Reakcia na: brefos #24565:
Napíšem ti z pohľadu železničiara. Ja som sa nestretol na železnici s tým, aby si robil ktokoľvek čo chcel. A k tomu ešte náskok viac ako minútu. By si videl čo sa deje pri prejdení návestidla s návesťou stoj a prejdení zastávky. Si zober. Keby si si mal zaplatiť preskúšanie z predpisov a psychotesty tak to je takmer celá výplata. Ja som zatiaľ toto chvalabohu nemusel absolvovať. Toto mi rozprávali straší rušňovodiči. Keby musel toto absolvovať každý vodič tak by si to rozmyslel. Taktiež každý štvrťrok je povinná škola (môže sa vynechať len raz, inak stráca odbornú spôsobilosť). A taktiež, aby toho nebolo málo. raz za tri roky si zobrať predpis a poďme na preskúšanie. Stačí? A potom prečo je toľko problémov v autobusovej doprave.
JJ
Z pohladu DPMBB pretrvava stale ten isty problem - schvalovacia procedura ohladom zastavok DPMBB na MsU. Jedna komisia zasadla koncom jula, druha, ktorej som bol clenom aj ja zasadla pred tyzdnom a pol. Jednoducho stale dochadza k problemom, nakolko stavebny urad MsU nedokaze pripustit, ze preferencia MHD je nad zaujmy IAD. Dokonca, isty cas to vyzeralo tak, ze ak bude chciet DPMBB prevadzkovat citybusy, zmeni sa na staebnu firmu a zacne stavat zastavky po celom meste, co je uplne chore. Argument podobne tomu, ze niekde nemoze zastavit autobus pretoze auta za nim by dokonca museli aj chvilu pockat bol vtedy na programe dna.
Preto, z pohladu DPMBB je to teraz dost narocna situacia, nakolko stavebny urad chce zastavky rusit alebo menit ich polohu, vyslovene nekoncepcne bez ziskania zakladnej vedomosti o obsluhe daneho uzemia dotycnou zastavkou. Preto hovorim, ze DPMBB porusuje zakon a nijako sa nezbavuje zodpovednosti za to, pretoze ho tato situacia neospravedlnuje.
Ale urcite to uz doriesime, tak aby to bolo na prospech cestujucej verejnosti.
5 minutove meskanie samozrejme nie je pripustne, ale ak vzniklo, tak urcite nie len tak, lebo si vodic povedal ... a razantne sa ohradzujem proti tvrdeniu, ze vodici jazdia ako, kedy chcu a podobne hlupe detinske klamstva v tejto casti tvojho prispevku.