Dnes bola strasna sranda, ked som isiel peso do Europy. Najprv som videl mlady par, ktory sa bal prejst cez cestu, aby ich nezrazila "elektricka" (trolejbus, ktory isiel ledva 30kou). Potom na zastavke Stadlerove nabrezie som pocul rozhovor mladikov, kde jeden z nich hovoril svoj mokry sen.
Citujem:
"Vidite ten trolejbus, vcera som videl ako z tych jeho tykadiel slahali velke iskry a tie zapalili vsetko v ich okoli. Normalne museli prist aj hasici, ktori to mali problem uhasit."
Dalej som uz nepocul, lebo som sa isiel pocurat od smiechu
vsak su nove, v BB nejazdia este ani mesiac.
Je to sucast "Ibibahovej" vojny. SAD ZV predsa nebude financovat prevadzku trolejbusov (cez najom autobusov). A naco aj, cestujuci sa radsej prevezu "nedotovanou" linkou.
ale v Obchdonom registri je stále jediným a výlučným spoločníkom Ing. Ivan Kupčok, a teda akékoľvek "kúpenie" spoločnosti zatiaľ oficiálne nie je.
Po druhé, zaujímalo by ma, čo je to "kúpenie firmy". Zlúčenie, splynutie, alebo len zmena na pozícii spoločníka? "kúpenie" ako také totiž možné nie je, jedine predaj obchodného podielu. Ale v akom rozsahu?
Kto má nejaké info, nech dá. Inak si počkáme asi na zmeny v registri /ak je to pravda/. ?
Re #26811 poslanec.sk: vypocul som si to uz vcera. Boli tam sice perlicky, ale myslim ze to vyznievalo v prospech DP ako doleziteho dopravcu. Ja som optimista.
niet čo dodať...pasivita jak mesta, tak DPM už trvápridlho. Stať sa to v opačnom garde sad zv, už dávno by sa konalo vo veci, ale takto je to ako decko ktorému niekto zobral hračku...tak ok. vivat la comanch! ?
Čo na to povedaľ... Nech sa pán primátor nehnevá, ale uvedomuje si on, čo povedal? Nepriamo tým podporuje ilegálnu činnosť SAD ZV, ktorých linky vykrádajú ľudí z trolejbusov. Tak to je už trochu prisilná káva. ?
Pán primátor, je síce pekné, že občania mestských častí Radvaň a Fončorda si môžu vybrať podľa druhu trakcie, dopravcu či ceny cestovného lístka, ale čo taká Sásová a Podlavice? My si tu nemôžeme vyberať a ten dopravca, čo na NEDOTOVANÝCH linkách chodí za podstatne nižšie cestovné, tak u nás, na mestom DOTOVANÝCH chodí drahšie? Opakujem, jedná sa o toho istého dopravcu! Vám je to fakt jedno? A naviac, Sásová a Podlavice sa musia tlačiť v starých a navyše kapacitne nepostačujúcich vozidlách, nakoľko dopravca SAD ZV si nevie zabezpečiť dostatok kĺbových vozidiel, nehovoriac o tom, že sľuboval nové! To, prečo odmietate časové lístsky mi začína byť pomaly jasné... Že by ste sa báli odlivu cestujúcich z x-liniek? ?
Keby v SAD ZV boli normalny ludia , tak by miesto tvorenia x-linky posilnili tie spoje, ktore tam už sú ako napr. miesto x3 by posilnili 32 a miesto x2 by bola posilnená 21 a 22 a tak by zaistili i lepšie intervali pre Sasovu a Podlavice . Tak už je hádam dost tu obhajovat SAD ZV a ich Balkanské spravanie no ,už by si myslím mali aj premenovať ulicu z Balkánu na dačo iné napr na Somálsku lebo i štáty na Balkáne maju lepšiu dopravu ako my ?
Situácia na ŽST začína byť neunosná, trolejbusy majú problémy z dôvodu státia autobusov SAD ZV, vzniká množstvo kolíznych situácií, či úplné zablokovanie premávky. Preto by bolo vhodné, aby sa touto situáciou začali kompetentní zaoberať! Načo máme mestskú políciu? Dúfam, že sa niečo ohľadom tohto podnikne... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Je to sucast "Ibibahovej" vojny. SAD ZV predsa nebude financovat prevadzku trolejbusov (cez najom autobusov). A naco aj, cestujuci sa radsej prevezu "nedotovanou" linkou.