"Prínos trolejbusov k lepšiemu životnému prostrediu spochybňujú tým, že trolejbusy v čase ich prevádzky netvorili ani pol percenta vozidiel jazdiacich v Banskej Bystrici,..."
...Myslim, ze vacsiu debilinu by dokazal vymysliet len imbecil, pardon idiot... Ten vsak za to nemoze ?
Keby pán Adrian namiesto šírenia takejto demagógie začal robiť poriadky radšej s tým nech sú všade riadne vylepené CP, autobusy riadne označené, vodiči mu si nebudú s cestujúcich robiť dobrý deň, začnú konečne napĺňať to ISO 9001, servisovať riadne autobusy, potom je možné rešpektovať a brať vážne jeho slová. Rád si yb som bol aby nám pán Polóny dal nejakú analýzu kde porovná prevádzku trolejbusov v BB s prevádzkou plynových autobusov v BB. Obávym sa, že tieto čísla nepozná nielen on ale nik zo SAD ZV, keď že nemajú skúsenosti s prevádzkou trolejbusov. Preto je ho slová o nevýhodnosti prevádzky trolejbusov v BB považujem ako výkrik do tmy a absolútne šírenie klamlivých informácii na verejnosti.
Prekvapil ma, s akou rychlostou to bolo na obrazovke TA3! Pana Dusicku som tozil zastavil tesne po natoceni prispevku na Namesti Slobody-a to bolo len par minut predtym, nez spravu priniesla TA3.
Ale k veci: SAD ZV mala dnes tlacovku o plynofikacii autobusov.
Vracal sa od primatora.
Ale najviac ma zarazilo, ze podla toho, co som sa s nim rozpraval, on uz asi nie je moc za trolejbusy-ze stali 1,5 roka na dvore a pod...
A este 1 vec: Rozpravali sme sa na temu odbor dopravy VUC BB.
Je skandalozne, co si tam ti blbeckovia dovoluju. Dotycny stary ujo je vraj momentalne na PNke, a tak uspesne dalej vsetko sabotuje.
Na TA3 bola reportáž o tom, že SAD ZV chce v MHD BB do 3 rokov prevádzkovať iba autobusy na plyn. Ale čo mi vyrazilo dych, SAD ZV sa vyjadrilo v takom zmysle, že spustenie trolejbusov je neefektívne a peniaze, čo chce mesto vynaložiť na prevádzku trolejbusov, by SAD ZV využil rozumnejšie a prienieslo by to zníženie cestovného. Našťastie, Saktor povedal, že trolejbusy spustí, či sa to SAD ZV bude páčiť alebo nie. Ja stále nerozumiem, čo má SAD ZV s tým, či mesto chce alebo nechce trolejbusy? Čo je ich do toho? Mesto si u nich objedná výkon ale čo oni rozhodujú o tom, aký druh dopravy tu bude? Ja len dúfam, že do 3 rokov bude trolejbusy a autobusy na plyn prevádzkovať DPM BB a nie SAD ZV.
dnes o 08:06 L2 na Štefánikovom nábreží, sólo vozidlo bez funkčných transparentov, za oknom len číslo /chvála aj za to že vôbec/, zboku a zozadu nič...
teba to rozculuje? ja som si uz zvykol ze serioznost o tohtosezonneho dopravcu nejak chyba. Je pravda, ze ked mne zopar krat vynechala L6 tak som sa neponahlal a teda ani nerozculoval;-) Vsetko co doklaroval a bil sa do hrude, ze on bude ten "super dopravca" nesplnil.
SŤAŽNOSŤ
Včera mi v krčme podali 6 ks nedočapovaných pív, čo by sa ešte dalo prežiť ale absolútny vrchol bolo to, že kuchyňu zatvorili o 21:30, hoci má byť otvorená do 22:00.
Dnes som zmeškala autobus č. 3, kt. išiel o 6 35 (čo je ešte OK), čo však nie je v poriadku, že na zastávke je čas odchodu autobusu 6 40c, ktorý už dávno nechodí. ale dobre nad toto sa ako správna Bystričanka ešte povznesiem, lebo viem, že MHD sa delí na nepravidelnú a meškajúcu. Ale fakt, kt. už neviem stráviť je, že úplne vynechal spoj, kt. mal ísť 6 50, a spoj, kt. mal ísť 6 55 meškal 3 min. (čo je na bystrické pomery už zanedbateľné)
Včera som videl odstavený kĺb linky 22 /alebo 21?/ s reklamou Adlo na Rudlovskej, Auris v smere na Sásovú a pred ním stáli policajti. Bus bol prázdny, priamo na zastávke, nevie niekto čo sa stalo? Vyzerlo to, ako keby šofér fúkal...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mirosk