Perla a lá Murgaš: "Preto sa pýtam, či linka X1,2,3,7,9 zodpovedá zákonnej definícii. Za ďalšie, smaosprávny kraj nemá kompetenciu povoľovať linky na území mesta, lebo to je výlučná kompetencia obce. Ako ste potom mohli dať licenciu na tieto linky?"
Odpoveď: Decing CCS: "Znenie § 6 ods. 3, § 29b písm. a) a § 30 písm. a) zákona č. 168/1996 o cestnej doprave v znení neskorších predpisov poznáme. Linky, na ktorých sú prevádzkované spoje označované dopravcom "X" zodpovedajú zákonnej definícii prímestskej linky."
Hahahaha...tak toto je sila už. Do neba volajúce. Ako za komanča.
Zdá sa mi to alebo fakt z webky ZVSK (vucbb.sk) zmizli všetky príspevky týkajúce sa liniek X a Hríbika? Žeby si ZVSK začal uvedomovať, že nemôže takto verejne klamať a ukazovať, akí sú sprostí?
Pre menej chapavych by bolo azda vhodnejsie vysvetlenie s prdenim. Slusny clovek si neulavi medzi ludmi ale pojde bokom, kde sice vyluci rovnake mnozstvo plynov, ale nebude to mat ziadne spolocenske nasledky:)
A Cernobyl v celej Europskej unii mame len jeden, vola sa Ignalina a lezi v Litve. Na Slovensku jednoznacne ziadny Cernobyl, teda reaktor RBMK, nemame. Prestan sa vyjadrovat do veci, ktorym prd rozumies.
Jadrova elektraren je vyroba energie spinavym sposobom, hej? No vidim, ze sa do toho vyznas. A aky je cistejsi sposob? Veterne elektrarne, ktore maju hovno vykon a hlukove znecistenie? Vodne elektrarne, vdaka ktorym sa zaleju cele doliny s ich ekosystemami? Ci uholne elekrarne, ktore do ovzdusia okrem spalin uhlia vypustia mimochodom viac radioaktivity, ako jadrova elektraren? Fakt si chytry jak radio.
Keď si ty taký mudrlant, vysvetli nám, ako sa vyrába nafta? (okrem toho, že dobre vieme, čo sa deje, keď sa pri jej využívaní spaľuje)
Navyše pre tých, ktorí sú buď menej chápaví alebo náhodou ešte nemali príležitosť sa stretnúť s touto informáciou (napriek tomu, že na tomto fóre to bolo už opakovane spomínané), tak elektrická trakcia je vo väčších mestách zavádzaná napr. preto, lebo tieto sídelné útvary predstavujú práve miesto výrazne zvýšenej koncentrácie ľudskej činnosti poznamenanej znečisťovaním ovzdušia napr. splodinami zo spaľovacích motorov a preto je vhodnejšie, aby verejná hromadná doprava v prípadoch, kedy je to možné, neprispievala k znečisteniu práve v takto koncentrovanom území a bola práve tu ekologická. Elektrárne sú stavané v zásade mimo husto osídleného územia, kde sú prípadné negatívne vplyvy vyplývajúce z výroby elektrickej energie ľahšie rozptýliteľné. Skrátka ide o princíp načo nosiť ďalšie drevo do hory, kde pod drevom sa rozumejú škodliviny zo spaľovacích motorov a horou spravidla mestská aglomerácia, ak si môžeme život spríjemniť čistejším vzdchom.
kriste pane... autobus jazdí na ropu? Rafinéria koľko berie energií práve z elektrární? Ak chceš porovnávať elektráreň s autobusom, musíš porovnávať aj trolejbus s rafinériou.
aha ivo tazke podla teba su diesel autobusi ekologickejsie.
BTW jador nema ziadne CO2 emisie. A na slovensku nemame ani jeden reaktor takeho tipu akov cernobile. /a to neberem ohlad nato ze cernobil sa roztavil hlupostou rusov./
ivo ty si taky exper ako slon baletka. ?
Tým trolejom až tak nefandite, majú k ekológii ďaleko.!
SR musí do roku 2011 znížiť o 20percent výrobu el. energie t.z.v. špinavým spôsobom. T.j. tepelné a jadrvé elektrárne.takže nápis 0 percent emisii na vozidlách nie je až taká pravda. stačí sa presť do Novák a uvidíte čo je ekológia, a samozrejme Černobiľ ten tu máme tiež.A ešte poznámočka, z poslednej súťaže študentov USA o dopravných prostriedkoch boli vylúčené všetky námety vozidiel poháňaných zo silovej siete.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Odpoveď: Decing CCS: "Znenie § 6 ods. 3, § 29b písm. a) a § 30 písm. a) zákona č. 168/1996 o cestnej doprave v znení neskorších predpisov poznáme. Linky, na ktorých sú prevádzkované spoje označované dopravcom "X" zodpovedajú zákonnej definícii prímestskej linky."
Hahahaha...tak toto je sila už. Do neba volajúce. Ako za komanča.