Skus tu istu adresu(domena zostava ta ista a aj narodne prostredie), len pred @ daj "malpensa". ? To v pripade, ze mi chces nieco poslat, inak Ti ihned teraz volam. ?
heh tak som si precital tie clanky v tyzdenniku sme a celkom ma to pobavilo. Co ma este vies pobavilo tak tie clanky z novin este pred xvilou boli pristupnu no o 2 min. neskor boli suspended Ktoze v tom ma prsty? No ale k poente. v clanku sa pisalo ze po kustaku prechadza zhruba 55tis aut/den a po severnom obchvate takmer 43tis aut/den co po scitani "najlepsou a najmodernejsou" SADkou v europe znamena vyse 100 tis. aut len po tychto dvoch cestach. No nech akokolvek ratam 100 tis. to vobec nie je. Myslim ze kazda ZS privita vedenie skoly sadky o5 v skolskych laviciach ?
Mna zase udivuje ze mesto Banska Bystrica a hlavne primator mesta vobec nereaguju na vyjadrenia SAD ZV. ved to co uz robia, je zasahovanie do kompetencii pravomoci miest a obci.
Trolejbusy uz su spiatky,
Adrian si bali svestky.
Bali, bali, pakuje sa,
radujme sa, veselme sa.
Adrian uz z vlaku mava,
vsetkym nam uz zbohom dava.
Ahoj, ahoj, bystricania,
osklbani bystricania.
Prečítala som si s "radosťou" vymývacie články o MHD v BB a znova sa pýtam toho uja čo tým sleduje?? /nebudem menovať, lebo som zhnusená/ Obyčajný človek, keď prečíta , že SAD ZV MHD BB ušetrila MESTU BB !!!!!!!!!!!!!! takmer 50 mil.Sk tak musí toho spasiteľa milovať!! Mňa už ozaj už svrbí dlaň ? Konečne som sa dozvedela prečo tu vlastne obsmrda tá spoločnosť, lebo čaká, že mesto jej zaplatí 158 milionov a k tomu dostane metál zapichnutý rovno do čela za budovanie svetlej budúcnosti a čo nevidieť bude cestovné 50 halierov /60 už nemôže ako je známe../ AKÉ ušetrené peniaze MESTU ??? Dajte mu už konečne niekto informácie , alebo mu zalepte ústa ? Pomooooooooooooooooooooc !!!!!!!!!!
TROLEJBUSY ZAČALI JAZDIŤ NA VŠETKÝCH LINKÁCH V BB 16.6.1990
Nasledujúci článok vyšiel v denníku Smer dňa 8.6.1990:
--------
"DOČKALI SME SA"
Stavba a zariadenia trolejbusovej dráhy skolaudované - zostáva odstrániť menšie technické nedostatky - k dispozícií je 32 trolejbusov - na piatich linkách bude v čase dopravnej špičky premávať súčasne 21 vozidiel - okrem kritérií bezpečnosti, plynulosti, hospodárnosti a spoľahlivosti spĺňa trolejbusová doprava dôležitú podmienku - je ekologicky "nezávadná"
Banská Bystrica - Minulý týždeň sme vás informovali o rozhodnutí opätovne preveriť technickú zabezpečenosť trolejbusovej mestskej dráhy. Včera sa kolaudačná komisia (t.j. 7.6.1990, moja poznámka) zišla znovu. Keďže situácia sa v priebehu týždňa zlepšila, rozhodlo sa, že zmena celého systému mestskej hromadnej dopravy vojde do platnosti o polnoci z 15. na 16. júna 1990. V tom čase začnú premávať aj trolejbusy. Prečo až v sobotu? Všetci zainteresovaní vyšli obyvateľom v ústrety. Celý budúci týždeň budeme mať možnosť dokonale sa oboznámiť s novým dopravným systémom. V pondelok 18.júna by sme teda cestou do zamestnania či školy nemali "zablúdiť".
--------
Teoreticky si ju robiť nemusí, ale stokrát opakovaná lož konkurenta sa stáva pravdou. Tvoj názor je podľa mňa dosť nereálny, bežný substrát neskúma, kde je skutočná pravda. Prijíma len množstvo informácií z okolia.
Ale ak dať niečo do novín, tak vyjadrenia odborníkov - čiže autoritatívne články (bez tých primitívnych Adriankových čechizmov - adrenalín mi len tak poskakoval - Adrian, tvoja učiteľka slovenčiny musela zamdlievať, ty štylista! A téma a réma ti tiež nič nehovoria, však?) a ak porovnávať, tak s konkrétnymi faktami. Ten nápad s informáciami v brožúre + CP sa mi tiež páči. Bol by to ústretový krok k cestujúcemu, samozrejme s nevtieravými informáciami o histórii a trebárs aj s informáciami založenými na faktoch o tom, prečo robia dobre, keď si vybrali takýto druh dopravy... Myslím si, že by to malo podstatne lepšiu úroveň, ako Adrianove pretláčanie sa kdekade. Panebože, už sa bojím otvoriť doma chladničku, že mi odtiaľ vyskočí.... ?
Ja by som navrhovala súťaž ? kto nájde BB plyňák vyhral !! ? , žeby ho strelili plyno-fikátorom ? ..z toho nič nerobenia bude hádam aj zachovalý a aj plynuschopný ?
Uvidime, kto bude zdrzovat, ci trolejbusy do ktorych sa bude nastupovat vsetkymi dvermi a tym padom dôjde k rychlej vymene cestujucich a teda aj kratkej dobe pobytu vozidla na zastavke, alebo autobusy s nastupovanim iba dvoma dverami..? ? To, ci sa na samotnu zastavku zmesti len urcity pocet trebars klbovych vozidiel je snad jedno v obidvoch pripadoch(T-busy alebo autobusy), je to dane stavebnou dlzkou samotnej zastavky, nie?? Alebosa mylim? ?
tak diaľkový plyňák som videl iba jeden... a vieme, ako skončil... pri plote...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mimi