Odfotene vcera na namesti slobody. Podobna situacia sa opakovala aj na inych linkach a v inom case.
Inak by ma zaujimalo ci su nejake prve statistiky, ze kolko ludi vyuziva Maxi jazdy (resp. ci uz nejaky su) a ci citit pokles cestujucich po zavedeni maXi pliev.
V Brezne pribudola v mhd jedna b732 s cislom ZV-072BB ( v typickom zv natere , povodom asi z BB ) , a tusim ze do BB namiesto nej poslu Breznansku C744
No zase nezvelicuj. Vyradit sa samozrejme nemusia. V servise sa odsrtania zistene zavady, vozidla oaptovne prejdu cez STK kde im kludne moze byt udelena sposovilost prevadzky na cestnych komunikaciach.
V CZ. Pretože zmenou majiteľa je povinnosť zmeniť aj e.č., pokiaľ sa mení okres. A v tomto prípade teda nemôže ísť o nákup, ale o nájom vozidiel.
A taktiež dám asi preveriť, či majú všetky vozidlá okrem platnej STK aj certifikát originality, a či spĺňajú podmienky na prevádzku /minukle som zažil s lepším busom, že v jazde nemohol pokračovať kvoli zlým brzdám/.
Pre zmenu niečo na ekologicku nôtu. V nemeckych mestach zacali tiez regulovat a obmedzovat pristup do centra svojich miest a to formou nutneho zakupenia plakety(znamky) za vstup do zony, kto tak nechce učinit, zostava mu použit zachytne parkovisko a dalej pokračovat trebars MHD. Viac o tom pre pripad mesta Berlin tu: http://www.berlin.de/sen/umwelt/luftqualitaet/de/luftreinhalteplan/umweltzone_fahrzeug_plakette.shtml
Všeobecne o podmienkach aj v inych mestach v češtine pre tych, co by ich to pripadne mohlo viac zaujimat tu: http://www.usmd.cz/plaketa_final.php
Takže v normalnych oblastiach Europy si chrania životne prostredie vo svojich mestach aj takymto spôsobom, len u nas akosi paradoxne trpime neekologicke vozidla subezne jazdiace s ekologickymi, pričom nas takyto postoj diskvalifikuje z priestoru normalnej Europy a zaraduje viac na Balkan (pričom sa neda nsepomenut, že už aj Bulharsko a Rumunsko su sučastou vyspelej Europy), nuž ale v BB "je to proste tak", pričom by nemuselo, lebo občania tohto mesta nie su o nič sprostejší ako ostatní, takže v konečnom dôsledku si ani nezaslužia byt diskriminovani!
A do tretice sa pridám aj ja. Presne rovnaký scenár dnes ráno na vozidle ZH-902AM linka X3. Jediné označenie bol zdrap papiera hodený za predným sklom a tam rukou napísané "3", keby aspoň "X3". Ale keďže sa jedná o X-linku, tak ma to netrápi.
Keď som si prečítal situáciu za posledné dva dni vo vašom meste, tak som v nemilom úžase. Hlavneže ľudia nemajú v obľube SAD Zvolen, veselo ňou cestujú len preto že sú lacnejší. Byť Bystričanom tak by som už len pre toto "svinstvo" do ich autobusu nenastúpil. Ľudia asi nechápu, že tak zlikvidujú svoj podnik za ktorý tak dlho bojovali a keď sa po takom dlhom čase obnovil, veselo jazdia SADZV. K čomu boli tie podpisy za záchranu trolejbusov? Načo ste sa podpísali za to aby vyšli trolejbusy do ulíc, ked nimi zrazu nechcete cestovať?
Uľaví sa ti , keď ti prezradím, že mechanikov a vrchárov živí SAD BB ? si myslíš, že tie trolejbusy bratislavské sa chodia len tak prevetrať do BB ?? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
xdeimosx