Reakcia na: draxter #22287:
Ad 1.Volám sa Snopko a nie Snopoko. Ad 2. To "nič", čo som robil , malo ten výsledok, že bol spracovaný rozsiahly niekoľko stranový materiál, kde boli dôsledne a jednoznačne zdokumentované fakty. Zmluvný dopravca bol následne na základe vtedy vykonanej kontroly upozornený na porušovanie zákona č.168/1996 Z.z. o cestnej doprave a z porušovania niekoľkých ustanovení zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme, čoho výsledkom bola udelená pokuta zo strany správneho orgánu a tiež krátená dotácia za uvedené obdobie. Neviem o tom, že by to pred mnou alebo po mne ešte niekto takýmto spôsobom dotiahol, hoci, to porušovanie , hlavne v mesiaci január 2006 bolo "očividné"!, bohužiaľ len pre cestujúcich a nie pre správny orgán.
Ali B.
Kruháč pod KÚ:
od rána sa jazdí po novom, už po dostavanej časti. Nie sú tam semafóry, v smere od Úsvitu na Hušták je tam ešte aj značka "STOP", takže ráno tam bol pekný chaos.
Trolejové vedenie je natiahnuté v smere od Nám.Ľ.Štúra na Hušták, zatiaľ uchytené iba na háky.
Reklama:
asi pred dvoma týždňami skončil busboard ČSOB a cez víkend bol odstránený busboard Sony (z 027AG, 630AS, 632AS a 651BU)
busboard Okná Rehau je na 244AR a 352BJ (nie 348BJ ako niekto písal)
Buse transparenty boli dosadené do 028AG a 632AS (Emtesty zrejme prehodili do tých B 732)
Prímestská doprava:
Karosa C 954 patriaca SAD BB č. BB-450BA bola prečíslovaná na BB-624CO
Do Brezna odišli karosy C 734 č. BB-062BS, BB-362BS a asi aj BB-230BS
V Brezne jazdí zaujímavý voz - karosa C 734 č. BR-837AL - bielo modrý so sivým pásikom pod oknami a je to jasne prerobená Karosa B 732 - široké stredné dvere a evidentné stopy po "zamurovaní" posledných dvier. Dám krk nato, že je to prestavaná BB-695AR ?