ESC je pekná, ale s dopravou si veľa námahy nedali, to treba priznať. Dosť ma to mrzí, lebo to znižuje dobrý pocit z tejto stavby. Uvidíme, ako "pomôže" veľký kruháč dopravnej situácií v okolí ESC.
Už keď je na pretrase ESC, som zvedavý, kedy sa sprevádzkuje tá nová zastávka v tesnej blízkosti ESC. A keďže nás čítajú aj zamestanci SAD ZV, dám vám jeden tip, ako by ste si u mňa "šplhli". Nakoľko ESC otvorila 6 kinosál a premietať sa má do neskorých večerných (nočných) hodín, mohli by ste pouvažovať nad preorganizovaním odchodov L98, alebo zriadením úplne novej nočnej linky, alebo predlžením prevádzky L24 aspoň do 0:30. Aj keď chápem, že rozmýšľanie neskutočne bolí a problémy vám robia aj oveľa jednoduchšie veci, nepokladám nič z vymenovaných možností za reálne. Preto dúfam, že vaša spoločnosť prestane MHD v BB prevádzkovať už čoskoro. ?
Im predsa nejde o to, ci prerobia, v tom je ina "politika", ich "priprava" na zavedenie T-busovej dopravy, aby mohli argumentovat kam az zachadzaju ich dlhe linky a postvat tak ludi! To uz maju dlhodobo pripravene, vytvorenie tzv. dlhych lniek (v tom useku voziacich vzduch) bolo iba akousi "zasterkou".
Vsak inak by to nerobili, ak by na tom nemali zarobit.. ?
Nielen maciatku muselo zabehnut, ak ta citala. ? Byt v zmysle slova existovat, vsak to bije do oci.. ? ?
Ešte k linkám voziacim cez víkend vzduch patrí aj L33. Z THK s ňou nechodí takmer nik, dnes som v nej nevidel nikoho (a to bolo doobeda, čo potom večer...). Pritom existuje najmä kvôli tejto ulici. Cez týždeň to tiež nie je žiadna sláva (hlavne úsek THK - Strieb. nám.), cestujúcich môžeme zrátať na prstoch rúk jedného človeka. Ide o veľmi nepodarenú linku, ktorú navyše využije málakto.
Vystupovanie im neukáže, ale to, koľko nastúpi v Kremničke, im ukáže veľmi presne. A kde kto vystupuje im nezistí žiadny systém, ale sám vodič by mohol povedať, že na Zvolenskej vozí vzduch. Skratka, schopný dopravca by s takýmito vecami nemal problém, ale SAD ZV...
Tak prevoz vzduchu na L22 v úseku Kremnička - Kúpeľná "úspešne" pokračuje. Dnes som videl niekoľko spojov L22 a na Zvol. ceste ani raz nešlo viac ako 5-6 ľudí (v smere z/do centra). Ak pripočítame ex 55, tak Kremnička má skoro rovnaké spojenie s centrom ako Sásová (pritom veľkosť jednotlivých mestských častí tu rozoberať nemusím). A neviem, načo SAD ZV čaká, keď vlastní najmodernejší odbavovací systém v Európe. Veď to musí byť do očí, keď v kĺbe ide 5 ľudí... ?
Re #21375 mirkobb: Čo, mal si záujem? ? Ale zarobili na tom obaja, nemaj strach.
Re #21374 S499.1023: Nespochybňujem, ale EÚ jednoducho už prijíma kroky bez ohľadu na to, čo bude robiť USA alebo Čína.
a dalsich cca 46000 km prirataj medzi kyncelovou razcestie a starohorskou SOUP + viac ako 46000 do roka ma dlzku jeden zbytocny okruh okolo tatranskej = cca 92000 km do roka ?
To som sa mal zase čo dozvedieť... ?
L3 v úseku Vozovňa-Krematórium najazdí ročne vyše 30 tisíc vzkm... A L21+22 ďalších vyše 60 tisíc km, teda celkove sa prevozí v kĺboch vzduch na VYŠE 90 tisícoch kilometroch!!!
Za to by sa dala prevádzkovať jedna slušná linka do miest, kde žijú ľudia... ?
VAV Invest uz nie je majitelom Europy SC, predali ju zahranicnej nadnarodnej spolocnosti, za kolko neuviedli..? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
wizard112
http://reality.etrend.sk/99849/realitny-biznis/ing-kupuje-nakupne-centrum-europa