Reakcia na: Flying #23533:
Ty tú L26 obhajuješ, ako keby to bola linka, ktorá je najlepšia na svete... A ak je bus v poobednej špičke "nijak zvlast naplneny", tak neviem o čom sa chceme baviť... Re #23534 Flying: "Ako chces vyriesit inak to kruzenie po Tatranskej??" No prezradím ti jednmo úžasné riešenie... Na Tatranskej konečná nebude a bude to polookružná linka s konečnou niekde inde, napr. ŽST.
"Kde chces ukoncit linku 3 ak nie pri Kremaci alebo pri Vozovni??" Predsa bude chodiť po vozovňu... Neviem, čo riešiš.
Re #23537 Flying: A čo spája L24? Nie náhodou Sásovú a Fončordu? ? L90? Hádaj... Radvaň a Sásovú. A tieto linky sa nezmenia (nejako radikálne) ani s príchodom trolejbusov... Dokonca sa možno prevádzkova doba rozšíri, ale to vie DPM BB, do toho sa pliesť nejdem. A spojenie Radvane a Fončordy sa príchodom trolejbusov zlepší.
draxter
Podľa mňa je 26 tiež blbá, lebo poznám veľa ľudí z tuslkej, čo kvoli času idú radšej 3 min na okružnú a cestujú 24 na sásovú.
Ale priame spojenie medzi 3 najväčšími sídliskami by podľa mňa malo ostať. BB zase nie je Praha, a nemá nosné linky s hustým intervalom /presne - čakanie 30 min v BB predstavuje čakanie na "nosné" linky, žiaľ/.
Treba pozmeniť 26, ja navrhujem takto:
L6 - súčasná trasa - 20/60/60
L26 - trasa bývalej 26 so zakončením na stanici - 20/30/30
L27 - Tatranská - Rudohorská - Pieninská - Stará nemocnica - NSL - nábrežie - úsvit - kyjevské - Tulská - 30/30/30
A čo sa týka 21/22, treba to takisto upraviť:
L22 by som nechal po TESCO v súčasnej podobe, v špičke cez Zvolenskú.
Inak to krúženie na tatranskej je bezprecedentný unikát, L3 do krematória max. raz za hodinu. To len na margo dlhých liniek
L21 na striedačku - zar do Rakytoviec, potom cez Zvolenskú