Btw. mimoriadne úspešne na mňa pôsobí slogan z hlaven stránky SAD Zvolen:
"Nový cestovný poriadok obsahuje na základe verejnej diskusie a ako výsledok jednaní s MsÚ Banská Bystrica:
- vedenie Linky č.2 cez TESCO na žel.stanicu - Linka č.2
- znovoobnovenie Linky č.6 z Fončordy na žel.stanicu - Linka č.6"
Koniec citátu, odkaz nikde /veď ani byť nemôže/. To tiež svedčí o zavádzaní cestujúcej verejnosti. Hasta la vista, traktorista!
"Nový cestovný poriadok obsahuje na základe verejnej diskusie a ako výsledok jednaní s MsÚ Banská Bystrica:
- vedenie Linky č.2 cez TESCO na žel.stanicu - Linka č.2
- znovoobnovenie Linky č.6 z Fončordy na žel.stanicu - Linka č.6"
Koniec citátu, odkaz nikde /veď ani byť nemôže/. To tiež svedčí o zavádzaní cestujúcej verejnosti. Hasta la vista, traktorista!
Petik
Suhlasim s uz vyslovenym nazorom, ze nie je prostriedkom zhustenie intervalu na "vymetacich" linkach. Ked SADZV nedokazala za 2 roky posilnit dopravu do Sasovej, je nutne, aby to spravil DP. Co tak vyuzit tie 2 nizkopodlazaky napriklad na linku Sasova-nabrezie-Podlavice (niekdajsia L31), alebo Sasova-nabrezie-Stupy?