S lutostou musim oznamit vsetkym priaznivcom SAD Zvolen, ze platnost sucasnej ankety sa predlzuje o dalsi mesiac. Trha mi to srdce, ale inak sa neda. ?
z toho príspevku o žene za volantom bolo krásne vidieť, ako SAD ZV, a.s. ignoruje zákon. L23 neoznačená zo všetkých strán, pred ňou L26 detto... ? ☠ ? ?
No vitaj mohol by si mi skopírovať ten odkaz ??...ktorý som mala napísať ??..nemám najmenšiu chuť hľadať archív no silno pochybujem ,že táto veta je z môjho pera... ? a potešilo by ma teda že ak som to napísala tak prečo...nejaké utržky bez kontextu ma nejako nevzrušujú ❤
Juj skoro som zabudla napísať dôležitú informáciu !! Ešte , že si pripomenul ? SAD BB - autoškola zvažuje rozšíriť kurzy o špeciálnu skupinu pre vodičov SAD ZV MHD BB a to "K" v plnom znení kočiš vzhľadom k návratu do minulosti a k otvoreniu hraníc sa vraj dajú lacno kúpiť v Poľsku koníke a budú nás zvážať na vozoch ej budeže to konkurencia ekologickô a trochu smradu v uliciach ? hlavne bez dotácie len tak z lásky k ľudu ?
Zaujímavé... Inak pojem "substrát" používaja aj jeden z vás, ale taktne si ho prehliadol, však... Autor všetkých je Flying:
"myslim ze to SUBSTRAT zbytocne dopletie"
"Ake? Ja vidim jednu velku vyhodu v neprestupovani. Skrz lenivy SUBSTRAT ktory castokrat nie je ani schopny zistit ako, cim a o kolkej moze pokracovat dalej."
"Nie Kami. Este raz: SUBSTRAT je lenivy."
"Ja zobem jednym prstom a stiham. Nezvysis. Luk spravne napisal ze SUBSTRAT je lenivy a z toho treba vychadzat. A Ty si dakedy pozrel na hodinky ked ta spoj vylozil pred domom? ale ked mas prestupovat ta pozeras na hodinky kazdych 15 sekund. Je tak?"
?
Ty najobjektívnejší z najobjektívnejších... Ale nick Ibibah ti pristal viac... ?
Ja skutočne neviem prísť na to, kde sa berú takíto ľudia, čo nemajú problém jednoducho niekam prísť, sú absolútne neznalí pomerov, ale ihneď začnú mudrovať a poučovať a pritom si častokrát ani nevedie prečítať, čo je tu napísané a nieto to ešte aj pochopiť. Ale žiaľ rovnako nemajú problém následne poučovať a hlavne vytvárať atmosféru, že niečo je skrátka tak, ako to chcú mať oni i keď realita je iná.
Pomenovanie cestujúcich ako "substrát" tu vzniklo už pred mnohými rokmi, keďže tak sa tu bežne k cestujúcim správa - takže to bola tvrdá irónia, čo však podaktorí jedinci skrátka nie sú schopní pochopiť, ale zabudnite na to, že ja vás tu budem učiť čítať, písať a hlavne rozmýšľať (stav rozmýšľať však u mnohých žiaľ nikdy nebude možné dosaihnuť, takže je to márna snaha).
Aby som sa však vrátil napr. k vypichnutému textu "Autor: PIT 11.6.2007 vodič v úseku medzi zastávkami Kynceľová, rázc. a Starohorská, SOU opäť raz ukázal, že cestujúci sú len nejaký substrát a možno ho voziť ako hnoj (i keď traktor jazdí s hnojom ohľaduplnejšie)" >> inteligentný človek pochopí, že nie autor tejto vety sa správa k cestujúcemu ako k "substrátu", ale vodič, na ktorého činnosť sa vlastne autor sťažuje. Lenže ty sa opäť snažíš nájsť senzáciu a pritom len opäť pôsobíš demagogicky a snažíš sa vytvoriť klamlivý pohľad na skutočnosť = Ibibah. Preto skopírujem opäť celý príspevok, z ktorého si účelovo vybral len kúsok >>
Niektoré zo zážitkov s ZVHD:
10.06.2007 - L26/81, vozidlo BB-587AF, vodič 82427 v úseku medzi zastávkami Kynceľová, rázc. a Starohorská, SOU opäť raz ukázal, že cestujúci sú len nejaký substrát a možno ho voziť ako hnoj (i keď traktor jazdí s hnojom ohľaduplnejšie) – vodič v tomto úseku išiel neprimeranou rýchlosťou, ktorú subjektívne hodnotím jednoznačne nad 60 km/h (nad maximálnu povolenú rýchlosť v obci), nehovoriac o tom, že absolútne odignoroval úsek pri vjazde na farmu, kde je umiestnená výstražná značka o nerovnosti vozovky a obmedzení najvyššej povolenej rýchlosti na 40 km/h. Vodič však vôbec ani len neubral z plynu a tak sme aj tento úsek prechádzali výrazne vyššou rýchlosťou. Neprimeranou rýchlosťou vychádzal taktiež úsek od zastávky Starohorská, rázc. smerom hore na Tatranskú ulicu, kde sa opäť rozbehol a na plyne stál až po výjazd na kopec, avšak vzhľadom na dosiahnutú rýchlosť a zotrvačnosť sme neprimerane vysokou rýchlosťou prechádzali i výrazne stiesnenou Tatranskou ulicou, pričom je asi zbytočné každému písať, že v prípade, keby začalo cúvať nejaké auto alebo by náhodou vstúpil do cesty chodec (dieťa) účinok deformačnej sily po náraze by bol evidentný rovnako, ako skutočnosť, že tento nezodpovedný vodič neurobil vôbec nič preto, aby predvídal a prispôsobil rýchlosť jazdy miestnym podmienkam na komunikácii (inak najvyššia povolená rýchlosť tam je 40 km/h). Aby to bolo už dokonalé, tak po odchode zo zastávky Tatranská vozidlo na zvyšnú časť trasy linky išlo s vypnutými transparentmi a teda nemalo linkové označenie. CP L26 na tento zbytočný úsek L26, ktorou dopravca „zakryl“ svoju amatérskosť a neefektívne jazdy do jazdného výkonu akože vo verejnom záujme, žiaľ s odobrením MsÚ, samozrejme na zastávke stále chýba (a to nie ako na jedinej).
Porušené: § 3 ods. 1 a ods. 2 písm. a) a § 15 ods. 1 a ods. 4 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách, § 8 ods. 1 písm. d), g) a ch), § 10 ods. 1 písm. a) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave a § 9 ods. 1 a 5 vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave.
11.06.2007 - L26/31, vozidlo BB-294BD, vodič 82451 obdobne ako jeho prechádzajúci kolega nevie, čo je to prispôsobiť rýchlosť jazdy okolnostiam, ktoré možno predvídať. Dnes sa mu podarilo zbytočne rýchlo rozbiehať pri prejazde svetelnej križovatky pri DK v smere na Nám. slobody (a to sme na tej križovatke pritom stáli dvakrát na červenej a teda sa rozbiehal zo státia). Hneď pri prvom priechode pre chodcov už musel s kĺbovým vozidlom prudko brzdiť (keďže už bol dosť rozbehnutý hlavne aj vzhľadom na to, že na Nám. slobody je v tomto čase extrémne hustá premávka a množstvo chodcov) a aj keď neviem, či bolo dôvodom odbočujúce vozidlo alebo chodec (ostatné vozidlá nevyzerali mať problém so zastavením), viete si predstaviť čo urobila zotrvačnosť. Horšie dopadla staršia pani sediaca na prvom sedadle pri prvých dverách pri vodičovi, ktorú to vymrštilo až k pádu do priestoru schodov (ostatným cestujúcim sa nič nestalo, aj prítomný kočík bol dobre postavený). Vozidlo potom chvíľu stálo, potom zašlo trocha ďalej na úroveň odbočky na parkovisko pred DK. Tej staršej pani medzitým pomohli zo schodov a sedela na podlahe pri vodičovi minimálne s rozbitým nosom, keďže jej tiekla krv. Vodič bez vydania akýchkoľvek informácií a pokynov ostatným cestujúcim otvoril dvere (väčšina cestujúcich vystúpila) a potom volal pravdepodobne pre istotu zdravotnú pomoc – aspoň tak predpokladám, keďže bolo vidieť, že telefonoval. Potom som radšej vystúpil, keďže bolo evidentné, že v ceste sa tak skoro pokračovať nebude a z ľudského hľadiska do určitej miery chápem aj vodiča, že nepodal informácie ostatným, čo sa ide diať i keď informovať cestujúcich o preprave má. Do cieľa cesty som prišiel pešo a neskôr, ako keby som išiel nasledujúcim spojom L6 (skúšať náhradnú prepravu na inej linke tohto dopravcu pre dokončenie mojej cesty som už nemal čas). Ja sa pýtam, kedy si vodiči uvedomia, že jazdia v mestskom prostredí v intenzívnom dopravnom prúde a sú zodpovední za zdravie a život svojich klientov?
Porušené: § 3 ods. 1 a ods. 2 písm. a) a § 15 ods. 1 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 315/1996 Z. z. o premávke na pozemných komunikáciách, § 8 ods. 1 písm. d) a k), § 10 ods. 1 písm. a) a c) zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave.
Na záver len toľko:
Ach pisateľ pod nickom "Sbustrat", teba možno len poľutovať, pretože za viac mi žiaľ už ani náhodou nestojíš rovnako ani tieto tvoje "duchaplnosti". Ale je dobré, že ich píšeš, aspoň si každý vie vytvoriť názor, čo si zač.
Fakt zaujímavé čítanie... Zase ďalší v poradí (alebo stále ten istý len s iným nickom?), čo sa snaží odvracať pozornosť od hlavného problému a porušovania zákonov? Tak rýchlo treba nájsť niečo iné... Keď už nič, tak aj toto postačí. Jáááj, zabudol som, história, kde by sa nadávalo na BBDS došla (Ibibah skončil s výcucom niekde v polovici decembra) a už by sa našla kritika na intergalaktickú... Tak už si sa vyžaloval, dúfam, že sa ti uľavilo. Tvoje hlboké filozofické myšlienky ma takmer dojali. Nehovoriac o čítaní medzi riadkami. Neviem, čo je to za najnovšia stratégia, počkám si na pokračovanie. ?
No ja si viem dost dobre predtavit preco ibibah-ovi zrusili pristup na forum. osobne by ma admin prekvapil keby to nebol urobil. Ak ti to nedolso tak to bude koli tej sustavnej citacii prispevkov z pred 2 rokov.
Ono taketo pocinanie na fore ma aj nazov a to fludovanie fora. A faktom je ze na vatsine forach to netrpia.
Ak mi neveris tak skus na dakom inom fore vyberat stare prispevky a citovat ich a to sustavne. uvidime ako dlho si tam udrzis registraciu. Som si isti ze pov elmi kratkom case vyfasujes ukazkovi banan. ?
Pozdravujem všetkých nezávislých závislých z tohoto fóra. Opat sa podaril jeden pekny dokaz o vasej nezavislosti: Ibibah-ovi zrusit prístup na toto forum. Aj to je v poriadku, nato má vlastnik aj jeho admin narok resp. pravo – ale slusne by bolo oznamit to aj s dovodmi. Pristup XY bol zruseny z dovodu: ???? Takto si kazdy moze myslet svoje. Ja si teda myslim, ze niekomu strasne vadilo nastavenie zrkadla – teda pripomenutie vlastnych vyrokov a nazorov na mhd v BB este nedavno. Pricom dnes sa nam hodi zase to obhajovat.
Tak mili experti a „nezavisli“ odbornici, pozrite sa do toho zrkadla aj dnes: aky je vas uprimny zaujem o riesenie bystrickych problemov a co si o cestujucej verejnosti vlastne myslite.
Tým, ktorí tu vystupuju ako experti a odborníci na mhd chýba najma úprimný záujem o riešenie situácie, vypočutie a akceptovanie názorov druhého. Denne aj na tomto fóre sledujeme dehonestovanie ľudí s iným názorom, nadraďovanie záujmov neukojených jednotlivcov pred mlčiacou väčšinou, nedostatok sebareflexie a pokory pred tými, pre ktorých má zložitý systém MHD slúžiť - pre svojich klientov. Toto sa prejavuje nielen na postojoch a vyjadreniach k názorom iných, ale zreteľná je aj arogancia a povýšenectvo voči obyvateľstvu, voči cestujúcim, voči občanom. Táto kategória je (keď na ňu príde reč) nazývaná jednoducho substrátom:
Autor: wizard112 4.12.2007 Substrát v BB je však tak zdeformovaný súčasným stavom v MHD (linkovým vedením, tarifou), že on ten prestup naozaj odmieta,
Autor: Patriot 24.10.2007 aspon by sa vyskusal stav v normalnej prevadzke, tiez prve dni by mohli byt zadarmo aby sa nahrnul substrát.
Autor: Habibi 17.10.2007 však keď vrátia mestu busy s čím, že s čím budú prevážať substrát BB ??
Autor: mirkobb 14.10.2007:, ale v BB zije aj "postarsi" substrat a ten si hned "v mysli vybavi" cim sa chodilo domov ked pozatvarali Kasino, Narodny dom, Hungariu, Hron, LUX, 6-tku, atd..
Autor: S499.1023 14.10.2007 : Ja neviem ... čo Ťa vedie k tomu, aby si ma pokladal za radový substrát a oblboval ma nejakými PR kecmi.
Autor: maciatko 13.6.2007 : Tvoj názor je podľa mňa dosť nereálny, bežný substrát neskúma, kde je skutočná pravda.
Autor: PIT 11.6.2007 vodič v úseku medzi zastávkami Kynceľová, rázc. a Starohorská, SOU opäť raz ukázal, že cestujúci sú len nejaký substrát a možno ho voziť ako hnoj (i keď traktor jazdí s hnojom ohľaduplnejšie)
Autor: LUK 4.2.2007 výšku cestovného ovplyvňuje výška dotácie (kde žiadnu nedáš, tam si to zacvaká substrát)
Autor: LUK 22.1.2007 Spájať 24+22 zásadne nie práve preto, že substrát je sprostý a nastalo by, čo píšeš aj ty... A ešte by sa aj sťažovali, ako dlho to tam ide...
Autor: LUK 11.1.2007 A oplatí sa vôbec substrátu kúriť? Keď nezakúrite, tak sa sťažujú, že je zima. Keď zakúrite, tak si otvárajú okná...
Autor: irizar 30.4.2006 A teraz si predstav, že sa SAD ZV a BBDS nejakým zázrakom dohodnú a začnú znovu premávať trolejbusy. Ako sa asi zachová substrát, ktorý o ekológií a dlhodobom rozvoji MHD nevie ani ťuk a/alebo je mu to ukradnuté? Nakoniec to dopadne tak, že nejaký debil začne petíciu za zachovanie autobusov...
Autor: JJ 17.2.2006 : ja hovorím len o tej ich súťaži medzi bb-čanmi. V SAD ZV vedia ako pracovať so substrátom.
Autor: PepinoBB 9.2.2006
vodičom nezaškodí trochu osobnejší prístup k cestujúcim, aby nepodľahli dojmu, že vozia "substrát" ( ako sa tu označujú cestujúci "odborníkmi" na MHD )
Autor: Miro 17.1.2006 Ja by som to povedal takto: substrátu je úplne jedno, či tá krabica, v ktorej sa vezie, má hore tykadlá, alebo nie. A ekológia? Čo je to? Ak sa vrátia trolejbusy na linky a bude potrebné mať zvlášť čipovú kartu na TB a zvlášť na AB, tak si môžeš byť istý, že sympatizantov TD za to substrát chváliť nebude! Budú to ekoteroristi, ktorí zavinili, že sa cestuje komplikovanejšie
Re #10214 Juraj: skutocne vahove cidlo nesplni tu funkciu, ze by odhadlo, kde kolko ludi nastupuje? V centre samozrejme dochadza aj k tomu, ze 800 kg substratu vystupi a 800 kg nastupi. Ale na okrajovych zastavkach v smere k centru zvacsa pristupuju a v smere od centra zvacsa vystupuju, cize tam to vahove cidlo by dokazalo ukazat prstom: Aha, na tejto zastavke nam nastupuje do busu pravidelne 100 kg, ale na tamtej pravidelne tona.
Autor: LUK 29.11.2004 : Máme sóla a nevieme, čo s nimi, tak ich skúšame raz tam, raz inde, veď čo, substrát to vydrží!?! A keď nie, tak sa nemal pchať do našich krásnych trolejbusíkov!
Autor: Papyr 10.5.2004 Nadalej budeme nutit substrat dvakrat prestupovat, dvakrat cakat a trikrat platit, pretoze to tak bolo furt, co si to dovoluju, chciet nieco viac?
Autor: S499.1023 19.2.2004 Nebudeme si predsa do našich vlakov lákať nejaký substrát. Ešte by začali jazdiť a čo my potom s tým?
Je vám zle z prečítaného? No dobrý pocit to nie je. Neúnosná miera bezcitnosti, nadutosti a bezohľadnosti boli tými pohnútkami, pre ktoré som vstúpil do tohoto fóra a preto som si zvolil tú formu nastavenia zrkadla. Myslím si, že zdravý človek má byť schopný sebareflexie. Nazývať cestujúcu verejnosť substrátom – to sa ma mimoriadne dotklo. Budem rád, ak toto slovo sa tu uz v uvedenych suvislostiach neobjaví. Ibibah odchádza tam, odkiaľ prišiel – medzi substrát. A bude Substrát.
Ach Flying, teba možno len poľutovať, pretože za viac mi žiaľ už ani náhodou nestojíš rovnako ani tieto tvoje "duchaplnosti". Ale je dobré, že ich píšeš, aspoň si každý vie vytvoriť názor, čo za hrôzu znamená skratka SAD ZV.
Pozn. DPMBB má rovnaké cestovné pre dôchodcov už od 11/2006, kedy začal prevádzkovať dopravu na minibusových linkách.
Cestujúci sa bude zadarmo prepravovať obrazne povedané aj "rebrinákom" a "X-linkou" by nešiel potom nikto. Čo sú to za ľudia, čo platia celé cestovné DPMBB a nejdú vesmírnymi loďami "X"?
Aký odborník. Rád by som vedieť, ako si dospel k takému číslu. Môžem ťa poprosiť vyčísliť o koľko prichádza mesto prevádzkou x-liniek? Keď ti už tak záleží na každej korunke. Prečo potom VUCBB nekritizuješ za to, že zbytočne vyhadzuje peniaze na prímestské linky, čo jazdia v súbehu zo železnicou. To nie je len tých 68tisíc. Ale určite to bude viac. To ti nevadí že štát a VUC dávajú 2x na tú istú dopravu??
Re #27672 810zssk: Presne to som písal tu #27666.
Inak pekný nik. (Nik zo železníc ma vždy poteší) Ja by som sa mal potom asi volať 812 035 ZSSK
Re #27673 Habibi: Lepšie by som to ani ja nenapísal.
A ty si kde bol doteraz hááááááááá??? Tu už bolo podnetov pre prokurátora od decembra 2005 ja jááááááj..fuj či sme sa ťa zľakli ? ? ? a keď prestali jazdiť trolejbusy kúpené za naše prachy a SADBB len tak z dlhej chvíle platila elektriku do drótov, aby neskončili v zberných surovinách si ešte len lúskal paragrafy a či čo Ivko ?? ..dobré ráno stará mama to bol teda riadny výkrik do tmy ?
Po prve, opakujem, DPMBB NIE JE povinny nic prenajimat. To je ako keby si sa stazoval ze mesto neprenajima chodniky, vsak na tom moze zarobit! Zazaluj ho! Po druhe, nemoze prenajat nieco co si nikto prenajat nechce Zial, nefunguje to tak ze prides do SAD ZV, dovezies im busy a povies: "na berte si, mi to potrebujeme niekomu prenajmut".. vidis to moc jednoducho.
Bolo by fajn z historie vytiahnúť kto z pánov poslancov vybral za dopravcu Balkán ? no, že prečo sa len šušká, ale zase niet toho šprochu na ktorom nie je pravdy trochu ?
ja by som vedel preco si ich sad zv o5 neprenajalo. kedze z 35 busov nepreslo cez STK 20ks (ak sa nemylim) tak naco by si prenajimali aj na dalsie obdobie rozbite busy. ale podla mna im je to aj tak prd platne lebo ak je DPM seriozne tak by im to malo dat k nahrade, lebo ak sa nemylim tak sad zv ich mal vratit v pojazdnom stave ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk