Reakcia na: Bystrican. #26933:
presne. V každom prípade podaj reklamáciu a sťažnosť pre postup revízora. Má chodiť s takou čítačkou a zistiť, či si kúpil lístok. Jeho nevydanie je totiž porušenie povinnosti na strane prepravcu. Môžeš sa obrátiť aj na SOI, ak to pri reklamácii nebudú akceptovať, lebo revízor nekontroluje len samotné lístky, ale aj karty.PS: dúfam, že si už predtým bral lístok pre 2 ľudí, lebo ak prvýkraát priložíš kartu, dostaneš jeden lístok, a k druhému lístku musíš doplnkovo "ťuknúť" na displeji ďalšie lístky, lebo inak ich nevydá a odpočíta teda len prvých 6,-Sk.
Peli
Ja mam taku jednu otazku a dufam ze mi tu niekto z vas poradi alebo pomoze. Vcera som siel domov autobusom tym poslednym ( Banska Bystrica , č linky 98) a kupoval som z karty (ISIC) dva listky. Prvy som dla mojej frajerke a druhy som si chcel prikupit ale proste neslo to , skusal som to 2 krat ,nic. Tak som pockal kym i kupia dalsi ludia listky a skusil som kartu prilozit znova ( na karte mam kredit) a nic nedalo mi listok. Ale potom som si vsimol ze na displeji bolo zobrazene ze mi listok predalo pretoze odpocital 6 SK.
Prisli revizori a dali mi pokutu napriek tomu ze som sa im to snazil pekne narovinu slusne vysvetlit nebrali moje tvrdenia do uvahy.
Da sa stym nieco robit? Da sa urobit vypis z karty ze kedy bol kupovany posledny listok alebo nieco take?
Velmi by ste mi pomohli keby mi niekto odva poradil.
Dakujem Peto