Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takže definitívne potvrdené:

TROLEJBUSY ZAČALI JAZDIŤ NA VŠETKÝCH LINKÁCH V BB 16.6.1990

Nasledujúci článok vyšiel v denníku Smer dňa 8.6.1990:
--------
"DOČKALI SME SA"

Stavba a zariadenia trolejbusovej dráhy skolaudované - zostáva odstrániť menšie technické nedostatky - k dispozícií je 32 trolejbusov - na piatich linkách bude v čase dopravnej špičky premávať súčasne 21 vozidiel - okrem kritérií bezpečnosti, plynulosti, hospodárnosti a spoľahlivosti spĺňa trolejbusová doprava dôležitú podmienku - je ekologicky "nezávadná"

Banská Bystrica - Minulý týždeň sme vás informovali o rozhodnutí opätovne preveriť technickú zabezpečenosť trolejbusovej mestskej dráhy. Včera sa kolaudačná komisia (t.j. 7.6.1990, moja poznámka) zišla znovu. Keďže situácia sa v priebehu týždňa zlepšila, rozhodlo sa, že zmena celého systému mestskej hromadnej dopravy vojde do platnosti o polnoci z 15. na 16. júna 1990. V tom čase začnú premávať aj trolejbusy. Prečo až v sobotu? Všetci zainteresovaní vyšli obyvateľom v ústrety. Celý budúci týždeň budeme mať možnosť dokonale sa oboznámiť s novým dopravným systémom. V pondelok 18.júna by sme teda cestou do zamestnania či školy nemali "zablúdiť".
--------
Reakcia na: wizard112 #22339:
Teoreticky si ju robiť nemusí, ale stokrát opakovaná lož konkurenta sa stáva pravdou. Tvoj názor je podľa mňa dosť nereálny, bežný substrát neskúma, kde je skutočná pravda. Prijíma len množstvo informácií z okolia.
Ale ak dať niečo do novín, tak vyjadrenia odborníkov - čiže autoritatívne články (bez tých primitívnych Adriankových čechizmov - adrenalín mi len tak poskakoval - Adrian, tvoja učiteľka slovenčiny musela zamdlievať, ty štylista! A téma a réma ti tiež nič nehovoria, však?) a ak porovnávať, tak s konkrétnymi faktami. Ten nápad s informáciami v brožúre + CP sa mi tiež páči. Bol by to ústretový krok k cestujúcemu, samozrejme s nevtieravými informáciami o histórii a trebárs aj s informáciami založenými na faktoch o tom, prečo robia dobre, keď si vybrali takýto druh dopravy... Myslím si, že by to malo podstatne lepšiu úroveň, ako Adrianove pretláčanie sa kdekade. Panebože, už sa bojím otvoriť doma chladničku, že mi odtiaľ vyskočí.... ?
Velmi skoro som az dnes videl konecne trolejbus... /co uz 2 tyzdne jazdia/ ..a rovno ten co siel z akcie "žst. BB" na tyči za Tatrou ..
Reakcia na: LUK #22359:
Inak rýchlosť tvojej odpovede ma šokovala som zabudla poznamenať.. to už vyzerá ako to heslo , že v jednote je sila ?
Reakcia na: LUK #22359:
Ja by som navrhovala súťaž ? kto nájde BB plyňák vyhral !! ? , žeby ho strelili plyno-fikátorom ? ..z toho nič nerobenia bude hádam aj zachovalý a aj plynuschopný ?
Reakcia na: mirkobb #22360:
to nevieš také ľahké, že fyzikálnou vlastnosťou trolejbusu je spôsob tarifného vybavenia cestujúcich? ? ?
Reakcia na: Flying #22350:
Uvidime, kto bude zdrzovat, ci trolejbusy do ktorych sa bude nastupovat vsetkymi dvermi a tym padom dôjde k rychlej vymene cestujucich a teda aj kratkej dobe pobytu vozidla na zastavke, alebo autobusy s nastupovanim iba dvoma dverami..? ? To, ci sa na samotnu zastavku zmesti len urcity pocet trebars klbovych vozidiel je snad jedno v obidvoch pripadoch(T-busy alebo autobusy), je to dane stavebnou dlzkou samotnej zastavky, nie?? Alebosa mylim? ?
Reakcia na: Mirosk #22356:
tak diaľkový plyňák som videl iba jeden... a vieme, ako skončil... pri plote...
Reakcia na: Mirosk #22356:
Aj vieš koľko krát ho z tej diaľkovej ťahali skapatého ?? To je iná radosť zostať visieť medzi Sereďou a Blavou... čo myslíš čo sa s ním stalo ?? ?
Reakcia na: Flying #22351:
No áno ono rozmýšlanie je bolestivé, ale zase platia viac ako 60,-Sk na hodinu to je hádam dosti motivačné nie ?? Hádam nechceš, aby som si teraz začala myslieť, že by si to nedokázal ? ? , lebo ono sa dosť dobre kritizuje spoza bučka ?
No a čo že diaľkový plyňák-koľko je takých autobusom-nespočetné aj BBDS má jeden taký a chodil aj do BA dakedy...
Reakcia na: LUK #22344:
Je mi fakt nanič z týchto múdrostí v poslednej dobe, ale naozaj to pripomína to známe o zdochýnajúcich kopajúcich koňoch..a čo sa týka plynovej diaľkovej prímestskej to je ozaj zábavné, ale nakoľko pažravá zo zvolena sa rozhodla, že vyhrá všetky súťaže na dopravu v BB-kraji tak si nastavajú plničky kde len budú chcieť a budú smradiť a smradiť a dymiť ?
Reakcia na: adrive #22353:
Tak nástup na Námestí slobody smer Sásová trvá dosť dlho a tom som išiel v sedle. To, že sa nastupuje dvomi dverami sa vykompenzovalo dobíjaním kariet.
Reakcia na: Flying #22350:
z väčšej miery sa to podľa mňa podarí odstrániť nástupom prednými dverami a používaním časových predplatných lístkov, zatiaľ čo autobusy budú čakať, kým ľudia nastúpia všetkými dvomi dverami a kým sa každý "pípne".
Reakcia na: Flying #22350:
toto sa da krasne odstranit pouzitim dobreho cestovneho poriadku, co je viacmenej aj ziaduce kedze preklad liniek sposobuje zvysenie intervalu na spolocnom useku ( zly priklad made by SADZV je "preklad" liniek 21 a 601455, kde 601455 ma rovnaky odchod z Rakytoviec ako 21 v case okolo obeda )
Reakcia na: Habibi #22243:
Namahat mozgove zavity? Ee. ?
Reakcia na: mirkobb #22245:
Ale ano, trolejbusy zdrzuju. Aj ked sa sem tam skusaju predbiehat, este sa to nepodarilo. Jeden trolik s vela ludmi pri dverach, za nim dalsi caka - prazdny. A kde zastane dalsi?
Reakcia na: Petik #22254:
Bingo!! ?
Dnes na obed, teda okolo cca 12:00 islo vozidlo ZV-317... okolo starej nemocnice-smer Sasova. Vodic si za jazdy veselo telefonoval (tesne pred zastavkou a nastupovanim ludi).

A este 1 postreh: Dalsie vozidlo, myslim ZV306, ma uplne unikatny vyrez na zadny displej- vidno cezen asi 1/2 1 cifry ?
Dnes v SMER Magazín boli uverejnené 2 články o trolejbusoch. Ten 1. s názvom "Trolejbusy v uliciach, ale bez cestujúcich" bol čisto faktický, takže to bolo ešte v pohode. Ale mal som dosť, keď som čítal 2. článok (uverejnený tesne pod prvým) s názvom "Komu prospeje zavedenie trolejbusov v BB?". Uvedený článok bol maximálne neobjektívny, nakoľko sa tam písalo čisto len o nevýhodách trolejbusov a ani o jednej výhode. A úplne ma to dorazilo, keď som si pod článkom prečítal, kto je jeho autorom - "Vedenie SAD Zvolen"

Zo strany týždenníka Smer vnímam uverejnenie tohto článku v rubrike bežného spravodajstva ako maximálny stupeň demagógie. V každom serióznom periodiku sú takéto články uverejnené v názorovej rubrike, pričom je poskytnutý rovnaký priestor na vyjadrenie obidvom stranám, príp. je uvedené, že druhá strana sa k problému odmietla vyjadriť. Takéto články by mali byť označené ako inzercia jasne odlíšená od ostatného textu.

A inak trolejbusy nepatria SAD Zvolen a ani nefinancuje ich prevádzku, tak naozaj neviem, akým právom majú odvahu rozhodovať o ich existencii. Je to výlučným právom mesta BB a nehorázna drzosť zo strany SAD Zvolen.

Je poľutovaniahodné, akým spôsobom sa chce SAD Zvolen udržať na trhu. Seriózny dopravca nepotrebuje takéto vyjadrenia, pretože činy dokážu presvedčiť ľudí, čo je dobré. No a ten iný dopravca je odkázaný na takéto žvásty... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.