Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kocurik #28877:
Predstavuješ typický názor bežného obyvateľa nášho mesta. Však potom nech nás vozia aj na prívese za traktorom, ak to bude ešte lacnejšie, no nie? Ak bude čistý a bude chodiť načas, prečo nie... Alebo aj na fúriku. Ešte by ma zaujímalo, prečo porovnávaš počet nízkopodlažných vozov s SAD BB, ktorá už istý čas MHD v BB nerobí. Jasné, keď nemá SAD BB, nemusí mať ani ZV. Tá spoľahlivosť starších typov autobusov je neskutočná... Len minulý týždeň som videl tri vykapané Vrakosy. ? K tej konkurencií. Položím ti jednu hypotetickú otázku. Čo myslíš, koľko by jazdil SAD ZV na "x" linkách bez dotácie za toto "akciové" cestovné, keby tu nebol DPM? Prečo tak najazdil predtým? Či si nebodaj taký naivný a veríš, že to všetko kvôli tomu, aby pomohli obyvateľom Kremničky a Rakytoviec? Som rád, že si sa s týmto názorom s nami podelil, aspoň vidím, ako prízemne rozmýšľajú niektorí ľudia... Neber to v zlom, ale ja to vidím takto.
Reakcia na: kocurik #28877:
lenze sad bbds nerobi mhd, takze je jedno ci ma np bus...
pred nedavnom vam vadila nepostacujuca kapacita vozidiel sad zv ,teraz vam vadi kapacita v podobe starsich autobusov , nemate jedno akym vozidlom sa odveziete ??? hlavne ze pride nacas ,cisty ,bezpecne odvezie . na sad zv mi vadi ze nema ani 1 nizkopdlazny bus ale ved ani sadbb nema ... uvital by som keby sad zv kupila 3nizkopodlazne 1 na L80 ,2 na zabezpecenie vybranych spojov liniek 1-56 (2x dene na linku jeden rano jeden pobede-spoj by bol na vyveske oznaceny ze ide ztp )a 3 bus ako zalozak na garanovane nizkopodlazne linky ,vo volnom case na linke 20 ... Mne osobne neprekazaju starsie tipy autobusov hlavne nech su motoricky spolahlive a bez poruchove ! co sa tyka trolejbusov by ma zaujimalo kolko penazi zatial stala prevadzka a kto ju zaplati ?
co sa tyka viacerych dopravcov v meste : konkurencia musi byt zostane lepsi dopravca tot vse na dnes je to moj nazor !!! ?
Reakcia na: Petik #28875:
Vydané licencie ešte myslím nenadobudli právoplatnosť...
Reakcia na: wizard112 #28873:
Keby DPMBB spojil linky tak ako to uvadza v navrhu na svojich strankach, tak by sa v podstate zdvojnasobila kapacita citybusov na Uhlisku, lebo by sa nimi dalo cestovat nie jednym, ale obidvomi smermi. Kde to viazne mimochodom?
Reakcia na: wizard112 #28873:
To je uz tak, presnu odpoved neviem, ale slubuju slubuju nizkopodlazaky... a nic.... Mozno, ze si este zozenu a poskladaju od BBDS-ky(ak nepresla autogenom) vyradenu BC 57-76 so zdvihacou plosinou ? ako "pomoc" tomu, co ma probleny s 80 tkou... ?
Na diskusií mesta sa objavil zaujímavý príspevok, aj mňa by odpoveď zaujímala.

"Chcem sa opýtať, prečo nie je stále možné zabezpečiť prepravu nízkopodlažným autobusom z Viestovej ulice. Denne sa tu prepravujú vozíčkari do školy a do DSS. Je to smutné, že nízkopodlažná autobusy nasadíte ako kyvadlovú dopravu do Sásovej. Koľko vozíčkarov sa tu denne odvezie? My máme každé ráno stresy ako sa dostaneme do zariadení s deťmi. Musíme sa dohadovať kto kedy pôjde, aby sme sa zmestili do autobusu. Keby aspoň Citybus chodil tak ako má. Ale aj ten je často pokazený. Len mi neodpovedajte, že dopravu má zabezpečiť SAD Zvolen. Ja som obyvateľ Banskej Bystrice nie Zvolena. Tam nízkopodlažné autobusy chodia."

Zdroj: http://www.banskabystrica.sk/index.php?id_menu=22237

Tak neviem, prečo sa na tejto linke toleruje dopravca, ktorý o sebe vyhlasuje, že je naj, ale v roku 2008 nevlastní ani jeden jediný nízkopodlažný autobus a teda celý zmysel linky 80 stráca opodstatnenie. Má iba vysokopodlažný autobus s plošinou, ktorý už pred niekoľkými rokmi patril do múzea. Hlavne, že sme najlepší v Európe, samozrejme, po Ústí nad Labem... ?
pred chvilou presla agora na kyvadlovke a na vsetkych dispejoch mala aj logo dpmbb... ?
Reakcia na: Ali B. #28868:
podla katalogu je biela 0648, takze asi to bude ona.
Reakcia na: Papyr #28863:
Maďar požaduje nepríčetné peniaze za peáž. Modré gumy asi ešte v Schengene nie sú...
Reakcia na: Miro #28864:
To máš pravdu, ale neviem, do akej miery bol ten projekt ešte upravený.
Reakcia na: Kami #28867:
hej, a potom som sa opravil, že 0643 je modrá a 0642 je biela.
Budem to musieť odkukať v teréne, ktorá to je biela a šedou farbou zatretú hrdzu.
Reakcia na: Ali B. #28862:
spominal si 0643 a 0639, plus 4406 ako biele.
Reakcia na: mirkobb #28865:
Tato trat vedie 50 km prakticky po hranici, mohla by obsluzit madarske i slovenske prihranicie. No dokym je rozdelena, tak ani pre H-START, ani pre ZSSK nema v podstate ziadne vyuzitie. Niekdajsia hlavna rychlikova trat sa hranicou rozdrobila na niekolko zbytocnych lokalok. Na madarskom uzemi (trat MAV c. 78) este chodia osobaky do Balassagyarmatu, u nas (trat ZSR c. 161) uz par rokov ani tuk. Pritom mnohym slovenskym obciam, ktore su tesne na hranici a autobusom sa do Lucenca dostavaju vselijako komplikovane, by prave sprevadzkovanie tejto trate pomohlo rychlo sa dostat do Lucenca a zaroven do Siah. Sice to nie je bohvieco, dochadzat 2-4 km cez hranicu na vlak, ale v porovnani s idiotskym planom postavit pre nikoho prelozku trate 161 na uzemie SR je to hyperinteligentny plan. A este je to cezhranicne, takze na to EU da rada €€€... ale my sme hrdi slotovci, cudzie nechceme a svoje nemame, pardon, svoje si nedame.
Reakcia na: Papyr #28863:
To by si po nich moc chcel, takáto vízia je pre nich moc komplikovaná, nevieš predsa, že teraz majú inú "robotu" a to stavanie Slotových dvojkrížov ako "obrancov vlasti" na slov.-maďarskom pomedzí.. ?
Reakcia na: S499.1023 #28860:
Normalnerozchodna zeleznica Hronska Dubrava - BS bola projektovana este pred bolsevikom.
Reakcia na: Schuhu #28853:
S prepacenim, aky vyznam ma v ere Schengenu a Europskej unie robit prelozku trate Kalonda-Busince z madarskeho uzemia na slovenske (teda vystavba paralelnej trate o 5 km severnejsie?)

Keby radsej dostavali kedysi davno uz existujucu spojku Sahy-Dregelypalank (dlzka 5,5 km), dorobili lavky cez Ipel medzi slovenskymi dedinami a madarskymi zeleznicnymi stanicami (namatkou podla mapy ma napada M.Calomija-Dejtar, Vrbovka-Örhalom, Kovacovce-Hugyag, Trenc-Litke) a spustili osobne vlaky na trati Lucenec-Kalonda-Ipelsky Trnovec-Balazske Darmoty-Dregelypalank-Sahy a dalej alternativne do Zvolena alebo do Sturova, urobili by pre miestnu dopravu omnoho viac...

... ale za hranicou je podla tychto planovacov asi len sire more...
TeBeCe: mám tu síce s oneskorením niečo k zisteniu pôvodu B 732.

1Z2 0639 je na 100% táto:
http://www.dpmdas.cz/Sluzby/Prodej/Vuz_156_prodej.pdf
ten tenký červený pásik pod oknom jej ostal.


Druhý voz -
http://www.dpmdas.cz/Sluzby/Prodej/Vuz_124_prodej.pdf

je tu tiež, len teraz neviem ktorý to je, Kami by mohol vedieť, jemu som ešte v januári písal, že je tu biely voz a na spodku má šedou farbou pozatieranú hrdzu - je to buď 1Z2 0638 alebo 1Z2 0648. Ak má ešte ten mail niekde...
Reakcia na: S499.1023 #28860:
Tak toto som nevedel.. Však mám aj knihu doma o tej úzkorozchodke, tak sa na to skúsim pozrieť.
Reakcia na: Schuhu #28855:
Najväčšia sranda je, že stará úzkorozchodná štiavnická Ančaq mala stanicu omnoho bližšie k centru, pri znormálnorozchodňovaní to boľševik v záujme jednoduchšieho trasovania takto sprznil.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.