podelil, aspoň vidím, ako prízemne rozmýšľajú niektorí ľudia... Neber to v zlom, ale ja to vidím takto.
Reakcia na: kocurik #28877:
lenze sad bbds nerobi mhd, takze je jedno ci ma np bus...
pred nedavnom vam vadila nepostacujuca kapacita vozidiel sad zv ,teraz vam vadi kapacita v podobe starsich autobusov , nemate jedno akym vozidlom sa odveziete ??? hlavne ze pride nacas ,cisty ,bezpecne odvezie . na sad zv mi vadi ze nema ani 1 nizkopdlazny bus ale ved ani sadbb nema ... uvital by som keby sad zv kupila 3nizkopodlazne 1 na L80 ,2 na zabezpecenie vybranych spojov liniek 1-56 (2x dene na linku jeden rano jeden pobede-spoj by bol na vyveske oznaceny ze ide ztp )a 3 bus ako zalozak na garanovane nizkopodlazne linky ,vo volnom case na linke 20 ... Mne osobne neprekazaju starsie tipy autobusov hlavne nech su motoricky spolahlive a bez poruchove ! co sa tyka trolejbusov by ma zaujimalo kolko penazi zatial stala prevadzka a kto ju zaplati ?
co sa tyka viacerych dopravcov v meste : konkurencia musi byt zostane lepsi dopravca tot vse na dnes je to moj nazor !!! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.